Dat ging ie ook niet, hij werd 3x van richting veranderdquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een lage cornerbal bij de eerste paal mag er echt nooit direct in
Nee? We hebben het over de flex.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben ik uit de Coco toto gehaald trouwens
Fair enough.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei je niet. Je had ook door kunnen gaan in potentie met 2 punten.
En dan te bedenken dat Italie niet gekwalificeerd is voor dit WKquote:
Die is er niet nu we de WK pool hebben toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben ik uit de Coco toto gehaald trouwens
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren OWN GOAL met weer een succesje
Ahquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is er niet nu we de WK pool hebben toch?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand is Oezbekistan uitgeschakeld.
Ik gun je deze overwinning.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
Ik heb 3-1, als je de doelpunten per team telt is het wel correct.
Ik sta zelfs onderaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mijn Scorito is al lang en breed in shambles, ik bungel in de achterhoede bij de pooltjes waar ik aan meedoe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |