abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:27 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129799
De laatste dag is alweer in aantocht. De laatste keer 4 tijdstippen voor 4 wedstrijden. Al voelt dat nu toch allemaal wel anders, want diep in de nacht kijken WE natuurlijk niet zoveel. Komende dagen zelfs 6 wedstrijden op 1 dag, maar altijd 3 tijdstippen. Opvallend is dat de komende dagen echt nachtwerk gaat worden, maar dat de KO-fase dan wel weer meevalt.

Maar goed, eerst even dit. De laatste groep begon met een stunt, Portugal pakte maar een puntje tegen Congo. Zag er niet heel overtuigend uit, en als er dan kansen kwamen werden ze vakkundig verprutst door Ronaldo. Wat een fenomeen. Congo had kunnen winnen, zover kwam het gelukkig niet voor Portugal. Al had Portugal wel de betere kansen, eerlijk is eerlijk.

Oezbekistan kwam flets voor de dag. Vond ik eigenlijk ook tegen Nederland, er waren missers en een rode kaart van Guus Til voor nodig om Oezbekistan naar een spannende wedstrijd te helpen toen. Tegen Colombia bleven die missers over het algemeen uit, al wisten de Oezbeken nog wel te scoren. Diaz was toch wel de belangrijkste man, scoorde en gaf een assist. Eigenlijk zoals je het vooraf uit kon tekenen. Oezbekistan koopt daar natuurlijk weinig voor.

Nu dus Portugal tegen Oezbekistan. Voor Portugal moet het beter, bij wéér een gelijkspel kan het er zomaar uit liggen. Dan is Houston toch echt wel een probleemstad gebleken voor de Portugezen, want ze speelden er ook al tegen Congo. De balans tegen Oezbekistan staat nog op nul, dus daar valt niet veel over te zeggen. Op basis van de FIFA-ranking blijft Portugal favoriet, maar ze moeten het wel maar laten zien.

What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:31 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129801
fipo
What can change the nature of a man?
pi_221129804
fipo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:32 #4
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129805
fipo
pi_221129807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
de obligatoire 5-1 incoming.
Zegt het voort.
pi_221129808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef Coco het volgende:
fipo
Maar dit is valsspelen.
pi_221129810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
fipo
_O- .
pi_221129811
Hier gaan er een paar ontzettend de mist in!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:51 #9
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129812
haha kijk ons dan dombo
pi_221129813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
fipo
Ha.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
fipo
Ha.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:07 #11
35723 crew  GGMM
pi_221129815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
fipo
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
fipo
_O- .
pi_221129817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
De Bruyne :X .
Annoying red
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:11 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die is al heel vroeg afgetakeld.
Was die niet ooit verkocht voor iets van 120 miljoen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:12 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129819
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:18 #16
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129820
zelfde timestamp x3 lol.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:20 #17
35723 crew  GGMM
pi_221129821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:maix-mus
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:27 #18
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129822
@maxi-mus laten we geen reactie uitlokken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:28 #19
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221129823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:40 schreef Dr_Flash het volgende: [..] huh wat? :?
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:31 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Was die niet ooit verkocht voor iets van 120 miljoen?
Jazekers. wijlen @Koffieplanter was groot fan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:42 #21
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:maxi-mus laten we geen reactie uitlokken
@GGMM begon.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:45 #22
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef vul_maar_in het volgende:
zelfde timestamp x3 lol.
:?
What can change the nature of a man?
pi_221129835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik las van gender.
Dan zou de username ook veranderd moeten worden!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:04 #24
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129836
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jazekers. wijlen @:koffieplanter was groot fan.
Bij Benfica scheen het echt een fenomeen te zijn. Daarna nooit écht meer gezien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:14 #25
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129839
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
aha. JOuw lijstje. Greenwood?

Het zal ook wel :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:24 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129840
Laten we het gezellig houden :)

230127_1_gifdump103_23.gif
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:25 #27
35723 crew  GGMM
pi_221129841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
@:ggmm begon.
Niet helemaal
Jij vroeg hoe het met hem ging. Ik antwoordde daar gewoon op met feitelijke juistheden die waar zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129842
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!

Wel zin in dat wedstrijdje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:31 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij Benfica scheen het echt een fenomeen te zijn. Daarna nooit écht meer gezien
Vlagen, vond hem bij Atleti ook niet echt passen.
pi_221129845
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jazekers. wijlen @:koffieplanter was groot fan.
Wijlen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:43 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129847
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Dat heb ik met spelers zoals Messi, Suarez en Neymar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221129848
Oezbekistan kan wel een Arie Haan gebruiken.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221129850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wijlen?
Hij is niet meer onder ons.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:52 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet helemaal
Jij vroeg hoe het met hem ging. Ik antwoordde daar gewoon op met feitelijke juistheden die waar zijn.
Mijn feiten waren ook waar!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:55 #35
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wijlen?
RIP in peace
pi_221129853
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!

Wel zin in dat wedstrijdje.
Door te blijven winnnen
pi_221129854
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Walgen van Immers gaat wel een beetje ver hoor.

Die hoort niet in dit lijstje.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:01 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wijlen?
Wijlen worden niet besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221129856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef Felagund het volgende:

[..]
Hij is niet meer onder ons.
Oh dat wist ik niet :{ . Jeetje.
pi_221129858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Door te blijven winnnen
Ja of juist niet.
pi_221129865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!

Wel zin in dat wedstrijdje.
Nederland? Vinale pas dacht ik.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:49 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Oh dat wist ik niet :{ . Jeetje.
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
pi_221129869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het zijn nog twee mooie goaltjes ook inderdaad.

Dat is extra vervelend. Nu kunnen we hem niet eens uitlachen dat hij een intikkertje ontzettend viert.
Waar slaat deze haat eigenlijk op?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:56 #44
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221129870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Door te blijven winnnen
Zeg je nou dat dit Portugal in de finale komt?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:08 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Nuttige toevoeging!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:09 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129872
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.
Bij de meest logische route finale ja.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:10 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.
Dat ligt eraan of WIJ en ZIJ eerste of tweede worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:22 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Ik mis @Sked
What can change the nature of a man?
pi_221129879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.
Wat een kut loting hebben wij zeg.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:45 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik mis @:Sked
Ik ook. En JR.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:47 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129884
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wat een kut loting hebben wij zeg.
Wij doen het altijd goed met zware lotingen.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:07 #52
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129885
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik ook. En JR.
JR hangt wel rond op den Reddit meen ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129886
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat ligt eraan of WIJ en ZIJ eerste of tweede worden.
Ik zie Colombia ook nog niet zomaar winnen straks.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:10 #54
35723 crew  GGMM
pi_221129887
Ik ga in de rust sporten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:21 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Wij doen het altijd goed met zware lotingen.
2012 niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:28 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wat een kut loting hebben wij zeg.
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:31 #57
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129892
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
Sport ze
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
Op tijd terug komen voor een NIEUW plaatje
pi_221129894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Wij doen het altijd goed met zware lotingen.
Ja, maar ik wil leuke lotingen.

Al is ballen tegen Brazilië ook wel leuk.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:42 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129895
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
Ik heb al gesport. :)
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:43 #61
842 Zorro
Z
pi_221129897
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
Een kwartiertje is nog wel te doen ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221129899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Dit was bij Sked ook al zo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:48 #63
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221129901
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
Wel handen wassen he? ;)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:50 #64
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Oh dat wist ik niet :{ . Jeetje.
Nee ik ook niet eigenlijk -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
Doe rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:48:18 #66
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129907
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
2012 niet.
Ik heb het over de knockout fase.
What can change the nature of a man?
pi_221129910
Wat fanatiek zijn jullie. Het is nog zomerstop hier.
pi_221129913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb het over de knockout fase.
Je was niet echt duidelijk daarin hoor.
pi_221129915
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:48:55 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Je was niet echt duidelijk daarin hoor.
Dat blijkt.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:48:56 #71
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221129920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Ja
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221129921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Genot.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:07 #73
35723 crew  GGMM
pi_221129923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Walgelijke troep voor kinderen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:10 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Niet meer gegeten sinds ik 13 ben geworden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:16 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221129925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:30 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
Even simpel;

Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
pi_221129930
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
Oke Benedict Arnold
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:44 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129931
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
Als je tegen Marokko de eerste 30 minuten overleeft win je gewoon.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:51 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Sportza.be
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:52 #80
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221129934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
<Perziken<beertjes<kersen
pi_221129938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Even simpel;

Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Oh, dat zijn leuke wedstrijden.

Ik ga akkoord.
pi_221129939
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
:')
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:06 #83
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129940
Niks gaat boven een fris jupilertje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129942
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Haribo is ideaal (duur)sportvoer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:28 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Even simpel;

Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:29 #86
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef GGMM het volgende:

[..]
Walgelijke troep voor kinderen
Colaflesjes uit de koelkast in de zomer :9
pi_221129945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:48 #88
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Beste haribo zijn perzikjes, dan banaatjes, dan colaflesjes.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:55 #89
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129948
oe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:56 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.
Ja eens daar kon ik zo uit het hoofd even niet opkomen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:57 #91
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129950
Heb wel het gevoel dat Ronaldo beetje geprikkeld is
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:59 #92
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129951
banaatjes
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:51:10 #93
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129952
Ik heb voor vandaag een zak skittles gekocht.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:51:14 #94
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129953
Banaantjes ;(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:51:14 #95
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221129954
Bizar, gewoon bijna een hattrick in 45 minuten van Ronnie
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221129955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Coco het volgende:
banaatjes
Bijnaatjes!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:51:28 #97
35723 crew  GGMM
pi_221129956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Coco het volgende:
banaatjes
banaatjes _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221129957
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.
Zuid-Korea is toch ook niet zoveel. Geen idee tegen we die moeten bij de laatste 32 maar lijkt mij voor hun geen zekerheid
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:51:32 #99
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129958


We gaan rusten.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:51:36 #100
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Coco het volgende:
banaatjes
haha
pi_221129961
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Coco het volgende:
banaatjes
Beviel Johan Derksen ook goed.
pi_221129962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:51 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]

We gaan rusten.
Wij wel.

GGMM niet.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:51:50 #103
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
banaatjes _O-
:?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:51:56 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:51 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]

We gaan rusten.
geinig plaatje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:52:02 #105
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221129967
Manmanman
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:52:11 #106
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Even simpel;

Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Ik kan alleen maar beetje ervan dromen. Maar in welke ronde zou Nederland België tegen komen als België 1/2e eindigd?

is trouwens al van 1998 geleden. Dat ze elkaar tegen hebben gekomen op een eindronde
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:52:19 #107
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:51 schreef Coco het volgende:

[..]
:?
Hoe spel je banaan lieve Coco?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:52:25 #108
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221129970
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Waar slaat deze haat eigenlijk op?
Ronaldo is een naar persoon

En had geschorst moeten zijn voor deze wedstrijd, stukje klassejustitie.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:52:26 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129971
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zuid-Korea is toch ook niet zoveel. Geen idee tegen we die moeten bij de laatste 32 maar lijkt mij voor hun geen zekerheid
Zwitserland of Canada dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:52:32 #110
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221129972
Die Haribo Cola flesjes zijn ook wel heerlijk.
pi_221129973
Gilbert verkoopt nog steeds auto's?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129975
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik kan alleen maar beetje ervan dromen. Maar in welke ronde zou Nederland België tegen komen als België 1/2e eindigd?

is trouwens al van 1998 geleden. Dat ze elkaar tegen hebben gekomen op een eindronde
Kut staelens
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:52:49 #113
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129976
Nu heb ik zin in snoep. jullie schuld. Op naar de supermarkt.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:52:52 #114
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129977
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Haribo Cola flesjes zijn ook wel heerlijk.
Die gesuikerde of die gladde?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:53:10 #115
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik kan alleen maar beetje ervan dromen. Maar in welke ronde zou Nederland België tegen komen als België 1/2e eindigd?

is trouwens al van 1998 geleden. Dat ze elkaar tegen hebben gekomen op een eindronde
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:53:10 #116
842 Zorro
Z
pi_221129980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Die gesuikerde of die gladde?
Ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221129981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu heb ik zin in snoep. jullie schuld. Op naar de supermarkt.
@Viesdik
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:53:12 #118
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221129982
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:51 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Beviel Johan Derksen ook goed.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221129983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Die gesuikerde of die gladde?
Ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:53:25 #120
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221129985
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Die gesuikerde of die gladde?
De gladde.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:53:27 #121
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129987
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Haribo Cola flesjes zijn ook wel heerlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Colaflesjes uit de koelkast in de zomer :9
pi_221129988
Hmm WK is gepolariseerd over Haribo kikkertjes :{ .
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:53:44 #123
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129991
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale.
Zit P1 en P2 aan zelfde kant schema voor België?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:53:45 #124
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221129992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Walgen van Immers gaat wel een beetje ver hoor.

Die hoort niet in dit lijstje.
Toch kreeg ik altijd een rode waas als ik hem zag

Maar je hebt gelijk. Hij verdiende het niet.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221129995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:05 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129997
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Hoe spel je banaan lieve Coco?
Heb je de post van Dr_Flash gezien?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:22 #127
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zit P1 en P2 aan zelfde kant schema voor België?
Nee als Belgie 1e wordt halve finale inderdaad. Lastig te lezen.
pi_221130006
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?
In Brussel met het vliegtuig.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:27 #129
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130007
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.
Valt tegen en als Nederland 2e eindigen?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:34 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130010
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?
Maar dat vraagt hij niet.
pi_221130012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo is een naar persoon

En had geschorst moeten zijn voor deze wedstrijd, stukje klassejustitie.
Had inmiddels alweer kunnen spelen. Was een schorsing van 1 wedstrijd.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:49 #132
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130013
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Even simpel;

Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221130018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu heb ik zin in snoep. jullie schuld. Op naar de supermarkt.
Winegums van Red Band
pi_221130020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Nederland heeft de lastigste loting van alle landen begreep ik
pi_221130021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:55:32 #136
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Heb je de post van Dr_Flash gezien?
*Scrollt terug...*

I stand corrected.
pi_221130023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee als Belgie 1e wordt halve finale inderdaad. Lastig te lezen.
Ahhh excuses, u hebt gelijk.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:55:42 #138
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130026
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130028
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nederland heeft de lastigste loting van alle landen begreep ik
Ligt meer aan Nederland...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:55:50 #140
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130029
Ik vind die suiker bramen vies.
pi_221130030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
In Brussel met het vliegtuig.
Als ze van NZ verliezen is dat wel de grootste schande ooit.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:55:53 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130034
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Valt tegen en als ze 2e eindigen?
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale

Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
pi_221130035
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig zit jij ook goed in de VI klassiekers uit de mooie tijd.
pi_221130037
blijf _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:12 #145
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Heb je de post van Dr_Flash gezien?
Oh deed ik een typo? Kill me *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:17 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:26 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130041
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh deed ik een typo? Kill me *O*
Dat lijkt mij wat overdreven.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:33 #148
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130042
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Had inmiddels alweer kunnen spelen. Was een schorsing van 1 wedstrijd.
Hadden er drie moeten zijn. Hij kreeg ook een heel rare straf, iets van één plus twee voorwaardelijk dacht ik.

Bij echt iedere andere speler behalve Messi oid was dat meerdere wedstrijden geweest.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221130044
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
Bekijk deze YouTube-video
pi_221130045
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
Dit klinkt erg Belgisch. Ik wil geeneens weten wat er op de puntjes hoort.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:40 #151
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:57:03 #152
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale

Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
Bedankt voor je hevig opzoekingswerk. Dat waardeer ik.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:57:07 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.

Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:57:44 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
We hadden de vorige toernooien best wel lollerroutes.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:57:55 #155
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:02 #156
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130054
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen.
Een lekkere dooddoener, maar de kans is veel groter dat je met een lollerroute wereldkampioen wordt dan met een pittig schema.

Niet alleen statistisch, maar ook in hoeveel energie het kost per wedstrijd.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221130055
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als ze van NZ verliezen is dat wel de grootste schande ooit.
Ik hoop dat ze "gewoon" winnen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:15 #158
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130057
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]
We hadden de vorige toernooien best wel lollerroutes.
Op het vorige toernooi zeker, wel dankzij de nummer 3 route dacht ik.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:21 #159
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale

Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
haha Belgie is niet relevant. Weg met Belgie. Kruis erover kliko in en vanavond nog bij de weg zetten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Chronisch geblesseerd, mentaal vooral.
pi_221130061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Karakter
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:41 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130068
Hoe noemen ze een kliko in België?
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:49 #163
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130070
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.

Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
Best lullig dat de ene groepswinnaar een nummer 3 krijgt en de ander Brazilië of Marokko.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:59:07 #164
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130073
In het Fries is het jiskefet.
What can change the nature of a man?
pi_221130074
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
Vorige EK hadden we wel een pretloting.
pi_221130075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:
Hoe noemen ze een kliko in België?
Een vuilbak?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:59:21 #167
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef Coco het volgende:
In het Fries is het jiskefet.
:D
pi_221130079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.

Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
pi_221130080
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
De hand van Infantino
pi_221130081
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Een lekkere dooddoener, maar de kans is veel groter dat je met een lollerroute wereldkampioen wordt dan met een pittig schema.

Niet alleen statistisch, maar ook in hoeveel energie het kost per wedstrijd.
En we hebben een bank van niets, dus dat helpt ook niet mee.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:16 #171
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130084
ENgeland. - Ghana wil ik ook nog wel even zien.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:31 #172
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130087
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
We juichen allemaal voor Uruguay tegen Spanje.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:37 #173
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:
Hoe noemen ze een kliko in België?
vuilbak, vuilnisbak
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:42 #174
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130089
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
Jammer wel. Maar wellicht een verrassing op de route. Vooral die L32 tegen de winnaar Brazilië-Marokko is op het oog vervelend, maar eigenlijk moet je die allebei kunnen hebben.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:56 #175
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130090
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.

Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt :')
pi_221130095
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]
We juichen allemaal voor Uruguay tegen Spanje.
Maakt het voor Spanje veel uit als ze 2e worden?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:01:53 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130100
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Best lullig dat de ene groepswinnaar een nummer 3 krijgt en de ander Brazilië of Marokko.
De groepswinnaars die een nummer 3 krijgen, krijgen daarna een andere groepswinnaar. De gelukkigen zijn Engeland en en Portugal (of Colombia) die tegen de groepswinnaar van groep A en B mogen.

Argentinië heeft vooral de mazzel dat Uruguay op dit moment geen tweede gaat worden en ze daarmee met Kaapverdië wel een heel makkelijke nummer 2 is. Of ze krijgen Saoedi-Arabië, daar gaan ze niet nog een keer in trappen lijkt me
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221130102
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
We zullen laten hooooooren Sp-or-za
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:02:06 #180
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt :')
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
V Dijk schopt hem enkeltje ziekenhuis
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:02:48 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt :')
Dat wordt inderdaad 4-2 ofzo. Maar Nederland wint de groep wel dus dit is toch niet relevant
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:02:50 #183
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130107
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Maakt het voor Spanje veel uit als ze 2e worden?
Dan moeten ze tegen Argentinië.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:03:03 #184
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221130109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
Nu heb ik zin in kalknagel en voetschimmel
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221130111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat wordt inderdaad 4-2 ofzo. Maar Nederland wint de groep wel dus dit is toch niet relevant
Achterin is Noorwegen matig. Paar goede spelers maar niet onder de indruk
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:03:50 #186
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221130114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
V Dijk schopt hem enkeltje ziekenhuis
Zichzelf?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221130115
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dan moeten ze tegen Argentinië.
Yamal of Messi kiezen tussen twee domme hoofden
pi_221130117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
Welke matige defensie?

  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:04:11 #189
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130119
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Achterin is Noorwegen matig. Paar goede spelers maar niet onder de indruk
Centrale duo en keepertje zwak ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221130122
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Centrale duo en keepertje zwak ja
Pedersen kan er ook geen reet van
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:04:58 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130127
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Pedersen kan er ook geen reet van
Als Ryerson OUT is hebben ze een groot probleem ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:05:28 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130129
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten. Dan is dat wel echt de meest vreselijke route.

Ik denk dat groepswinst wel gunstiger is, halve finale is toch per definitie een lastige pot, kwartfinale is bij allebei lastig en daar is de achtste finale wel sowieso simpeler
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:05:48 #193
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130131
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Pedersen kan er ook geen reet van
Die zit op de bank.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:05:58 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130132
Ik kijk deze wedstrijd niet. 19u is een baggertijd.
pi_221130133
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Ik zou eerst maar de 32e finale winnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Frankrijk overtuigd ook niet echt. Deschamps :') Wel goed elftal natuurlijk
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:06:17 #197
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Gelijkspelletje is genoeg voor Frankrijk gelukkig, al laten die de 3e pot vaak lopen.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:07:00 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Gelijkspelletje is genoeg voor Frankrijk gelukkig, al laten die de 3e pot vaak lopen.
Nu dus wel potentieel lastige route als ze die niet winnen, dus daar zullen ze wel voor gaan lijkt me.
Al moeten ze bij die andere vroeg tegen Duitsland, dus dat is ook niet ideaal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:07:26 #199
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nu dus wel potentieel lastige route als ze die niet winnen, dus daar zullen ze wel voor gaan lijkt me.
Ja die gaan wel een resultaat halen nu inderdaad. Paar wissels doet ze ook niet erg pijn natuurlijk.
pi_221130149
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef Coco het volgende:
In het Fries is het jiskefet.
Je bent toch geen homofiel, Edgar?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:08:06 #201
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130153
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:08:13 #202
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130154
Ik gun the GOAT wel een hattrick
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130155
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Je bent toch geen homofiel, Edgar?
Ik heb nu wel zin in een potje stiften!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:08:54 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130163
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Of Iran.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:09:10 #205
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221130166
Chris snoert critici de mond, siiiuuuuuuuuuuu.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:09:48 #206
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221130168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb nu wel zin in een potje stiften!
Dat mag dus niet!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221130170
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Dat mag dus niet!
Laat godverdomme juffrouw Jannie met rust
pi_221130173
Dit is het slechtste wat Portugal kan overkomen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:10:46 #209
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130175
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Ik weet als je als derde 4 punten haalt dat je zo goed als altijd door bent.

Maar met drie punten is het gunstig om doelsaldo 0 te hebben. Die zijn ook zo goed als door

Als België toch niet kan winnen van Nieuw Zeeland kan het als beste derde doorgaan met 3 punten en 0 doelsaldo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:10:46 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130176
Zo, twee broodjes frikandel met mayo :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, twee broodjes frikandel met mayo :9
Dat klinkt goed.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221130182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk deze wedstrijd niet. 19u is een baggertijd.
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tv
pi_221130187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tv
Cucked
pi_221130189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, twee broodjes frikandel met mayo :9
Kroket > Frikandel
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:12:29 #215
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130191
3 zakken haribo en een 4-pack rolo's
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:12:42 #216
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221130192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, twee broodjes frikandel met mayo :9
Dat klinkt als een prima avondsnack.
pi_221130193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:12 schreef vul_maar_in het volgende:
3 zakken haribo en een 4-pack rolo's
Woon je boven een supermarkt ofzo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:13:10 #218
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130194
Süleyman Öztürk
@SuleyOzturk
De groten voeden zich met goals. Met elkaars energie. Sterrenstof daalt neer op dit WK.

@Alaphilippe_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:13:28 #219
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Woon je boven een supermarkt ofzo
haha 1.5 min fietsen
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:14:15 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130205
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Daar heb je wel 3 gelijke spelen voor nodig denk ik. Dat kan eigenlijk alleen voor Iran of Kaapverdië/Uruguay. Of Congo moet alles gelijkspelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:15:21 #221
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130213
De belg jinxed CR7's hattrick.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:15:35 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130214
oe
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:15:45 #223
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130216
OEh.
pi_221130228
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Süleyman Öztürk
@:SuleyOzturk
De groten voeden zich met goals. Met elkaars energie. Sterrenstof daalt neer op dit WK.

@:alaphilippe_
Ah de vergezochte metaforen waar ik het over had zijn nog in gebruik zie ik.
pi_221130230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kroket > Frikandel
Het wisselt bij mij.

Ze behoren in elk geval al zo'n halve eeuw tot m'n favorieten.
In de snackbar laat ik dus al die exotische bestellingen van me afglijden en roep dan "1 grote friet mèt en 1 kroket!" (Of frikadel, al naar gelang.)

Je ziet de verbazing op de gezichten. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221130231
Zelfs Malen schiet niet ZO recht op de keeper
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:17:00 #227
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
haha 1.5 min fietsen
Welke supermarkt? Ik woon op 500 meter van de Aldi
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130233
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:16 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het wisselt bij mij.

Ze behoren in elk geval al zo'n halve eeuw tot m'n favorieten.
In de snackbar laat ik dus al die exotische bestellingen van me afglijden en roep dan "1 grote friet mèt en 1 kroket!" (Of frikadel, al naar gelang.)

Je ziet de verbazing op de gezichten. ;)
Mensen die frikadel zeggen vertrouw ik niet
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:17:26 #229
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130235
Ik lees nu dat Grueter bij Engeland - Ghana de commentator is.

Gelukkig kijk ik Sporza.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:17:34 #230
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130237
Dit blijft 3-0.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:17:43 #231
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Welke supermarkt? Ik woon op 500 meter van de Aldi
Ik heb er meerder maar de Boons was al dicht (1 minuut lopen) dus de Nettorama :-)
pi_221130240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mensen die frikadel zeggen vertrouw ik niet
Dat is prima.

Ik ben met zulk soort zaken niet zo bezig.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:18:03 #233
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik heb er meerder maar de COOP was al dicht (1 minuut lopen) dus de Nettorama :-)
Nettoramagoden
What can change the nature of a man?
pi_221130244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Welke supermarkt? Ik woon op 500 meter van de Aldi
Was je altijd op tijd voor de Aldi PC
pi_221130246
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit blijft 3-0.
Geloof ik niet in. Portugal heeft nog wat goed te maken en Oezbekistan wordt er niet fitter op.
pi_221130247
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Nettoramagoden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:18:30 #237
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130248
Ik eet broodjes frika(n)del het liefst zonder saus, ALS het een goeie is. (geen offbrand of halal shit)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:18:30 #238
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130249
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit blijft 3-0.
Natuurlijk niet.
pi_221130250
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Süleyman Öztürk
@:SuleyOzturk
De groten voeden zich met goals. Met elkaars energie. Sterrenstof daalt neer op dit WK.

@:alaphilippe_
Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:18:54 #240
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130252
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kroket > Frikandel
Kun je vinden, maar die zijn niet in huis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:19:10 #241
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130255
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik eet broodjes frika(n)del het liefst zonder saus, ALS het een goeie is. (geen offbrand of halal shit)
Met mayo, pinda of oorlog.
pi_221130256
Dirk > de rest
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:19:25 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130257
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Natuurlijk niet.
Jij hebt 2-0 voorspeld.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:19:35 #244
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130259
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Met mayo, pinda of oorlog.
Pinda is ook goed te doen ja, maar soms vind ik hem kaal het lekkerst :p
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:20:16 #245
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130263
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:19 schreef Coco het volgende:

[..]
Jij hebt 2-0 voorspeld.
Ik sta ook in de onderste regionen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:20:20 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130264
Post van Zippy zo de vuilbak in.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:20:31 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130267
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:19 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Pinda is ook goed te doen ja, maar soms vind ik hem kaal het lekkerst :p
@onlogisch zou hier een moedergrapje van maken.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:20:32 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Daar heb je wel 3 gelijke spelen voor nodig denk ik. Dat kan eigenlijk alleen voor Iran of Kaapverdië/Uruguay. Of Congo moet alles gelijkspelen.
Ja hoe wil je anders op 3 punten komen zonder overwinning :D.
pi_221130270
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.
Oh bij Ronaldo is het maar Oezbekistan. Gewoon mooie doelpunten.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:20:45 #250
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130272
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik sta ook in de onderste regionen.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:20:53 #251
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
@:onlogisch zou hier een moedergrapje van maken.
Ik strooi kruimeltjes...
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:20:54 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221130274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Met mayo, pinda of oorlog.
Alles is beter met oorlog... Oh wacht
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221130275
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Coco het volgende:
Post van Zippy zo de vuilbak in.
Indirect een film verbieden is dat.
pi_221130276
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Coco het volgende:
Post van Zippy zo de vuilbak in.
Geen statiegeld?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:21:01 #255
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130277
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ja hoe wil je anders op 3 punten komen zonder overwinning :D.
Dat zei je niet. Je had ook door kunnen gaan in potentie met 2 punten.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:21:17 #256
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Coco het volgende:
Post van Zippy zo de vuilbak in.
Naast de rest van het Belgisch elftal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:21:18 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Indirect een film verbieden is dat.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:21:47 #258
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130287
Dit wordt bukken jongens.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:21:54 #259
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130288
no era penal
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:21:56 #260
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221130289
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat zei je niet. Je had ook door kunnen gaan in potentie met 2 punten.
Je zou zelfs met 1 punt kunnen doorgaan
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:21:57 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130290
Cristiano Weghorst.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:05 #262
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221130293
Ach Ronaldo
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:06 #263
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130294
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ja hoe wil je anders op 3 punten komen zonder overwinning :D.
Bij een WK of EK zou het 2 puntensysteem moeten zijn zoals vroeger
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130295
Tietjes
pi_221130296
Lol
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:22 #266
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130298
Ik had deze varianten niet tegen Oezbekistan allemaal gedaan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:33 #267
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221130301
HUILENBALK
pi_221130302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:21 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die linker kat/poes mag wel op dieet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:35 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130303
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
Tietjes
pics
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:41 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130306
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had deze varianten niet tegen Oezbekistan allemaal gedaan.
Dit is dom inderdaad
pi_221130311
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Oh bij Ronaldo is het maar Oezbekistan. Gewoon mooie doelpunten.
Wat heb ik dan over andere spelers gezegd?
pi_221130314
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had deze varianten niet tegen Oezbekistan allemaal gedaan.
Alles voor het ego van Ronaldo! Maar wie weet hebben ze nog 10/20 varianten in huis!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130317
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef Coco het volgende:

[..]
pics
Portugese meid
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:22 #274
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130320
4-0
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:22 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130321
Ach
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:25 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221130322
4-0
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:30 #277
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221130323
4-0
pi_221130324
Wat een bijzonder doelpunt.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:40 #279
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221130326
DIT IS GESPEELD
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:45 #280
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221130329
Crybaby
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:51 #281
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130330
en dat is vier :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:52 #282
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130331
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:19 schreef Coco het volgende:

[..]
Jij hebt 2-0 voorspeld.
:)
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:52 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:23 schreef Felagund het volgende:

[..]
Alles voor het ego van Ronaldo! Maar wie weet hebben ze nog 10/20 varianten in huis!
In ieder geval nog 1.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221130334
Own kooled.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:05 #285
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130335
Joos leest mee.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:10 #286
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130336
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
:)
Ik heb 3-0 voorspeld :)
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:12 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130337
kiepetertje krijgt nog wel een kutschop van CR
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:12 #288
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130338
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
DIT IS GESPEELD
Boude uitspraken van ons aller Chevy
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:14 #289
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130339
We feliciteren OWN GOAL met weer een succesje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221130340
Oezbekistan gaat dit niet meer rechtzetten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:17 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tv
Dat ook :@
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:28 #292
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130343
Kiepertje maait hem zelf de goal in
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:30 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130345
Even kijken of dombo het nog kan redden.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:30 #294
194695 franklop
Fran knock
pi_221130346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren OWN GOAL met weer een succesje
Hebben we al een wereldrecord?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221130347
Een sluwe vrije trap, en dan een sluwe corner.

Goed getraind!
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:33 #296
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130348
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb 3-0 voorspeld :)
Ach Coco
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130352
Lullige kol wel.
pi_221130354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren OWN GOAL met weer een succesje
WK 2016 was die toch ook al heel succesvol?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130355
Portugal goden
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:51 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130356
@DombohetOlifantje1 heeft 2-0 voorspeld.

Daar gaan we weer.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:25:01 #301
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130358
WAT KAN UZBEKISTAN nog?? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')