Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ENG. - GHA verloopt
Ja, maar Engeland...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Het wordt tijd dat Argentinie dat ook inzietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
ja 1 potje ja. Kan zomedalek weer anders zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Ghana is niet stug, die kunnen er echt geen reet van.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.
Ging je nog in op mijn vraag?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
Had op Scorito ook 3-0 maar wel Ronaldo als topscorer.
Voor nu wel een medaille achter mijn naam!
Oh ja ik ging de vriezer leegeten. Daar zit nog flink wat ijs inquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |