abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:25:05 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130360
De laatste dag is alweer in aantocht. De laatste keer 4 tijdstippen voor 4 wedstrijden. Al voelt dat nu toch allemaal wel anders, want diep in de nacht kijken WE natuurlijk niet zoveel. Komende dagen zelfs 6 wedstrijden op 1 dag, maar altijd 3 tijdstippen. Opvallend is dat de komende dagen echt nachtwerk gaat worden, maar dat de KO-fase dan wel weer meevalt.

Maar goed, eerst even dit. De laatste groep begon met een stunt, Portugal pakte maar een puntje tegen Congo. Zag er niet heel overtuigend uit, en als er dan kansen kwamen werden ze vakkundig verprutst door Ronaldo. Wat een fenomeen. Congo had kunnen winnen, zover kwam het gelukkig niet voor Portugal. Al had Portugal wel de betere kansen, eerlijk is eerlijk.

Oezbekistan kwam flets voor de dag. Vond ik eigenlijk ook tegen Nederland, er waren missers en een rode kaart van Guus Til voor nodig om Oezbekistan naar een spannende wedstrijd te helpen toen. Tegen Colombia bleven die missers over het algemeen uit, al wisten de Oezbeken nog wel te scoren. Diaz was toch wel de belangrijkste man, scoorde en gaf een assist. Eigenlijk zoals je het vooraf uit kon tekenen. Oezbekistan koopt daar natuurlijk weinig voor.

Nu dus Portugal tegen Oezbekistan. Voor Portugal moet het beter, bij wéér een gelijkspel kan het er zomaar uit liggen. Dan is Houston toch echt wel een probleemstad gebleken voor de Portugezen, want ze speelden er ook al tegen Congo. De balans tegen Oezbekistan staat nog op nul, dus daar valt niet veel over te zeggen. Op basis van de FIFA-ranking blijft Portugal favoriet, maar ze moeten het wel maar laten zien.

What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:25:21 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130363
Ik gun iemand anders eens de fipo.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:25:21 #3
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221130364
Fipo
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:25:22 #4
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130365
volgende weer
pi_221130368
Wie klapte er, de commentator?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:25:41 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130370
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:25 schreef Regilio_ het volgende:
Fipo
Slome zak.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:25:49 #7
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130371
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Felagund het volgende: [..] WK 2016 was die toch ook al heel succesvol?
WK 2016 :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221130372
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:25 schreef Coco het volgende:
Ik gun iemand anders eens de fipo.
Oh ja
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:01 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221130374
Fluit maar af.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:09 #10
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221130376
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:25 schreef Coco het volgende:

[..]
Slome zak.
Klopt, dacht heb hem toch niet :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:12 #11
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130377
oh lapo. Soz
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:21 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130380
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Oh ja
16! seconden
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:24 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130381
Oezbekistan kan er niks van.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:24 #14
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221130382
Topscorer ED met 9 goals inmiddels?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:25 #15
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130383
Nu is mijn Scorito ook niet meer goed
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:35 #16
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130385
@GertKuyt heeft 4-0 voorspeld.

Gertgod
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:52 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130388
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oezbekistan kan er niks van.
Een lage cornerbal bij de eerste paal mag er echt nooit direct in :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:55 #18
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130390
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:25 schreef Coco het volgende:
Ik gun iemand anders eens de fipo.
Dat is ook wel te veel goeiigheid voor een ordinaire topickaper
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:57 #19
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130391
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef Coco het volgende:

[..]
16! seconden
Ik verwachtte weer een modsnipe dus dacht laat maar :p
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:59 #20
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130393
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu is mijn Scorito ook niet meer goed
Mijn Scorito is al lang en breed in shambles, ik bungel in de achterhoede bij de pooltjes waar ik aan meedoe.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:02 #21
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef Coco het volgende:
@:GertKuyt heeft 4-0 voorspeld.

Gertgod
Wie?
pi_221130395
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef Coco het volgende:
@:GertKuyt heeft 4-0 voorspeld.

Gertgod
Dit wordt 6-0 ben ik bang.
pi_221130397
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wie?
;(
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:14 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130398
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat is ook wel te veel goeiigheid voor een ordinaire topickaper
Premium nemen.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:16 #25
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130399
Ben ik uit de Coco toto gehaald trouwens ;(
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:21 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130401
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Een lage cornerbal bij de eerste paal mag er echt nooit direct in :')
Dat ging ie ook niet, hij werd 3x van richting veranderd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:29 #27
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130403
Sjaawoow Felix is woedend.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:34 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130404
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben ik uit de Coco toto gehaald trouwens ;(
Nee? We hebben het over de flex.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:36 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130405
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat zei je niet. Je had ook door kunnen gaan in potentie met 2 punten.
Fair enough.
pi_221130406
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
WAT KAN UZBEKISTAN nog?? :o
En dan te bedenken dat Italie niet gekwalificeerd is voor dit WK :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:44 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130407
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben ik uit de Coco toto gehaald trouwens ;(
Die is er niet nu we de WK pool hebben toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221130408
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren OWN GOAL met weer een succesje
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:54 #33
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
;(
:S___D
pi_221130411
Had op Scorito ook 3-0 maar wel Ronaldo als topscorer.

Voor nu wel een medaille achter mijn naam!
pi_221130412
Ik heb 3-1, als je de doelpunten per team telt is het wel correct.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:28:15 #36
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130417
Maar goed, de grootste aids is er na de poulefase wel uit dus. Filteren we bij de laatste 32 de laatste restjes Infantino-stront weg.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:28:42 #37
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130421
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die is er niet nu we de WK pool hebben toch?
Ah :D Ook gemist dan :@
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:28:58 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130424
Bij deze stand is Oezbekistan uitgeschakeld.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:29:10 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130426
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ah :D Ook gemist dan :@
:')
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:29:19 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand is Oezbekistan uitgeschakeld.
Nee hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:29:23 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130429
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ah :D Ook gemist dan :@
Nee, nee dit kan niet.
What can change the nature of a man?
pi_221130432
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
Ik heb 3-1, als je de doelpunten per team telt is het wel correct.
Ik gun je deze overwinning.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:29:39 #43
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130435
wel weer genoeg bier op. Spa Kersen nu
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:29:58 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130437
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee hoor.
Oh nee, staan 2 ploegen met 1 punt.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:30:03 #45
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130439
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Mijn Scorito is al lang en breed in shambles, ik bungel in de achterhoede bij de pooltjes waar ik aan meedoe.
Ik sta zelfs onderaan.

Terwijl ik bij het EK nog won. Titanic.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:30:07 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130440
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
wel weer genoeg bier op. Spa Kersen nu
Vlammetjes vanavond?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:30:28 #47
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221130443
Pépé gespot
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:30:50 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130449
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pépé gespot
Ik haat die man.
What can change the nature of a man?
pi_221130450
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pépé gespot
The frog?
pi_221130451
In 2042 heeft ook Cody Gakpo op 6 verschillende WK's gescoord _O_ w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:07 #51
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130452
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Vlammetjes vanavond?
neuh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:32 #52
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef TLC het volgende:
In 2042 heeft ook Cody Gakpo op 6 verschillende WK's gescoord _O_ w/
Oh ja dat is al bijna he :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:41 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
neuh
Hoe laat pitten?
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:50 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Oh nee, staan 2 ploegen met 1 punt.
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).

Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:53 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130458
WE zijn met 74 in de poule dus aan mij lag het niet.

(3 users die niks hebben ingevuld eruit gegooid)
pi_221130460
:G .
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:59 #57
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130461
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe laat pitten?
Hangt er vanaf hoe ENG. - GHA verloopt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:20 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).

Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
pi_221130465
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe laat pitten?
23ste ronde
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:32 #60
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221130468
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik haat die man.
Nou nou nou nou
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:33 #61
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130469
Domme kaart.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:37 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130470
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).

Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
Zie het uitzwaai topic.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:37 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
@capuchon_jongen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:50 #64
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130472
5-1 let maar op
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:03 #65
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik haat die man.
Weergaloze verdediger _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221130474
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh ja dat is al bijna he :o
Dan loop ik al n beetje tegen de 70 aan ;( :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:12 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130475
4-0 voor tegen FC Niks en dan nog even een kaart pakken :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:13 #68
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221130476
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
23ste ronde
Ga ik onthouden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:18 #69
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221130477
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221130478
Tijd voor een pak koekjes
pi_221130480
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:22 #72
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130481
Ik word zojuist gequote tweet door SULEY!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:26 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Weergaloze verdediger _O_
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:34 #74
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130483
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef TLC het volgende:

[..]
Dan loop ik al n beetje tegen de 70 aan ;( :'(
ja ik ook :o :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:37 #75
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130484
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
@:capuchon_jongen
Oh f*ck
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:56 #76
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130487
The Killers
What can change the nature of a man?
pi_221130488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hangt er vanaf hoe ENG. - GHA verloopt
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:07 #78
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
The Killers
Aspgod.
pi_221130491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja ik ook :o :D
Bestaat Fok nog in 2042 ? :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:25 #80
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130495
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Ja, maar Engeland...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:37 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef TLC het volgende:

[..]
Bestaat Fok nog in 2042 ? :o
Dat lijkt mij niet.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:37 #82
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Aspgod.
Kijk jij de TDF?
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:39 #83
842 Zorro
Z
pi_221130499
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
Het wordt tijd dat Argentinie dat ook inziet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221130500
FOOTBALL IS COMING HOME.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:43 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130501
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
ja 1 potje ja. Kan zomedalek weer anders zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130502
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
1 wedstrijd.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:53 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130504
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet.
Alleen nog wat hobby subfora.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:58 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130506
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Kijk jij de TDF?
Minder fanatiek dan voorheen denk ik maar sowieso op de achtergrond altijd wel op.
pi_221130509
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet.
-O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221130513
Mr. Brightside genot.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:35:27 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130514
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Alleen nog wat hobby subfora.
Vapen
Fatbikes
TIKTOK
pi_221130516
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:35:57 #93
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130520
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.
Ghana is niet stug, die kunnen er echt geen reet van.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:09 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130521
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef TLC het volgende:

[..]
-O-
Blijven doneren!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:15 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130524
We zijn weer aan het ballen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
Had op Scorito ook 3-0 maar wel Ronaldo als topscorer.

Voor nu wel een medaille achter mijn naam!
Ging je nog in op mijn vraag?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:37 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130530
Ik heb een Cornetto gepakt
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:43 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130532
Ach Ronaldo
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:52 #99
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130534
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:22 #100
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130538
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Oh ja ik ging de vriezer leegeten. Daar zit nog flink wat ijs in
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:25 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130539
Het is geen corner, Joos.
pi_221130541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Classic?
pi_221130542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Was is een schidsje?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130547
Vind Joao Neves veruit de beste Portugees in de afgelopen twee duels.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:53 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Classic?
Correct
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:54 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130549
De Belg hapert behoorlijk.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221130550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:59 #108
194695 franklop
Fran knock
pi_221130551
Toch sympathiek dat de Oezbeken de bal teruggeven, was immers een hoekschop en geen doeltrap
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:59 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Echte of neppe
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:25 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130559
User @Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @Alaphilippe_
What can change the nature of a man?
pi_221130560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Belg hapert behoorlijk.
Goh
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:31 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Echte of neppe
Ja
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:37 #113
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130563
Die keeper nog te appelleren ook. _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:42 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130564
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja
akkoord
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:42 #115
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130565
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Goh
Op de kabel niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:44 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:48 #117
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130569
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef TLC het volgende:

[..]
Bestaat Fok nog in 2042 ? :o
(when i'm 64- the beatles)

Als de server stopt en de site verdwijnt,Over twintig jaar,
Zitten we dan nog achter het beeldscherm klaar,
Vragen we ons af: "Hoe speelt die Danny dat klaar?"
Is het trollen weg? Blijft de tijdlijn leeg?
Wat bezielt de crew? Zet je nog een fipo, word een draad geveegd?

In tweeduizend tweeënveertig?

Zocht je op de frontpage naar een mooie tiet,
Voor de nostalgie, wie doet dat niet?
Maar de VBL die raakt zijn glorie nu kwijt,Slechts een vage herinnering uit de oude tijd.
Is de mod verdwenen? Is de layout vergaan? Heeft de database de griep?

Als het forum straks voorgoed offline moet gaan, in tweeduizend tweeënveertig
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:51 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130570
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Belg hapert behoorlijk.
In Twente wellicht.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:10 #119
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130575
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Felagund het volgende:

[..]
Was is een schidsje?
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:25 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130577
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Wat ben je kribbig.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:45 #121
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130583
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Gooi er nog maar een frikandel in ouwe reus.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:49 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130584
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Als de server stopt en de site verdwijnt,Over twintig jaar,
Zitten we dan nog achter het beeldscherm klaar,
Vragen we ons af: "Hoe speelt die Danny dat klaar?"
Is het trollen weg? Blijft de tijdlijn leeg?
Wat bezielt de crew? Zet je nog een fipo, word een draad geveegd?

In tweeduizend tweeënveertig?

Zocht je op de frontpage naar een mooie tiet,
Voor de nostalgie, wie doet dat niet?
Maar de VBL die raakt zijn glorie nu kwijt,Slechts een vage herinnering uit de oude tijd.
Is de mod verdwenen? Is de layout vergaan? Heeft de database de griep?

Als het forum straks voorgoed offline moet gaan, in tweeduizend tweeënveertig
In The Year 2525 _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221130585
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ging je nog in op mijn vraag?
_O-

Al deed je het niet. Enkel bij Ronaldo loop je er om te janken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:40:04 #124
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je kribbig.
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
User @:Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @:Alaphilippe_
We hoeven het niet moeilijk te maken als hij de confrontatie ontwijkt.

DIe hele persoonlijkheidscultus rond Ronaldo die we vanavond aanschouwen, is een tikkeltje lachwekkend met de volgende stat in gedachten.

quote:
Al tien interlands op rij staat de aanvaller van Portugal droog. Sinds 2021 maakte hij geen enkel velddoelpunt op een EK of WK. En nooit slaagde hij er in de vijf voorgaande WK's in een treffer te produceren in de knock-outfase.
Dat was mijn bijdrage voor vandaag. Tot zienens.
pi_221130592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
User @:Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @:Alaphilippe_
Behoorlijk intimiderend.
pi_221130597
Mijn bovenbuurman heeft genoeg gezien en slaat nu al 5 minuten op zijn akoestische gitaar de beginakkoorden van 'Smoke On The Water' aan.
Gezien de verwachte extreme hitte gaat daar de komende dagen zeker sprake van zijn.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221130600
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Ik wist niet dat je boos werd!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:40:40 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130601
@Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
pi_221130602
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
We hoeven het niet moeilijk te maken als hij de confrontatie ontwijkt.

DIe hele persoonlijkheidscultus rond Ronaldo die we vanavond aanschouwen, is een tikkeltje lachwekkend met de volgende stat in gedachten.
[..]
Dat was mijn bijdrage voor vandaag. Tot zienens.
Dit postte je inderdaad niet over Messi en andere.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:40:43 #131
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
In The Year 2525 _O_
eigenlijk (soort van) op de melodie van "when i'm sixty-four" :D
pi_221130608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Dat is toch een grapje, @Dr_Flash, ik word hier ook regelmatig afgemaakt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:09 #133
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je boos werd!
Dan weet je dat nu :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130610
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dit postte je inderdaad niet over Messi en andere.
Wat moet ik over Messi zeggen, dan?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:13 #135
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130611
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Toby56 het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft genoeg gezien en slaat nu al 5 minuten op zijn akoestische gitaar de beginakkoorden van 'Smoke On The Water' aan.
Gezien de verwachte extreme hitte gaat daar de komende dagen zeker sprake van zijn.
Laat me raden je woont in een appartement met dunnemuren ?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:16 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130612
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Waar is je trein ui?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:30 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130616
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Op de kabel niet
De kabel _O_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:54 #138
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130621
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Waar is je trein ui?
Geschiedenis. Tijd voor wat anders. Bijna 4-1 :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:59 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130622
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @Mexicanobakker ?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:42:08 #140
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130624
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221130628
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Wat moet ik over Messi zeggen, dan?
Als jij je bewust dom wil opstellen dan doe je het maar lekker. Dit "gesprek" had een andere post als aanleiding.
pi_221130634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
Teveel vernieuwing die @Dr_Flash niet kan handelen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:42:52 #143
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130636
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig is het niveau gestegen in Darts.

In het voetbal is dat omgekeerd. Met die kutlanden daalt het niveau op een WK
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:42:57 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130637
Ik hoop dat het straks tijdens Engeland wat gezelliger is.
pi_221130638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Waar is je trein ui?
Alvast aan het staken?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Als jij je bewust dom wil opstellen dan doe je het maar lekker. Dit "gesprek" had een andere post als aanleiding.
Ik heb het nergens over Messi gehad. Jij betrekt Messi erbij _O-.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:11 #147
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130643
Heeft er iemand nog wat droog ijs, dit bad is niet koud genoeg...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:15 #148
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130644
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Teveel vernieuwing die @:Dr_Flash niet kan handelen.
Huh vernieuwing? Wat? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:25 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130645
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Gelukkig is het niveau gestegen in Darts.

In het voetbal is dat omgekeerd. Met die kutlanden daalt het niveau op een WK
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:26 #150
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221130647
Ik vind wel dat deze scheids kut fluit. Niks mag.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:29 #151
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130649
Portugal toch best vaak slordig in balbezit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221130652
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik heb het nergens over Messi gehad. Jij betrekt Messi erbij _O-.
Oke je bent dus echt vergeten hoe we hier over begonnen.

Prima.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:41 #153
842 Zorro
Z
pi_221130653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @:mexicanobakker ?
Ja ik weet het, niet aan mij gevraagd. Maar ik zeg het lekker toch.

Highway Star _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:47 #154
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
Zo goed als het voetbal seizoen :)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:04 #155
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130658
Oh ja ik ging ijs eten :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:16 #156
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130663
Ik eet rode besjes.
pi_221130664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
Huybrechts is goed. De rest doet niets.
pi_221130667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Laat me raden je woont in een appartement met dunnemuren ?
Het is hier gehorig genoeg inderdaad.
Jaren 60 bouw.

Geweldige tijd, de jaren 60, dat dan weer wel.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:44 #159
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130668
Ik heb ananas.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:45 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130669
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @:mexicanobakker ?
When A Blind Man Cries _O_
Perfect Strangers _O_
Woman From Tokyo _O_
Burn _O_
Into The Fire _O_
Fireball _O_
Knocking At Your Backdoor _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:49 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Huybrechts is goed. De rest doet niets.
Kim? En dan er weer uit in de ronde 1 in december uiteraard.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:59 #162
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Zo goed als het voetbal seizoen :)
Is Kim Huybrechts recentelijk nogeens ineen geklopt met z'n grote smoel? :D _O- :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:10 #163
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130677
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar

Heb ook al Jupiler binnen

Man ik heb dorst
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:24 #164
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130678
Mijn haribo cola flesjes zijn bijna koud. Heerlijk, als de cola flesjes zo lekker taai en koel zijn.

#Genieten van de kleine dingen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:33 #165
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
When A Blind Man Cries _O_
Perfect Strangers _O_
Woman From Tokyo _O_
Burn _O_
Into The Fire _O_
Fireball _O_
Knocking At Your Backdoor _O_
ik denk dat ik hier 1 nummer van ken :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130683
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Oke je bent dus echt vergeten hoe we hier over begonnen.

Prima.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

Wat heb ik dan over andere spelers gezegd?
Laat eens zien wat je bedoelt. Ik neem het woord Messi niet in de mond.
pi_221130684
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Op de kabel niet
Jullie poepen nog in septic tanks dus de beeldkwaliteit zal ook wel twijfelachtig zijn
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:43 #168
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @:mexicanobakker ?
Gewoon Child in Time
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:49 #169
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130686
Ik drink een Bavaria IPA 0.0
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:55 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

Heb ook al Jupiler binnen
Straks een rondje rijden?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:01 #171
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221130689
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar

Heb ook al Jupiler binnen

Man ik heb dorst
Als je Jupiler gaat drinken moet je wel echt heel erg ongeneeslijke dorst hebben. >:)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:09 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130691
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ik denk dat ik hier 1 nummer van ken :@
Ga er dan maar eens lekker voor zitten, mien jong.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:18 #173
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130692
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
When A Blind Man Cries _O_
Perfect Strangers _O_
Woman From Tokyo _O_
Burn _O_
Into The Fire _O_
Fireball _O_
Knocking At Your Backdoor _O_
Ben jij 50+?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:22 #174
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130693
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik drink een Bavaria IPA 0.0
Bob...als je dan toch 0.0 moet drinken pak een juup of een playground of een sportzot.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:22 #175
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar

Heb ook al Jupiler binnen

Man ik heb dorst
Bekijk deze YouTube-video
What can change the nature of a man?
pi_221130695
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Jullie poepen nog in septic tanks dus de beeldkwaliteit zal ook wel twijfelachtig zijn
Kuilen in de weg opvullen met stront.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:46 #177
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130699
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Straks een rondje rijden?
Ja maar zal met geen voertuig zijn _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Kim? En dan er weer uit in de ronde 1 in december uiteraard.
Hij is voor het eerst in jaren daadwerkelijk in orde. De rest van de Belgen is gewoon enorm slecht. Van den Bergh leek een korte opleving te hebben, maar die is weer dubbel zo hard verder de put in getrokken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:47:09 #179
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130705
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Bob...als je dan toch 0.0 moet drinken pak een juup of een playground of een sportzot.
Ik drink die Brewdog 0.5 wel eens :@
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:47:23 #180
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130706
Is Renato Sanchez niet geselecteerd?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221130709
@Coco ga de confrontatie wel vermijden nu. Beter voor het topic ook.

Knap om die bal van de voet te laten springen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:48:16 #182
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130712
Soldier Of Fortune helemaal vergeten :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:48:31 #183
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130716
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:47 schreef PzKpfw het volgende:
Is Renato Sanchez niet geselecteerd?
ja of Luis Figo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:48:40 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130718
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ben jij 50+?
Nee :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:48:42 #185
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221130719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Belg hapert behoorlijk.
Blijven trappen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221130725
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
@:coco ga de confrontatie wel vermijden nu. Beter voor het topic ook.

Knap om die bal van de voet te laten springen.
hoe gaat het met jouw Senegal ?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:49:38 #187
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130726
Even over tennis lullen Joos :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:49:46 #188
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130728
Belgen noemen het achter het steunbeen. Weer wat geleerd.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:50:08 #189
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130732
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Blijven trappen.
Tot ie niet meer beweegt?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:50:45 #190
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221130734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Tot ie niet meer beweegt?
Dat laat ik aan hemzelf over.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:01 #191
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130737
5-0
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:02 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130738
5-0
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:17 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130743
Zat er koekoek in.
What can change the nature of a man?
pi_221130744
Ik hout van voetballers die op me lachspieren kunnen werken.

Daarom hout ik van Conceição.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221130745
Gaat m'n voorspelling. Kutland.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:22 #196
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130746
nu nog even de 5-1 en ik ben het mannetje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:23 #197
194695 franklop
Fran knock
pi_221130748
Toch wel een meerwaarde, 48 landen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:24 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130751
Was dat balen of juichen van Cristiano?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:27 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221130752
ja, weg juiste score.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221130753
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:39 #201
842 Zorro
Z
pi_221130754
Hopla!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:00 #202
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130757
Als deze gozer zelfs gaat scoren :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:04 #203
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130758
Krijgen we enkel nog een goal van Oezbekistan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:19 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130761
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:51 schreef GertKuyt het volgende:
Gaat m'n voorspelling. Kutland.
Lekker voor je.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:21 #205
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130762
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als deze gozer zelfs gaat scoren :')
Chronisch onderschatte spits omdat mensen hem zelden zien spelen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:31 #206
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130763
5-1 fake FIFA
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:51 #207
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130764
Kom op man, de 5-0 tegen Oezbekistan en dan zo stoer doen :'). Zelfde geldt voor Ronaldo eerder. Hoop verknipte ego's bij Portugal.
pi_221130765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:
5-1 fake FIFA
Nou ja, de goal was terecht afgekeurd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:59 #209
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130766
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Lekker voor je.
Coco reageert zich even af.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:01 #210
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221130768
Qch ja
pi_221130769
Leão heeft nummer 17.

Zo is Christiano Ronaldo ooit ook begonnen.

Hoewel ik eigenlijk vind dat iemand die Leão heet, in het Braziliaanse doel dient te staan.
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:07 #212
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130771
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:51 schreef franklop het volgende:
Toch wel een meerwaarde, 48 landen
Vooral die Aziatische landen is wel echt troep, hoor. Qatar, Oezbekistan, Irak, Jordanie, Saudi-Arabie. Iran is natuurlijk ook niet veel ondanks hun puntje tegen de Belgen.

Alleen Japan is aardig, en Korea en Australie zijn dan nog redelijk.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:11 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Coco reageert zich even af.
Het is warm.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:28 #214
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130775
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nou ja, de goal was terecht afgekeurd.
Nee bedoel die komt nog. 5-1 is het kado voor de favo's
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:34 #215
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221130776
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:51 schreef franklop het volgende:
Toch wel een meerwaarde, 48 landen
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221130780
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is warm.
Vrijdag helemaal erg :(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:13 #217
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221130784
Je kan aan het gezicht van Xusanov na iedere goal wel zien dat ie niet gewend is om te verliezen _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:18 #218
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130785
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:18 #219
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130786
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is warm.
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:44 #220
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130789
komt ie
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:49 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
tmi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:05 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
In USA noemen ze dat swamp ass.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:09 #223
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen noemen het achter het steunbeen. Weer wat geleerd.
Klinkt een beetje als schaambeen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130796
Conceição kan er eigenlijk ook niets van
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:15 #225
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130797
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
@de_boswachter dit is geil
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:20 #226
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130798
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
In Spanje is de luchtvochtigheid nog laag. Hier erg hoog waardoor de hitte veel zwaarder aanvoelt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Coco het volgende:

[..]
In USA noemen ze dat swamp ass.
Wij een zwanus toch?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130803
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:46 #229
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130804
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Conceição kan er eigenlijk ook niets van
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:09 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130807
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
Ze zaten de vorige paar toernooien erg dicht bij kwalificatie. Dus het was een kwestie van tijd voor ze zich zouden plaatsen, ook met 32 deelnemers.
Helemaal nu ze een paar wat meer talentvolle jongens hebben rondlopen, ook in Europese competities.

Is ze gegund hoor, maar het niveauverschil tussen de subtop van Azië en de top van Europa is wel zeer groot.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:13 #231
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
@:de_boswachter dit is geil
bottom post, echt niet.
pi_221130811
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]
hoe gaat het met jouw Senegal ?
Te weinig voodoo. Kijken of die Ghanees zijn vloek vanavond beter werkt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:30 #233
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221130812
"Ronaldo loopt uit de weg"

#werkenbijdenos
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:34 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Mensen op BlueSky zijn per definitie woedend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Mensen op BlueSky zijn per definitie woedend.
Mensen op X/Twitter zijn ook constant boos. Dat is niet exclusief aan BlueSky toegeschreven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:57:09 #236
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130818
nee dat blijft 5-0. op naar Englund.
pi_221130819
Gij zult geen plezier hebben. Memento mori.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:57:10 #238
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Waarom dat dan?
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:57:29 #239
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130822
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Anderlecht en Celtic
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Waarom dat dan?
Omdat dit 'niet normaal' is en door klimaatverandering komt. Dat moeten we iedere seconde van de dag blijven horen.
pi_221130828
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Leicester Anderlecht en Celtic
Wat lul jij.

[ Bericht 0% gewijzigd door capuchon_jongen op 23-06-2026 20:58:33 ]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:03 #242
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Anderlecht en Celtic
Wel een PL titel met Leicester maar inderdaad ver weg van papa's niveau.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:08 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130831
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
Wie vind je de beste zoon-van?
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:22 #244
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Omdat dit 'niet normaal' is en door klimaatverandering komt. Dat moeten we iedere seconde van de dag blijven horen.
bweh
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:23 #245
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130834
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Wie vind je de beste zoon-van?
Maldini (kan je ook omdraaien lol)
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:34 #246
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221130837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je boos werd!
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:41 #247
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130840
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Maldini
Beste verdediger die ik ooit heb gezien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:46 #248
194695 franklop
Fran knock
pi_221130841
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
Klopt niet helemaal. Vorig WK hadden ze 2 groepen van 6 en nu 3 groepen van 6. In beide gevallen ging de top 2 naar het WK.

Ze waren wel 2e in poule, maar had wellicht anders geweest met maar 2 poules :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:51 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130842
Zou mijn zoon naar hem vernoemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:55 #250
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wat lul jij.
moet dat nou zo?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:59:03 #251
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130845
Geen hattrick :)
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:59:14 #252
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130846
Nottrick
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:59:32 #253
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130849
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:59 schreef Coco het volgende:
Geen hattrick :)
vind het wel jammer. maar wel 2 keer gescoord
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130852
Gelukkig heb ik als enige Ronaldo als topscorer in mijn Scorito-subleague met vrienden.

We move.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:59:42 #255
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221130853
Ze kunnen er ook werkelijk geen kut van bij Oezbekistan.
pi_221130855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou mijn zoon naar hem vernoemen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:59:54 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
vind het wel jammer. maar wel 2 keer gescoord
Ik wil graag de hattrick van Gakpo zien.
What can change the nature of a man?
pi_221130857
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Wie vind je de beste zoon-van?
Vast geen Koeman maar wel de eerste naam die mij te binnen schiet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:00:17 #259
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221130859
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ze zaten de vorige paar toernooien erg dicht bij kwalificatie. Dus het was een kwestie van tijd voor ze zich zouden plaatsen, ook met 32 deelnemers.
Helemaal nu ze een paar wat meer talentvolle jongens hebben rondlopen, ook in Europese competities.

Is ze gegund hoor, maar het niveauverschil tussen de subtop van Azië en de top van Europa is wel zeer groot.
Wat betreft dat laatste, en zover mijn beperkte kennis reikt, absoluut eens. Maar ja, je moet ergens beginnen. En ze zijn zeker begonnen, nu met hun eerste keer op het WK.

Ik reageerde alleen even op de implicatie dat we het ‘mindere’ Oezbekistan alleen in actie zien omdat er 48 landen zijn, maar dat is gewoon onterecht en het doet ook wat af aan hun prestatie van het kwalificeren tbh.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:00:25 #260
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130861
Aww zielig.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:00:46 #261
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Wie vind je de beste zoon-van?
Max Verstappen.
pi_221130867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wat lul jij.
@capuchon_jongen

Wat heb jij stiekem zitten toevoegen!

Maar zijn zoon is wel wat verder gekomen dan Anderlecht.
pi_221130868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Wie vind je de beste zoon-van?
Co stompe en stompe junior
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:01:35 #264
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130872
geflatterd dat Oezbekistan is geen zweden.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:01:36 #265
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221130874
Wie is die dame bij de NOS aan tafel?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221130879
Dit bad wordt ineens koud.

Ik ga snel verder!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:02:10 #267
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130882
Nog steeds nummer 1 boys. :7
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:02:27 #268
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130886
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:02:39 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130887
Tijd voor een douche.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:02:42 #270
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130888
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bad wordt ineens koud.

Ik ga snel verder!!
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:02:45 #271
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bad wordt ineens koud.

Ik ga snel verder!!
:?
pi_221130891
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:01 schreef Regilio_ het volgende:
Wie is die dame bij de NOS aan tafel?
Jill Roord
pi_221130896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:02 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Misschien blijf ik nog even
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:03:34 #274
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221130899
Met deze tegenstanders zijn we niets wijzer geworden hoe goed de favorieten nu eigenlijk zijn.
Afwachten dus.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:03:49 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130904
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien blijf ik nog even
Je maakt mij in de war.
What can change the nature of a man?
pi_221130907
Spiertjes
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:01 #277
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130908
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat betreft dat laatste, en zover mijn beperkte kennis reikt, absoluut eens. Maar ja, je moet ergens beginnen. En ze zijn zeker begonnen, nu met hun eerste keer op het WK.

Ik reageerde alleen even op de implicatie dat we het ‘mindere’ Oezbekistan alleen in actie zien omdat er 48 landen zijn, maar dat is gewoon onterecht en het doet ook wat af aan hun prestatie van het kwalificeren tbh.
Je wordt inderdaad niet beter van wederom Bhutan en Mongolië met 8-0 slaag geven. Maar paar landen worden daar inmiddels ook beter. Een Jordanië, Qatar, Indonesië.
Zo'n Khusanov kan over 4 jaar met veel ervaring het team bij de hand nemen en kijken of ze verder komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130909
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Je maakt mij in de war.
Ik hou van je.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:17 #279
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130911
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Jill Roord
Geil.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221130917
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:03 schreef spapaars het volgende:
Met deze tegenstanders zijn we niets wijzer geworden hoe goed de favorieten nu eigenlijk zijn.
Afwachten dus.
:?. Frankrijk - Senegal overgeslagen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:05 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:30 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Jill Roord
ik zie alleen nog maar reclame
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:32 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:59 #284
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130932
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
pi_221130938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
Social media is een grote vergissing gebleken.
pi_221130946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
Ik haal er even een expert bij. @Poepz0r
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:07:58 #287
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
Lize Kop.
pi_221130954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
https://x.com/Alaphilippe_/status/2067318989970133278

Only spitting facts, vorige week. En dan worden mensen ook gigantisch boos.
pi_221130974
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Lekker likken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:11:28 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130982
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:14:13 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
https://x.com/Alaphilippe_/status/2067318989970133278

Only spitting facts, vorige week. En dan worden mensen ook gigantisch boos.
Ach Diederik.
What can change the nature of a man?
pi_221131000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
Gelukkig speelt zo het beste team van de openingsronde.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:16:27 #293
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131010
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
Nederland wist niet eens te winnen van een paar mongolen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:17:07 #294
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Nederland wist niet eens te winnen van een paar mongolen :')
Van deze mongolen wel hoor?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:17:52 #295
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131027
User @PzKpfw glijdt uit.
What can change the nature of a man?
pi_221131035
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
@:de_boswachter dit is geil
Likken als lassie
U MAD?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:25:05 #297
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131069
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:17 schreef Coco het volgende:
User @:pzkpfw glijdt uit.
Ja je moeder was gruwelijk nat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:32:20 #298
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221137156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:00 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
@:capuchon_jongen

Wat heb jij stiekem zitten toevoegen!

Maar zijn zoon is wel wat verder gekomen dan Anderlecht.
Verkeerde post ge-edit.

Ik wou mijn eigen post aanpassen, pas ik die van jouw aan (waar jij mij quote)

:')

De warmte zeker :)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')