abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 09:15:21 #51
388664 crew  Dotteke
pi_221443431
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 09:09 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik skip ze ook omdat ze naast onleesbaar ook vooral een samenvatting zijn, dus voor mij niets nieuws :)
Ik mis nogal eens wat als ik kijk dan is het wel fijn een samenvatting, maar het moet wel leesbaar zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221444355
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
@:Freaky40
Bedankt voor je verslagen maar ik lees ze eigenlijk zelden omdat ik ze iets onleesbaar vind, alles zo onder elkaar
Een alinea er tussen maakt het wat mij betreft wat overzichtelijker.
IK heb het bij een post van je aangepast, hoe vind je dat zelf? Is wat mij betreft leesbaarder
Ik ga me niet aan schrijfregels houden. We zitten niet op school toch. Als je ze niet wil lezen, dan lees je ze niet. Simpel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221444363
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:04 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik ga me niet aan schrijfregels houden. We zitten niet op school toch. Als je ze niet wil lezen, dan lees je ze niet. Simpel.
het maakt je niks uit dat het voor anderen niet lekker leest? Over simpel gesproken :D
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 11:08:05 #54
388664 crew  Dotteke
pi_221444371
quote:

[..]
Rustig maar hoor, het is geen regel. Het was alleen een tip zodat het voor de users makkelijker lezen was. Maar als jij achter elkaar wil schrijven doe je best ^O^
pi_221444384
Ik heb niet veel tijd om me ook aan schrijfregels te moeten houden. Ik schrijf het zoals ik het zou zeggen en dan houdt ik niet bewust rekening met alinea's.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221444391
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:06 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
het maakt je niks uit dat het voor anderen niet lekker leest? Over simpel gesproken :D
ik vind het simpel dat mensen zinnen vaak niet meer met een hoofdletter starten, maar hoor jij mij daar over? Nee toch....
Allemaal cabaretteketet!
pi_221444603
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:11 schreef freaky40 het volgende:

[..]
ik vind het simpel dat mensen zinnen vaak niet meer met een hoofdletter starten, maar hoor jij mij daar over? Nee toch....
Als een paar spaties en enters teveel gevraagd is prima hoor verder. Heeft vrij weinig met tijd te maken. :)
pi_221444615
Ik snap het probleem niet zo, in mijn stukjes staan gewoon alinea's. Bij elke B&B houder start ik een nieuwe alinea, er zit alleen geen spatie tussen. Nou en. In boeken staan ook geen witregels na elke alinea.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 11:57:16 #59
388664 crew  Dotteke
pi_221444637
Laten we het er maar bij laten, het was alleen een tip om het beter leesbaar te maken
Freak wil dat niet dan ook goed

Nu maar weer verder over B&B
  maandag 27 juli 2026 @ 12:53:01 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221444961
quote:

[..]
Freaky, schrijfregels zijn er niet om te tutten of je terecht te wijzen. Ze zijn er juist om je te helpen je boodschap over te brengen, dus doe er juist je voordeel mee! Door ze te gebruiken, help je je lezer jouw tekst beter te begrijpen zoals jij die bedoelt! En je zorgt dat mensen er goed doorheen komen er dat zij er überhaupt aan beginnen. Handig dus.

Grammatica en spelling zijn niet je vijanden, maar helpen je juist. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221445131
Goed verhaal lekker kort, maar nee dank je....
Allemaal cabaretteketet!
pi_221445189
@freaky40 ik vind je stukjes erg leuk en heb er geen moeite mee om ze te lezen. Hoop dat je er gewoon mee door gaat want vind het erg vermakelijk!

Vandaag de laatste aflevering gezien en omg die Fred wat een nare onsympathieke knakker is dat zeg. Die Yvonne mag blij zijn dat hij haar laat vertrekken, je zou er maar mee moeten samenleven. Tegen Monique doet hij vaak ook denigrerend, zelfs als hij wat ‘leuks/aardigs’ zeg. Run Monique, run! Fred is niet voor niks alleen.
pi_221445555
Bedankt, ga ik zeker doen.👍
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 16:36:52 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221445932
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 13:30 schreef proud_mami het volgende:
@:freaky40 ik vind je stukjes erg leuk en heb er geen moeite mee om ze te lezen. Hoop dat je er gewoon mee door gaat want vind het erg vermakelijk!

Vandaag de laatste aflevering gezien en omg die Fred wat een nare onsympathieke knakker is dat zeg. Die Yvonne mag blij zijn dat hij haar laat vertrekken, je zou er maar mee moeten samenleven. Tegen Monique doet hij vaak ook denigrerend, zelfs als hij wat ‘leuks/aardigs’ zeg. Run Monique, run! Fred is niet voor niks alleen.
Hij heeft toch juist Monique weggestuurd? Yvonne zit er nog.

Ik zag net dat er weer 1 aflevering op Videoland staat, aflevering 9. Komt er nu elke dag eentje bij? Ik dacht dat ze steeds de hele volgende week vrijgaven maar misschien zit ik ernaast :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221446002
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 16:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zag net dat er weer 1 aflevering op Videoland staat, aflevering 9. Komt er nu elke dag eentje bij? Ik dacht dat ze steeds de hele volgende week vrijgaven maar misschien zit ik ernaast :)
Oh dan heb ik ze door elkaar gehaald scusi!
pi_221446036
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 16:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee ik ben nu ook bij, maar dan is er vanaf maandag t/m donderdag elke dag 1 aflevering. Alleen de eerste 2 weken staan er op, vanaf nu dagelijk ma t/m donderdag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221446086
De maandag aflevering van volgende week gezien. Het is een groot uitwuif-festijn want bij alle B&B houders in deze aflevering gingen er mensen weg.
Caroline heeft afscheid genomen van Carolie, die het jammer genoeg voor ons als kijker met een beetje gevoel van leedvermaak, goed oppakte. Die is dus weer terug naar dat Rotterdam van hem. Arie voelde zich de koning te rijk en begon gelijk weer helemaal in zichzelf te geloven en nam Caroline gelijk mee op date naar een Thais restaurant. Nu lijken me Thaise restaurants in Spanje nou niet echt uitnodigend, dus dat was wel opmerkelijk voor als je in Spanje bent. Hij heeft daar in ieder geval Caroline verteld wat hij van haar vond om alvast op voorsprong te blijven voor als de nieuwe date zich aanmeld bij 'Casa Caro'.
Timothy begint steeds meer de proleet uit te hangen. Vind het allemaal een beetje te protserig, met een jacht en een kapitein. Lijkt een beetje in scene gezet te zijn dit ook. Net als JP in het vorig seizoen. Kan me niet voorstellen dat die boot van hem zelf is. Peter is in ieder geval ook weer terug naar dat Eindhoven van hem. Het was ook een beetje een boer dus paste totaal niet het plaatje. Michaël heeft het rijk weer alleen met Timothy.
Nisha Tara date nog steeds verder met Suus. Het scharen is nog net niet begonnen bij hun, maar het zit er dik tegenaan. Ze zijn aan het eind van de aflevering wel in de Sauna beland, dat dan weer wel...Verder maakte Nisha wel duidelijk dat er nog meer komen en dat ze die ook de kans wil geven...jaja..
Zweterige Fred heeft zoals verwacht Monique weer naar huis gestuurd. Vond het wel jammer, maar Fred is nogal kritisch en autoritair dus dat zat in de lijn der verwachtingen. Yvonne, zit na het afscheid ook gelijk weer in haar knollentuin maar lult nog steeds te veel op momenten dat Fred vind dat het stil moet zijn. Die gaat dus binnenkort flink op eieren lopen maar zit nu nog op haar roze wolk. Ze spreekt in ieder geval vloeiend Spaans kwamen we achter.
Dan Paul, die heeft Mandy de laan uit gestuurd en dat is jammer. Vond haar veel leuker dan Josseline. Maar goed, die krijgt waarschijnlijk morgen een vertrek aankondiging van Paul. Ik vind het geen match.
Op naar de aflevering van morgen dus.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 17:56:10 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221446212
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 16:53 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Oh dan heb ik ze door elkaar gehaald scusi!
Geen probleem, ik dacht alleen eerst even dat je spoilerde dat Yvonne weg was terwijl dat nog niet te zien was geweest :D

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 17:11 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee ik ben nu ook bij, maar dan is er vanaf maandag t/m donderdag elke dag 1 aflevering. Alleen de eerste 2 weken staan er op, vanaf nu dagelijk ma t/m donderdag.
Oh dat is wel jammer, ik zit er juist zo lekker in. Maar steeds geduld hebben dan!
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221446215
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...

Anders even spoiler tag aanzetten
pi_221446247
Dat schiet niet op toch?

Je kan wel je post beginnen met aflevering Nr. :)
pi_221446324
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 17:56 schreef Killerjas het volgende:
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...

Anders even spoiler tag aanzetten
Of gewoon t topic vermijden tot je hebt gekeken?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_221446718
Het kan zo simpel zijn inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221446781
Die Mexx is wel een leukerd. Verder doet Fred uit de hoogte, niet sympathiek.
pi_221446791
Ik dacht in eerste instantie dat die Fred een beetje zo'n simpele goedzak was maar hij heeft een heel naar trekje, aanmatigend en zeer autoritair.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221446843
Fred is een mansplainer. Hoe die daarnaast keek naar Yvonne bij de supermarkt, enorm bezitterig. Ik vind dit de grootste engnek sinds die tantra gozer, bleh.

Wel echt hilarisch hoe Paul iemand per ongeluk naar huis stuurt en Fred iemand nog niet vrijwillig kon laten vertrekken met de grootste beledigingen. Je zit in de weg hahah. En dan nog tegenspreken. Mooie tv weer.

Die Nisha Tara valt me toch ook wel mee. En ik ben ook nog een van de weinigen die Timothy een geinige gast vindt. Toch mooi dat die een superjacht regelt? Beter dan zo'n Caroline waar echt niks uitkomt, niks interessants aan is en echt nul komma nul doet om iemand te keren kennen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')