WK 2016quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Felagund het volgende: [..] WK 2016 was die toch ook al heel succesvol?
Dat is ook wel te veel goeiigheid voor een ordinaire topickaperquote:
Mijn Scorito is al lang en breed in shambles, ik bungel in de achterhoede bij de pooltjes waar ik aan meedoe.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu is mijn Scorito ook niet meer goed
Premium nemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook wel te veel goeiigheid voor een ordinaire topickaper
Dat ging ie ook niet, hij werd 3x van richting veranderdquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een lage cornerbal bij de eerste paal mag er echt nooit direct in
Nee? We hebben het over de flex.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben ik uit de Coco toto gehaald trouwens
Fair enough.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei je niet. Je had ook door kunnen gaan in potentie met 2 punten.
En dan te bedenken dat Italie niet gekwalificeerd is voor dit WKquote:
Die is er niet nu we de WK pool hebben toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben ik uit de Coco toto gehaald trouwens
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren OWN GOAL met weer een succesje
Ahquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is er niet nu we de WK pool hebben toch?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand is Oezbekistan uitgeschakeld.
Ik gun je deze overwinning.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
Ik heb 3-1, als je de doelpunten per team telt is het wel correct.
Ik sta zelfs onderaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mijn Scorito is al lang en breed in shambles, ik bungel in de achterhoede bij de pooltjes waar ik aan meedoe.
Oh ja dat is al bijna hequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef TLC het volgende:
In 2042 heeft ook Cody Gakpo op 6 verschillende WK's gescoord![]()
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).quote:
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).
Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
Nou nou nou nouquote:
Zie het uitzwaai topic.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).
Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
@capuchon_jongenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
Weergaloze verdedigerquote:
Ga ik onthouden.quote:
Oh f*ckquote:
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ENG. - GHA verloopt
Ja, maar Engeland...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Het wordt tijd dat Argentinie dat ook inzietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
ja 1 potje ja. Kan zomedalek weer anders zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ghana is niet stug, die kunnen er echt geen reet van.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.
Ging je nog in op mijn vraag?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
Had op Scorito ook 3-0 maar wel Ronaldo als topscorer.
Voor nu wel een medaille achter mijn naam!
Oh ja ik ging de vriezer leegeten. Daar zit nog flink wat ijs inquote:
Was is een schidsje?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Op de kabel nietquote:
(when i'm 64- the beatles)quote:
SCHEIDSJES.quote:
Wat ben je kribbig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SCHEIDSJES.
Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat?
Gooi er nog maar een frikandel in ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SCHEIDSJES.
Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat?
In The Year 2525quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als de server stopt en de site verdwijnt,Over twintig jaar,
Zitten we dan nog achter het beeldscherm klaar,
Vragen we ons af: "Hoe speelt die Danny dat klaar?"
Is het trollen weg? Blijft de tijdlijn leeg?
Wat bezielt de crew? Zet je nog een fipo, word een draad geveegd?
In tweeduizend tweeënveertig?
Zocht je op de frontpage naar een mooie tiet,
Voor de nostalgie, wie doet dat niet?
Maar de VBL die raakt zijn glorie nu kwijt,Slechts een vage herinnering uit de oude tijd.
Is de mod verdwenen? Is de layout vergaan? Heeft de database de griep?
Als het forum straks voorgoed offline moet gaan, in tweeduizend tweeënveertig
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.quote:
We hoeven het niet moeilijk te maken als hij de confrontatie ontwijkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
User @:Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @:Alaphilippe_
Dat was mijn bijdrage voor vandaag. Tot zienens.quote:Al tien interlands op rij staat de aanvaller van Portugal droog. Sinds 2021 maakte hij geen enkel velddoelpunt op een EK of WK. En nooit slaagde hij er in de vijf voorgaande WK's in een treffer te produceren in de knock-outfase.
Behoorlijk intimiderend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
User @:Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @:Alaphilippe_
Ik wist niet dat je boos werd!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SCHEIDSJES.
Dit postte je inderdaad niet over Messi en andere.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We hoeven het niet moeilijk te maken als hij de confrontatie ontwijkt.
DIe hele persoonlijkheidscultus rond Ronaldo die we vanavond aanschouwen, is een tikkeltje lachwekkend met de volgende stat in gedachten.
[..]
Dat was mijn bijdrage voor vandaag. Tot zienens.
Dat is toch een grapje, @Dr_Flash, ik word hier ook regelmatig afgemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Wat moet ik over Messi zeggen, dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit postte je inderdaad niet over Messi en andere.
Laat me raden je woont in een appartement met dunnemuren ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Toby56 het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft genoeg gezien en slaat nu al 5 minuten op zijn akoestische gitaar de beginakkoorden van 'Smoke On The Water' aan.
Gezien de verwachte extreme hitte gaat daar de komende dagen zeker sprake van zijn.
Waar is je trein ui?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Geschiedenis. Tijd voor wat anders. Bijna 4-1quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
Als jij je bewust dom wil opstellen dan doe je het maar lekker. Dit "gesprek" had een andere post als aanleiding.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat moet ik over Messi zeggen, dan?
Teveel vernieuwing die @Dr_Flash niet kan handelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
Gelukkig is het niveau gestegen in Darts.quote:
Alvast aan het staken?quote:
Ik heb het nergens over Messi gehad. Jij betrekt Messi erbijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als jij je bewust dom wil opstellen dan doe je het maar lekker. Dit "gesprek" had een andere post als aanleiding.
Huh vernieuwing? Wat?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Teveel vernieuwing die @:Dr_Flash niet kan handelen.
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelukkig is het niveau gestegen in Darts.
In het voetbal is dat omgekeerd. Met die kutlanden daalt het niveau op een WK
Oke je bent dus echt vergeten hoe we hier over begonnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over Messi gehad. Jij betrekt Messi erbij.
Ja ik weet het, niet aan mij gevraagd. Maar ik zeg het lekker toch.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @:mexicanobakker ?
Zo goed als het voetbal seizoenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
Huybrechts is goed. De rest doet niets.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
Het is hier gehorig genoeg inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat me raden je woont in een appartement met dunnemuren ?
When A Blind Man Criesquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Kim? En dan er weer uit in de ronde 1 in december uiteraard.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Huybrechts is goed. De rest doet niets.
Is Kim Huybrechts recentelijk nogeens ineen geklopt met z'n grote smoel?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo goed als het voetbal seizoen
ik denk dat ik hier 1 nummer van kenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
When A Blind Man Cries
Perfect Strangers
Woman From Tokyo
Burn
Into The Fire
Fireball
Knocking At Your Backdoor
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oke je bent dus echt vergeten hoe we hier over begonnen.
Prima.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.
Laat eens zien wat je bedoelt. Ik neem het woord Messi niet in de mond.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat heb ik dan over andere spelers gezegd?
Gewoon Child in Timequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Als je Jupiler gaat drinken moet je wel echt heel erg ongeneeslijke dorst hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar
Heb ook al Jupiler binnen
Man ik heb dorst
Ga er dan maar eens lekker voor zitten, mien jong.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat ik hier 1 nummer van ken
Ben jij 50+?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
When A Blind Man Cries
Perfect Strangers
Woman From Tokyo
Burn
Into The Fire
Fireball
Knocking At Your Backdoor
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar
Heb ook al Jupiler binnen
Man ik heb dorst
Kuilen in de weg opvullen met stront.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jullie poepen nog in septic tanks dus de beeldkwaliteit zal ook wel twijfelachtig zijn
Ja maar zal met geen voertuig zijnquote:
Hij is voor het eerst in jaren daadwerkelijk in orde. De rest van de Belgen is gewoon enorm slecht. Van den Bergh leek een korte opleving te hebben, maar die is weer dubbel zo hard verder de put in getrokken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kim? En dan er weer uit in de ronde 1 in december uiteraard.
Ik drink die Brewdog 0.5 wel eensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Bob...als je dan toch 0.0 moet drinken pak een juup of een playground of een sportzot.
Blijven trappen.quote:
hoe gaat het met jouw Senegal ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
@:coco ga de confrontatie wel vermijden nu. Beter voor het topic ook.
Knap om die bal van de voet te laten springen.
Dat laat ik aan hemzelf over.quote:
Nou ja, de goal was terecht afgekeurd.quote:
Vooral die Aziatische landen is wel echt troep, hoor. Qatar, Oezbekistan, Irak, Jordanie, Saudi-Arabie. Iran is natuurlijk ook niet veel ondanks hun puntje tegen de Belgen.quote:
Nee bedoel die komt nog. 5-1 is het kado voor de favo'squote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, de goal was terecht afgekeurd.
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.quote:
tmiquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
In USA noemen ze dat swamp ass.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Klinkt een beetje als schaambeenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen noemen het achter het steunbeen. Weer wat geleerd.
@de_boswachter dit is geilquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Spanje is de luchtvochtigheid nog laag. Hier erg hoog waardoor de hitte veel zwaarder aanvoeltquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
Wij een zwanus toch?quote:
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoonquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Conceição kan er eigenlijk ook niets van
Ze zaten de vorige paar toernooien erg dicht bij kwalificatie. Dus het was een kwestie van tijd voor ze zich zouden plaatsen, ook met 32 deelnemers.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.
Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
Mensen op BlueSky zijn per definitie woedend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Mensen op X/Twitter zijn ook constant boos. Dat is niet exclusief aan BlueSky toegeschreven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen op BlueSky zijn per definitie woedend.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Anderlecht en Celticquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
Omdat dit 'niet normaal' is en door klimaatverandering komt. Dat moeten we iedere seconde van de dag blijven horen.quote:
Wat lul jij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Leicester Anderlecht en Celtic
Wel een PL titel met Leicester maar inderdaad ver weg van papa's niveau.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Anderlecht en Celtic
Wie vind je de beste zoon-van?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
bwehquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat dit 'niet normaal' is en door klimaatverandering komt. Dat moeten we iedere seconde van de dag blijven horen.
Klopt niet helemaal. Vorig WK hadden ze 2 groepen van 6 en nu 3 groepen van 6. In beide gevallen ging de top 2 naar het WK.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.
Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
vind het wel jammer. maar wel 2 keer gescoordquote:
Ik wil graag de hattrick van Gakpo zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vind het wel jammer. maar wel 2 keer gescoord
Wat betreft dat laatste, en zover mijn beperkte kennis reikt, absoluut eens. Maar ja, je moet ergens beginnen. En ze zijn zeker begonnen, nu met hun eerste keer op het WK.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zaten de vorige paar toernooien erg dicht bij kwalificatie. Dus het was een kwestie van tijd voor ze zich zouden plaatsen, ook met 32 deelnemers.
Helemaal nu ze een paar wat meer talentvolle jongens hebben rondlopen, ook in Europese competities.
Is ze gegund hoor, maar het niveauverschil tussen de subtop van Azië en de top van Europa is wel zeer groot.
@capuchon_jongenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bad wordt ineens koud.
Ik ga snel verder!!
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bad wordt ineens koud.
Ik ga snel verder!!
Je maakt mij in de war.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien blijf ik nog even
Je wordt inderdaad niet beter van wederom Bhutan en Mongolië met 8-0 slaag geven. Maar paar landen worden daar inmiddels ook beter. Een Jordanië, Qatar, Indonesië.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste, en zover mijn beperkte kennis reikt, absoluut eens. Maar ja, je moet ergens beginnen. En ze zijn zeker begonnen, nu met hun eerste keer op het WK.
Ik reageerde alleen even op de implicatie dat we het ‘mindere’ Oezbekistan alleen in actie zien omdat er 48 landen zijn, maar dat is gewoon onterecht en het doet ook wat af aan hun prestatie van het kwalificeren tbh.
Geil.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:03 schreef spapaars het volgende:
Met deze tegenstanders zijn we niets wijzer geworden hoe goed de favorieten nu eigenlijk zijn.
Afwachten dus.
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).quote:
Social media is een grote vergissing gebleken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
Ik haal er even een expert bij. @Poepz0rquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
Lize Kop.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
https://x.com/Alaphilippe_/status/2067318989970133278quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
Ach Diederik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/Alaphilippe_/status/2067318989970133278
Only spitting facts, vorige week. En dan worden mensen ook gigantisch boos.
Gelukkig speelt zo het beste team van de openingsronde.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
Nederland wist niet eens te winnen van een paar mongolenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
Van deze mongolen wel hoor?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nederland wist niet eens te winnen van een paar mongolen
Ja je moeder was gruwelijk nat.quote:
Verkeerde post ge-edit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen
Wat heb jij stiekem zitten toevoegen!
Maar zijn zoon is wel wat verder gekomen dan Anderlecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |