quote:
quote:
Annoying redquote:
Was die niet ooit verkocht voor iets van 120 miljoen?quote:
quote:
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promesquote:
Jazekers. wijlen @Koffieplanter was groot fan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was die niet ooit verkocht voor iets van 120 miljoen?
@GGMM begon.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:maxi-mus laten we geen reactie uitlokken
Dan zou de username ook veranderd moeten worden!quote:
Bij Benfica scheen het echt een fenomeen te zijn. Daarna nooit écht meer gezienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers. wijlen @:koffieplanter was groot fan.
aha. JOuw lijstje. Greenwood?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes
Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Niet helemaalquote:
Vlagen, vond hem bij Atleti ook niet echt passen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Benfica scheen het echt een fenomeen te zijn. Daarna nooit écht meer gezien
Wijlen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers. wijlen @:koffieplanter was groot fan.
Dat heb ik met spelers zoals Messi, Suarez en Neymar.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes
Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Hij is niet meer onder ons.quote:
Mijn feiten waren ook waar!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet helemaal
Jij vroeg hoe het met hem ging. Ik antwoordde daar gewoon op met feitelijke juistheden die waar zijn.
Door te blijven winnnenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!
Wel zin in dat wedstrijdje.
Walgen van Immers gaat wel een beetje ver hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!
Wel zin in dat wedstrijdje.
Waar slaat deze haat eigenlijk op?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn nog twee mooie goaltjes ook inderdaad.
Dat is extra vervelend. Nu kunnen we hem niet eens uitlachen dat hij een intikkertje ontzettend viert.
Nuttige toevoeging!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Dat ligt eraan of WIJ en ZIJ eerste of tweede worden.quote:
Ik mis @Skedquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij doen het altijd goed met zware lotingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een kut loting hebben wij zeg.
JR hangt wel rond op den Reddit meen ikquote:
Ik zie Colombia ook nog niet zomaar winnen straks.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of WIJ en ZIJ eerste of tweede worden.
2012 niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij doen het altijd goed met zware lotingen.
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een kut loting hebben wij zeg.
Sport zequote:
Ja, maar ik wil leuke lotingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij doen het altijd goed met zware lotingen.
Een kwartiertje is nog wel te doen jaquote:
Dit was bij Sked ook al zoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je was niet echt duidelijk daarin hoor.
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Walgelijke troep voor kinderenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Niet meer gegeten sinds ik 13 ben geworden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
Even simpel;quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
Oke Benedict Arnoldquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
Als je tegen Marokko de eerste 30 minuten overleeft win je gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
<Perziken<beertjes<kersenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh, dat zijn leuke wedstrijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even simpel;
Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haribo is ideaal (duur)sportvoer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even simpel;
Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Beste haribo zijn perzikjes, dan banaatjes, dan colaflesjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja eens daar kon ik zo uit het hoofd even niet opkomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.
Bijnaatjes!quote:
banaatjesquote:
Zuid-Korea is toch ook niet zoveel. Geen idee tegen we die moeten bij de laatste 32 maar lijkt mij voor hun geen zekerheidquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.
Ik kan alleen maar beetje ervan dromen. Maar in welke ronde zou Nederland België tegen komen als België 1/2e eindigd?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even simpel;
Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Ronaldo is een naar persoonquote:
Zwitserland of Canada dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zuid-Korea is toch ook niet zoveel. Geen idee tegen we die moeten bij de laatste 32 maar lijkt mij voor hun geen zekerheid
Kut staelensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar beetje ervan dromen. Maar in welke ronde zou Nederland België tegen komen als België 1/2e eindigd?
is trouwens al van 1998 geleden. Dat ze elkaar tegen hebben gekomen op een eindronde
Die gesuikerde of die gladde?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Haribo Cola flesjes zijn ook wel heerlijk.
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar beetje ervan dromen. Maar in welke ronde zou Nederland België tegen komen als België 1/2e eindigd?
is trouwens al van 1998 geleden. Dat ze elkaar tegen hebben gekomen op een eindronde
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die gesuikerde of die gladde?
@Viesdikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu heb ik zin in snoep. jullie schuld. Op naar de supermarkt.
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De gladde.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Haribo Cola flesjes zijn ook wel heerlijk.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Colaflesjes uit de koelkast in de zomer
Zit P1 en P2 aan zelfde kant schema voor België?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale.
Toch kreeg ik altijd een rode waas als ik hem zagquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Walgen van Immers gaat wel een beetje ver hoor.
Die hoort niet in dit lijstje.
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.
Nee als Belgie 1e wordt halve finale inderdaad. Lastig te lezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit P1 en P2 aan zelfde kant schema voor België?
In Brussel met het vliegtuig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?
Valt tegen en als Nederland 2e eindigen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.
Maar dat vraagt hij niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?
Had inmiddels alweer kunnen spelen. Was een schorsing van 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo is een naar persoon
En had geschorst moeten zijn voor deze wedstrijd, stukje klassejustitie.
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even simpel;
Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Winegums van Red Bandquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu heb ik zin in snoep. jullie schuld. Op naar de supermarkt.
Nederland heeft de lastigste loting van alle landen begreep ikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ahhh excuses, u hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als Belgie 1e wordt halve finale inderdaad. Lastig te lezen.
Ligt meer aan Nederland...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland heeft de lastigste loting van alle landen begreep ik
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valt tegen en als ze 2e eindigen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
Hadden er drie moeten zijn. Hij kreeg ook een heel rare straf, iets van één plus twee voorwaardelijk dacht ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had inmiddels alweer kunnen spelen. Was een schorsing van 1 wedstrijd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit klinkt erg Belgisch. Ik wil geeneens weten wat er op de puntjes hoort.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt voor je hevig opzoekingswerk. Dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale
Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale
Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale
Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden de vorige toernooien best wel lollerroutes.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lekkere dooddoener, maar de kans is veel groter dat je met een lollerroute wereldkampioen wordt dan met een pittig schema.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen.
Ik hoop dat ze "gewoon" winnenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als ze van NZ verliezen is dat wel de grootste schande ooit.
Op het vorige toernooi zeker, wel dankzij de nummer 3 route dacht ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We hadden de vorige toernooien best wel lollerroutes.
haha Belgie is niet relevant. Weg met Belgie. Kruis erover kliko in en vanavond nog bij de weg zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale
Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale
Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale
Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
Best lullig dat de ene groepswinnaar een nummer 3 krijgt en de ander Brazilië of Marokko.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.
Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
Vorige EK hadden we wel een pretloting.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vuilbak?quote:
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.
Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
De hand van Infantinoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
En we hebben een bank van niets, dus dat helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een lekkere dooddoener, maar de kans is veel groter dat je met een lollerroute wereldkampioen wordt dan met een pittig schema.
Niet alleen statistisch, maar ook in hoeveel energie het kost per wedstrijd.
We juichen allemaal voor Uruguay tegen Spanje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
vuilbak, vuilnisbakquote:
Jammer wel. Maar wellicht een verrassing op de route. Vooral die L32 tegen de winnaar Brazilië-Marokko is op het oog vervelend, maar eigenlijk moet je die allebei kunnen hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maakt het voor Spanje veel uit als ze 2e worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We juichen allemaal voor Uruguay tegen Spanje.
De groepswinnaars die een nummer 3 krijgen, krijgen daarna een andere groepswinnaar. De gelukkigen zijn Engeland en en Portugal (of Colombia) die tegen de groepswinnaar van groep A en B mogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Best lullig dat de ene groepswinnaar een nummer 3 krijgt en de ander Brazilië of Marokko.
We zullen laten hooooooren Sp-or-zaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentjequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt
V Dijk schopt hem enkeltje ziekenhuisquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
Dat wordt inderdaad 4-2 ofzo. Maar Nederland wint de groep wel dus dit is toch niet relevantquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt
Dan moeten ze tegen Argentinië.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maakt het voor Spanje veel uit als ze 2e worden?
Nu heb ik zin in kalknagel en voetschimmelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
Achterin is Noorwegen matig. Paar goede spelers maar niet onder de indrukquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad 4-2 ofzo. Maar Nederland wint de groep wel dus dit is toch niet relevant
Zichzelf?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Dijk schopt hem enkeltje ziekenhuis
Welke matige defensie?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
Centrale duo en keepertje zwak jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Achterin is Noorwegen matig. Paar goede spelers maar niet onder de indruk
Pedersen kan er ook geen reet vanquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Centrale duo en keepertje zwak ja
Als Ryerson OUT is hebben ze een groot probleem jaquote:
Ik zou eerst maar de 32e finale winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Frankrijk overtuigd ook niet echt. Deschampsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Gelijkspelletje is genoeg voor Frankrijk gelukkig, al laten die de 3e pot vaak lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu dus wel potentieel lastige route als ze die niet winnen, dus daar zullen ze wel voor gaan lijkt me.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelijkspelletje is genoeg voor Frankrijk gelukkig, al laten die de 3e pot vaak lopen.
Ja die gaan wel een resultaat halen nu inderdaad. Paar wissels doet ze ook niet erg pijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu dus wel potentieel lastige route als ze die niet winnen, dus daar zullen ze wel voor gaan lijkt me.
Ik heb nu wel zin in een potje stiften!quote:
Of Iran.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Dat mag dus niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in een potje stiften!
Ik weet als je als derde 4 punten haalt dat je zo goed als altijd door bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tvquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk deze wedstrijd niet. 19u is een baggertijd.
Cuckedquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tv
Daar heb je wel 3 gelijke spelen voor nodig denk ik. Dat kan eigenlijk alleen voor Iran of Kaapverdië/Uruguay. Of Congo moet alles gelijkspelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Ah de vergezochte metaforen waar ik het over had zijn nog in gebruik zie ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Süleyman Öztürk
@:SuleyOzturk
De groten voeden zich met goals. Met elkaars energie. Sterrenstof daalt neer op dit WK.
@:alaphilippe_
Het wisselt bij mij.quote:
Welke supermarkt? Ik woon op 500 meter van de Aldiquote:
Mensen die frikadel zeggen vertrouw ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het wisselt bij mij.
Ze behoren in elk geval al zo'n halve eeuw tot m'n favorieten.
In de snackbar laat ik dus al die exotische bestellingen van me afglijden en roep dan "1 grote friet mèt en 1 kroket!" (Of frikadel, al naar gelang.)
Je ziet de verbazing op de gezichten.
Ik heb er meerder maar de Boons was al dicht (1 minuut lopen) dus de Nettorama :-)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke supermarkt? Ik woon op 500 meter van de Aldi
Dat is prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die frikadel zeggen vertrouw ik niet
Nettoramagodenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb er meerder maar de COOP was al dicht (1 minuut lopen) dus de Nettorama :-)
Was je altijd op tijd voor de Aldi PCquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke supermarkt? Ik woon op 500 meter van de Aldi
Geloof ik niet in. Portugal heeft nog wat goed te maken en Oezbekistan wordt er niet fitter op.quote:
Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Süleyman Öztürk
@:SuleyOzturk
De groten voeden zich met goals. Met elkaars energie. Sterrenstof daalt neer op dit WK.
@:alaphilippe_
Kun je vinden, maar die zijn niet in huis.quote:
Met mayo, pinda of oorlog.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik eet broodjes frika(n)del het liefst zonder saus, ALS het een goeie is. (geen offbrand of halal shit)
@onlogisch zou hier een moedergrapje van maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Pinda is ook goed te doen ja, maar soms vind ik hem kaal het lekkerst :p
Ja hoe wil je anders op 3 punten komen zonder overwinningquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je wel 3 gelijke spelen voor nodig denk ik. Dat kan eigenlijk alleen voor Iran of Kaapverdië/Uruguay. Of Congo moet alles gelijkspelen.
Oh bij Ronaldo is het maar Oezbekistan. Gewoon mooie doelpunten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.
Ik strooi kruimeltjes...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:onlogisch zou hier een moedergrapje van maken.
Alles is beter met oorlog... Oh wachtquote:
Dat zei je niet. Je had ook door kunnen gaan in potentie met 2 punten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja hoe wil je anders op 3 punten komen zonder overwinning.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Indirect een film verbieden is dat.
Je zou zelfs met 1 punt kunnen doorgaanquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei je niet. Je had ook door kunnen gaan in potentie met 2 punten.
Bij een WK of EK zou het 2 puntensysteem moeten zijn zoals vroegerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja hoe wil je anders op 3 punten komen zonder overwinning.
Die linker kat/poes mag wel op dieet.quote:
Dit is dom inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had deze varianten niet tegen Oezbekistan allemaal gedaan.
Wat heb ik dan over andere spelers gezegd?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh bij Ronaldo is het maar Oezbekistan. Gewoon mooie doelpunten.
Alles voor het ego van Ronaldo! Maar wie weet hebben ze nog 10/20 varianten in huis!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had deze varianten niet tegen Oezbekistan allemaal gedaan.
In ieder geval nog 1.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alles voor het ego van Ronaldo! Maar wie weet hebben ze nog 10/20 varianten in huis!
Dat ookquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tv
Hebben we al een wereldrecord?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren OWN GOAL met weer een succesje
Ach Cocoquote:
WK 2016 was die toch ook al heel succesvol?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren OWN GOAL met weer een succesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |