Ahquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is er niet nu we de WK pool hebben toch?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand is Oezbekistan uitgeschakeld.
Ik gun je deze overwinning.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
Ik heb 3-1, als je de doelpunten per team telt is het wel correct.
Ik sta zelfs onderaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mijn Scorito is al lang en breed in shambles, ik bungel in de achterhoede bij de pooltjes waar ik aan meedoe.
Oh ja dat is al bijna hequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef TLC het volgende:
In 2042 heeft ook Cody Gakpo op 6 verschillende WK's gescoord![]()
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).quote:
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).
Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
Nou nou nou nouquote:
Zie het uitzwaai topic.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).
Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
@capuchon_jongenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |