Jaja rustig maar hoor, menselijke typfout.quote:
Wel eentje waarbij de betekenis totaal veranderdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jaja rustig maar hoor, menselijke typfout.
Ok.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel eentje waarbij de betekenis totaal veranderd
Je mist er eentje man!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:59 schreef Kreator het volgende:
11 afleveringen gehad, nog 1 te gaan.
Fred is wel een narcistische klootzak. Zeer onsympathiek.
Dat meisje Mexx bij die knul in Denia is echt een ultra dooie humorloze. Hij is zo oppervlakkig als de pest. Die passen wel bij elkaar.
Die homos zijn allemaal wel grappig. Onderdanige paul in Spanje moet een ruggengraat kweken. "Mijn hobby is om in het weekend jouw Hobby's te doen".
En die moeder van 19 kinderen in die wijngaard is zo labiel als de neten.
Edwin viel daar nogal door de mand. Dat is echt zon collega waar je altijd ruzie mee hebt omdat hij het beter denkt te weten.
De laatste gay in Frankrijk bij nisha hete-aardappel-in-het-keeltje Tara is volgens mij ook niet echt gezellig. Wel beter dan die vorige.
De sportende kalende dame op Aruba of Bonaire die al 10 jaar vrijgezel is, lijkt me iemand die ontzettend moeilijk is om mee te leven. Ook weinig humor. En slechte kledingkeuze.
Dat was hem weer.
Groetjes,
K.
Denk ik ook, beetje compensenatiedrang wat je bij wel meer reality-deelnemers ziet. Ik vermoed dat het jarenlang gewoon een kneusje was, hij ergens het licht zag en fanatiek is gaan sporten en toen wat tinderdates mee het bed in heeft genomen. En die periode nogal uitvergroot als 'poehhh wat heb ik toch wild geleefd, al die drank en vrouwen'.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:23 schreef MaJo het volgende:
Thomas. "Ontzettend knap"Ik vind hem eruit zien als iemand die veel te hard aan de drugs en drank heeft gezeten. Ook niet bijster intelligent. Ik denk dat je zijn bodycount ook wel gerust door 5 kan delen, veel grote verhalen
Man, man, man. Dat was pijnlijk! Hij snapt er geen drol van. Hoe groot is het bord voor je kop.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen. Het perfecte voorbeeld dat Edwin echt alles op zichzelf betrekt en zijn favoriete gespreksonderwerp is. Ga maar lekker naar huis.
Kan die ex-millitair die verdieping wel vinden? Ik vraag het me af hoor. Zo'n Iris zou toch wel honderden brieven moeten hebben gehad maar de voorlopige kandidaten vind ik nog niet echt bijzonder.
Ja, maar wat moet je daar nou nog over zeggen. Die ziet eruit als het posterkind voor brandwondencentrum Beverwijk jaartal 1934.quote:
Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je daar nou nog over zeggen. Die ziet eruit als het posterkind voor brandwondencentrum Beverwijk jaartal 1934.
Dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:54 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Snap niet dat de mannen slapen in een tent accepteren. Erg primitief en onhygiënisch.
Wat is dat voor krenterigheid . De gasten die betalen belangrijke vinden dan een man die voor de liefde komt.
Wat is dat voor zottigheid . Ik was direct vertrokken als ik niet direct een fatsoenlijk bed kan krijgen.
Idd, vreselijk dit soort mannen. Zit echt niks in, je kunt er amper een gesprek mee voeren. En een man van 37 die nog nooit een relatie heeft gehad vind ik ergens ook wel gek. Ik zou het een red flag vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:41 schreef Fascination het volgende:
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt.Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Een duo massage bezoeken om naar haar lichaam te kunnen kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:28 schreef Gutso het volgende:
[..]
Idd, vreselijk dit soort mannen. Zit echt niks in, je kunt er amper een gesprek mee voeren. En een man van 37 die nog nooit een relatie heeft gehad vind ik ergens ook wel gek. Ik zou het een red flag vinden.
Als je had gezegd dat dit Kees from the Bacon was, dan had ik dit gelooftquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fred een tijdje geleden over kunst
Bekijk deze YouTube-video
Grappig om te zien
Hij kijkt niet verder dan uiterlijk, dat is wel duidelijk. Hij stelt nog wat vragen voor de vorm, maar het interesseert hem bv geen hol dat zij geen enkele uitdrukking kent, of humor. Ze lacht eigenlijk nooit, ze heeft een dooie stem, een nietszeggende persoonlijkheid.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een duo massage bezoeken om naar haar lichaam te kunnen kijken.
Althans, zo is mijn interpretatie. Dan wil je haar echt leren kennen ja.
Ik vermoed dat ze een beetje autistisch is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:35 schreef RipCity het volgende:
Is die mexx gewoon wat traag of beetje verstandelijk beperkt? Praat altijd zo raar...
Ze komt toch uit Volendam? Dat is dat accent toch 😳quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:35 schreef RipCity het volgende:
Is die mexx gewoon wat traag of beetje verstandelijk beperkt? Praat altijd zo raar...
Edamquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:09 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ze komt toch uit Volendam? Dat is dat accent toch 😳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |