Iris was duidelijk helemaal weg van hem na dat motorritje en dat was voor hem niet geheel wederzijds. Dus dat hij naar zijn kind moest was een mooie escape.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
😂quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Fred is echt de grootste lul die ooit heeft meegedaan. Elke keer als je denkt dat ie niet verder kan zinken boort hij toch een nieuw level aan. Wat een ongelofelijke zak hoe hij die nieuwe vrouw niet eens fatsoenlijk ontving en meteen classificeerde met "het is in alles een oma".
Nee ongelofelijke paardenlul, deze vrouw wil gewoon van de mooie dingen in het leven genieten zoals kinderen, kleinkinderen en huisdieren. Zou je ook eens moeten doen in plaats van in die egocentrische wereld van jezelf te blijven hangen alsof je een jonge sportieve kunstzinnige halfgod bent, met je achterlijke ondergedrupte tuinstoelen waar een vogel die heeft gescheten nog wat mooiers van maakt.
Hij krijgt daarnaast geen vat op Doete en daar wordt hij onrustig van ... ben benieuwd of ze hem net als Yvonne heerlijk op z'n nummer zet bij het eindgesprek
We hebben ook nog nooit eerder een scene gezien waarbij een deelnemer duidelijk in beeld op de socials zit van een kandidaat en zegt: ik kijk heel vaak op haar profiel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Bij Nisha Tara krijg ik inderdaad het gevoel dat er vanuit de productie is ingegrepen omdat ze geen fair spel heeft gespeeld met Lieske en het opzoeken op de social media. Daarom misschien ook maar 3 dames en snel afgerond qua opnames.
heeft in boulevard al uitgebreid op gereageerd: Pet zit een gat in, soms koopt ze die zo en soms knipt ze er een gat in. Waarom ze zoiets geks überhaupt draagt, had ze geen antwoord op gegevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:45 schreef Silenus het volgende:
NT liet toch al expliciet doorschemeren dat ze contact hadden? Het duurde lang, maar eindelijk zagen we elkaar, zoiets? En dan Lieske met haar lulverhaal dat ze niet moesten vergeten om nummers uit te wisselen, wie gelooft dat.. Maar goed dat ze zijn opgedonderd, ben wel benieuwd naar dat Klokhuis-character wat ervoor in de plaats komt. Die scene met die hond aan tafel was wel hilarisch.
Maar het petje van Eline is inderdaad wel behoorlijk apart, mijn vriendin kon het tijdens het kijken ook over niets anders meer hebben. Hoe werkt die pet, heeft ze er een gat in zitten, het lijkt wel een drol op haar hoofd, waarom bedenkt ze zoiets, wat zou hij hier van vinden, hoe ziet de pet eruit als ie af gaat, heeft ze zelf wel door dat het een drol is, etc etc. Hopelijk in de volgende aflevering uitsluitsel.
Ja de casting heeft dit jaar goed haar best gedaan, bij wlke deelnemer is wel iets mis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:27 schreef Ace1 het volgende:
Nisha T en Fred zitten beide verschrikkelijk in mn irritatie zone. Jiry ook, maar die was ineens weg. Iris is eigenlijk ook mega labiel.. eigenlijk vind ik iedereen irritant
Hij heeft zelf natuurlijk ook een behoorlijke rugzak PTSS (gehad).quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jiry zag gewoon dat ze direct verliefd werd en kreeg toen hele grote bindingsangst.
Het is een vrouw die duidelijk nog in het rouwproces zit en vermoedelijk ook nog wel even blijft. Je ziet gewoon aan alles dat ze vlucht, daarom was ze ook zo opgewonden na de motorrit.
Jiry zag de bui al hangen.. Nee die wil niet vast zitten in haar verhaal
Er lijkt ook helemaal geen opbouw in te zitten. Suus was er, er leek wat aantrekking tussen hen, vond ik heel aandoenlijk om te zien, vooral die scène op de trampoline.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ik vind de klefheid tussen Nisha Tara en Lieske toch wel heel prominent aanwezig. Ze doen alsof Lieske daar al tijden zit en ze elkaar grondig hebben leren kennen, maar voor m’n gevoel zit ze daar net. Kan zijn dat ze anders teveel klefheid moesten filmen en het daarom hebben ingekort.![]()
Wel benieuwd of dit standhoudt.
Drama queen. Nodigt een man uit waarvan ze op het filmpje ook wel kon zien dat het een rare onaantrekkelijke incel is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jeetje die Iris is toch wel enorm lastig zeg. Alles moeilijk, alles onsoepel.
Toch eigenlijk niet zo'n enorm leuke vrouw. Weet ook echt niet wat ze zoekt.
Er moet sowieso een steekje bij je los zitten wil je hieraan meedoen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja de casting heeft dit jaar goed haar best gedaan, bij wlke deelnemer is wel iets mis.
Bij die nieuwe Michelinvrouw in dat prachtige kasteel had ik dat ook. Je ziet toch direct dat daar een paar mensen tussenzitten die geen match zitten (ze had overigens de 2 tokkies vrij snel uitgefilterd). De meeste mannen hadden geen enkele humor in hun filmpje zitten en zij lijkt me wel iemand die dat nodig heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef vencodark het volgende:
Met zulke filmpjes is het kaf van koren scheiden toch easy breezy?
Sommige mensen komen aan en dat is binnen 2 tellen duidelijk dat dit geen match is.
Geeft ze ook duidelijk aan inderdaad. Humor en gezelligheid. Geen stijve harken!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij die nieuwe Michelinvrouw in dat prachtige kasteel had ik dat ook. Je ziet toch direct dat daar een paar mensen tussenzitten die geen match zitten (ze had overigens de 2 tokkies vrij snel uitgefilterd). De meeste mannen hadden geen enkele humor in hun filmpje zitten en zij lijkt me wel iemand die dat nodig heeft.
Ik vind het nogal een engerd. Echt een griezel.quote:
Inderdaad een creep, je verwacht dat ie elk moment met een AK47 een Noors eilandje op gaat lopen. Met z’n kut-gedicht, sloeg toch helemaal nergens op? Doet ie voor z’n beroep, nota bene, ga een vak leren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft ze ook duidelijk aan inderdaad. Humor en gezelligheid. Geen stijve harken!
Die tokkies inderdaad.Keiharde NEE!
Michelin vrouw.Rude!
[..]
Ik vind het nogal een engerd. Echt een griezel.
Kan qua looks natuurlijk niet tegen Jiri op dus ik snap niet dat Iris hem überhaupt heeft uitgenodigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |