abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:07 #51
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130452
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Vlammetjes vanavond?
neuh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:32 #52
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef TLC het volgende:
In 2042 heeft ook Cody Gakpo op 6 verschillende WK's gescoord _O_ w/
Oh ja dat is al bijna he :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:41 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
neuh
Hoe laat pitten?
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:50 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Oh nee, staan 2 ploegen met 1 punt.
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).

Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:53 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130458
WE zijn met 74 in de poule dus aan mij lag het niet.

(3 users die niks hebben ingevuld eruit gegooid)
pi_221130460
:G .
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:31:59 #57
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130461
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe laat pitten?
Hangt er vanaf hoe ENG. - GHA verloopt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:20 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).

Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
pi_221130465
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe laat pitten?
23ste ronde
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:32 #60
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221130468
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik haat die man.
Nou nou nou nou
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:33 #61
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130469
Domme kaart.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:37 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130470
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je bent alleen uitgeschakeld als je 2x verloren hebt, waarbij je verloren hebt van alle ploegen die op 3 punten staan in je groep (en niemand 2 of 1 punt heeft).

Dat geldt voor Haïti, Turkije, Tunesië en Jordanië.
Zie het uitzwaai topic.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:37 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
@capuchon_jongen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:50 #64
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130472
5-1 let maar op
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:03 #65
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik haat die man.
Weergaloze verdediger _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221130474
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh ja dat is al bijna he :o
Dan loop ik al n beetje tegen de 70 aan ;( :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:12 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130475
4-0 voor tegen FC Niks en dan nog even een kaart pakken :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:13 #68
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221130476
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
23ste ronde
Ga ik onthouden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:18 #69
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221130477
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221130478
Tijd voor een pak koekjes
pi_221130480
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:22 #72
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130481
Ik word zojuist gequote tweet door SULEY!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:26 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Weergaloze verdediger _O_
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:34 #74
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130483
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef TLC het volgende:

[..]
Dan loop ik al n beetje tegen de 70 aan ;( :'(
ja ik ook :o :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:37 #75
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130484
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
@:capuchon_jongen
Oh f*ck
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:56 #76
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130487
The Killers
What can change the nature of a man?
pi_221130488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hangt er vanaf hoe ENG. - GHA verloopt
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:07 #78
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
The Killers
Aspgod.
pi_221130491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja ik ook :o :D
Bestaat Fok nog in 2042 ? :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:25 #80
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130495
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Ja, maar Engeland...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:37 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef TLC het volgende:

[..]
Bestaat Fok nog in 2042 ? :o
Dat lijkt mij niet.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:37 #82
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Aspgod.
Kijk jij de TDF?
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:39 #83
842 Zorro
Z
pi_221130499
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
Het wordt tijd dat Argentinie dat ook inziet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221130500
FOOTBALL IS COMING HOME.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:43 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130501
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
ja 1 potje ja. Kan zomedalek weer anders zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130502
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
1 wedstrijd.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:53 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130504
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet.
Alleen nog wat hobby subfora.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:58 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130506
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Kijk jij de TDF?
Minder fanatiek dan voorheen denk ik maar sowieso op de achtergrond altijd wel op.
pi_221130509
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet.
-O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221130513
Mr. Brightside genot.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:35:27 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130514
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Alleen nog wat hobby subfora.
Vapen
Fatbikes
TIKTOK
pi_221130516
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:35:57 #93
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130520
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.
Ghana is niet stug, die kunnen er echt geen reet van.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:09 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130521
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef TLC het volgende:

[..]
-O-
Blijven doneren!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:15 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130524
We zijn weer aan het ballen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
Had op Scorito ook 3-0 maar wel Ronaldo als topscorer.

Voor nu wel een medaille achter mijn naam!
Ging je nog in op mijn vraag?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:37 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130530
Ik heb een Cornetto gepakt
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:43 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130532
Ach Ronaldo
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:52 #99
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130534
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:22 #100
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130538
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Oh ja ik ging de vriezer leegeten. Daar zit nog flink wat ijs in
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')