abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221129291
De laatste dag is alweer in aantocht. De laatste keer 4 tijdstippen voor 4 wedstrijden. Al voelt dat nu toch allemaal wel anders, want diep in de nacht kijken WE natuurlijk niet zoveel. Komende dagen zelfs 6 wedstrijden op 1 dag, maar altijd 3 tijdstippen. Opvallend is dat de komende dagen echt nachtwerk gaat worden, maar dat de KO-fase dan wel weer meevalt.

Maar goed, eerst even dit. De laatste groep begon met een stunt, Portugal pakte maar een puntje tegen Congo. Zag er niet heel overtuigend uit, en als er dan kansen kwamen werden ze vakkundig verprutst door Ronaldo. Wat een fenomeen. Congo had kunnen winnen, zover kwam het gelukkig niet voor Portugal. Al had Portugal wel de betere kansen, eerlijk is eerlijk.

Oezbekistan kwam flets voor de dag. Vond ik eigenlijk ook tegen Nederland, er waren missers en een rode kaart van Guus Til voor nodig om Oezbekistan naar een spannende wedstrijd te helpen toen. Tegen Colombia bleven die missers over het algemeen uit, al wisten de Oezbeken nog wel te scoren. Diaz was toch wel de belangrijkste man, scoorde en gaf een assist. Eigenlijk zoals je het vooraf uit kon tekenen. Oezbekistan koopt daar natuurlijk weinig voor.

Nu dus Portugal tegen Oezbekistan. Voor Portugal moet het beter, bij wéér een gelijkspel kan het er zomaar uit liggen. Dan is Houston toch echt wel een probleemstad gebleken voor de Portugezen, want ze speelden er ook al tegen Congo. De balans tegen Oezbekistan staat nog op nul, dus daar valt niet veel over te zeggen. Op basis van de FIFA-ranking blijft Portugal favoriet, maar ze moeten het wel maar laten zien.

  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:42 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ook deze claimt Ronaldo.
What can change the nature of a man?
pi_221129294
Dit zag ik niet aankomen.

Wat gaan we nu doen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:47 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129298
Briljant
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_221129301
Ik was verrast dat de bal niet 5 meter over ging, maar toen zag ik wie de vrije trap daadwerkelijk nam
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:09 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129302
Hier konden wij dus alleen 2 pingels tegen scoren. Ach, wij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129303
Voor het eerst in 20 jaar dat iemand anders een vrije trap mag nemen en direct is het raak. Hadden ze eerder moeten doen :')
A mind with a heart of it's own
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:11 #9
35723 crew  GGMM
pi_221129304
Mooie OP heb je gemaakt @Zipportal

Zie je wel dat je het kan! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129307
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt @:zipportal

Zie je wel dat je het kan! :)
Warm bad
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:35 #11
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129308
OEH!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:36 #12
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129309
haha kwartier belangrijk doen over die vrije trap. Boem goal _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129311
CR7 god echte captain
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:45 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129312
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier konden wij dus alleen 2 pingels tegen scoren. Ach, wij.
Oefenwedstrijden zeggen niets. Daar zijn ze op de Belg nu ook achter.
pi_221129313
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier konden wij dus alleen 2 pingels tegen scoren. Ach, wij.
Agja Spanje 1 tegen Irak. Voorbereiding zegt niet veel.
pi_221129315
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in 20 jaar dat iemand anders een vrije trap mag nemen en direct is het raak. Hadden ze eerder moeten doen :')
Bliksem afleider Ronaldo! Keeper keek geeneens naar die hoek.

(Klein beetje echt waar verder)
pi_221129317
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
haha kwartier belangrijk doen over die vrije trap. Boem goal _O-
AF aan?
pi_221129318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zuid-Korea wint gewoon van Tsjechië en Australië van Turkije hoor. Je kunt het ook een beetje overdrijven.
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:11 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Oefenwedstrijden zeggen niets. Daar zijn ze op de Belg nu ook achter.
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129321
Als Mendes hem niet ging nemen had hij nooit gedurfd om z'n voet nog even naast die bal te zetten om het gras te pletten, eventjes voor het nemen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:39 #21
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Maar wel Zweden afgemaakt die op zijn beurt won van Tunesië
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:49 #22
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221129325
Dit is klaar
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:55 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
Dan gaat Depay scoren.
What can change the nature of a man?
pi_221129329
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
En dat Ivoorkust een leuk team heeft _O_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:58 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221129331
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:58 #26
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129332
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.

Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
pi_221129333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Maar wel van Zweden!!
pi_221129334
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar wel Zweden afgemaakt die op zijn beurt won van Tunesië
Dat moet dus goedkomen, ik verwacht een 10-2!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129335
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Lek is boven, Malen is uit de spits!

Koeman zal Depay derhalve wedstrijdritme opdoen tegen Tunesië.
pi_221129336
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
En niet van Nippon.
pi_221129340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:20 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Lek is boven, Malen is uit de spits!

Koeman zal Depay derhalve wedstrijdritme opdoen tegen Tunesië.
Weghorst in de basis?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129342
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Klassieke "je hoeft niet te kijken" dit.
pi_221129343
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:20:59 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.

Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
Ik vind alleen Zuid-Afrika slechter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:21:24 #35
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129350
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]
AF aan?
avond is nog lang :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129351
Game alweer voorbij.
pi_221129352
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Dat is allemaal doorgestoken kaart om Messi aan meer wedstrijden en doelpunten te helpen. Ze kunnen het niet verkroppen dat Klose de beste WK-spits is
pi_221129353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
32 was al teveel.
pi_221129354
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.

Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.

De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.

Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:01 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.

Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.

De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.

Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Leuk [idee] topic.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:04 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129357
Oezbeekjes zijn er wel klaar mee.
pi_221129359
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
32 was al teveel.
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:16 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.

Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpot
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:19 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129361
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Had je liever Italië-Ierland gezien?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:02 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpot
Depay gaat sowieso (veel) minuten maken en Summerville staat op scherp dus die zou ik ook sparen. Verder hopelijk zoveel mogelijk hetzelfde.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:05 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221129366
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Dat sowieso.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:05 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129367
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
pi_221129369
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Als we naar 64 landen gaan, dan heeft Italie ook weer kans om mee te doen!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:20 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129372
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
pi_221129373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
Hoeveelheid stunts valt ook wel mee
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:23 #51
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221129374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Ik pak een Grolsch Radlertje.
pi_221129376
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.

Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.

De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.

Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Jeetje.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:42 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
En ook lekker iedere dag voetbal.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:45 #54
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Je bent zelf hydrateren
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:47 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Depay gaat sowieso (veel) minuten maken en Summerville staat op scherp dus die zou ik ook sparen. Verder hopelijk zoveel mogelijk hetzelfde.
Ik heb wel zin in Kluivert. En geen zin in Weghorst.
pi_221129380
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
30 graden in je woonkamer?
pi_221129381
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik pak een Grolsch Radlertje.
Smerige alcoholist
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:53 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129382
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
pi_221129383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.

Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.

De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.

Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Toby Capuchonjongen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:54 #60
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221129385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:57 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
30 graden in je woonkamer?
33
What can change the nature of a man?
pi_221129387
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Ja.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:24:13 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129388
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:

[..]
En ook lekker iedere dag voetbal.
Na vandaag wel weinig potjes op een christelijk tijdstip. Bijna alles is na twaalven in die derde speelronde
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:24:32 #64
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Lekker veel wedstrijden en leuke verrassingen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221129400
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
Ik mis de spanning door al die nummer 3's die doorgaan. Dus ik hoop eigenlijk op een ander format de volgende x.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:24:51 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129401
Sorry ben even naar de woonsquare
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:24:54 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129402
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Lekker veel wedstrijden en leuke verrassingen.
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:25:00 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129404
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
What can change the nature of a man?
pi_221129407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik heb wel zin in Kluivert. En geen zin in Weghorst.
Is die fit dan?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:25:23 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Coco het volgende:
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
Spanje - Kaapverdië 0-0
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129411
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:

[..]
33
pi_221129412
pi_221129414
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Na vandaag wel weinig potjes op een christelijk tijdstip. Bijna alles is na twaalven in die derde speelronde
Zie het nu ook. Wat is daar de reden voor? Gewoon dagen lang geen voetbal voor mij dus.
pi_221129417
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
Eens.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:25:53 #75
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221129418
irritante nos commentator
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:25:53 #76
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Coco het volgende:
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
KPV had een penal moeten krijgen en 3-2nvan URU moeten winnen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129424
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Coco het volgende:
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
Kaapverdie-Spanje
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:08 #78
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129428
PepeGod _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:14 #79
35723 crew  GGMM
pi_221129431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:
irritante nos commentator
Die hoor ik op de Belg niet :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:16 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129432
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
Doe dan gewoon 128
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:17 #81
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129434
Frikandelletje zo @Zipportal :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:19 #82
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129435
Ze hadden die Oezbeken moeten zeggen dat het een oefenpotje was :(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:39 #83
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129440
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:

[..]
33
Moet je van je moeder op de zolderkamer blijven?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:43 #84
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129441
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Doe dan gewoon 128
ja of 192, kun je kwalificaties ook overslaan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:44 #85
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129442
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:47 #86
35723 crew  GGMM
pi_221129443
Ik dacht eigenlijk eens één wedstrijd op de Belg zien maar ik ben blijven hangen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:48 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129444
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zie het nu ook. Wat is daar de reden voor? Gewoon dagen lang geen voetbal voor mij dus.
Geen idee, ik vind het ook wel bagger.
Ik ga Nederland ook niet live kijken denk ik. Spanje en Colombia-Portugal wellicht wel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:54 #88
842 Zorro
Z
pi_221129445
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
En dan vanaf het begin KO _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221129449
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:27:10 #90
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221129453
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Die hoor ik op de Belg niet :)
"Enkel beschikbaar voor Belgen met bevestigde woonplaats in België" zegt sporza -O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:27:13 #91
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
nee dat kennen wij ook.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129458
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Moet je van je moeder op de zolderkamer blijven?
Er werd naar de temperatuur in zijn woonkamer gevraagd dus dat zou raar zijn.
pi_221129459
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef Zorro het volgende:

[..]
En dan vanaf het begin KO _O_
Iedere wedstrijd beginnen met penalties!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:27:33 #94
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:27 schreef butz0rs het volgende:

[..]
"Enkel beschikbaar voor Belgen met bevestigde woonplaats in België" zegt sporza -O-
Sporza moet ze bek houwe
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
Dat komt uit Nederland chef
pi_221129466
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Geen idee, ik vind het ook wel bagger.
Ik ga Nederland ook niet live kijken denk ik. Spanje en Colombia-Portugal wellicht wel
Ik skip die ook en snipper wel voor de 03:00 pot _O_
pi_221129467
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Coco het volgende:
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
Nederland tegen Zweden.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:28:15 #98
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129475
dit wordt nog eerder 8-0 dan 2-1
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:28:24 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129478
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:27 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik skip die ook en snipper wel voor de 03:00 pot _O_
Is die van maandag op dinsdag?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129481
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
quote:
De uitvinder van heksenkaas (als merknaam geregistreerd als Heks'nkaas) is Dennis Voerman, een groenteboer uit Haaksbergen. Hij bedacht het recept in 2007 als speciale smeerdip voor Halloween, waarna het uitgroeide tot een gigantisch nationaal succes
Dat kennen wij niet. Typisch Duits.
pi_221129487
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Leuk [idee] topic.
Ik ben eigenlijk geen 'regular' bij voetbal. Dus ik ga er verder geen werk van maken. (Nou ja, werk.)
Maar ieder ander mag er een topic van maken, ook zonder bronvermelding.

Het is 1 van de redenen waardoor ik soms liever naar bijv. ijshockey of rugby kijk. Het valt niet te ontkennen dat daar ook de nodige smerigheiden en onbehoorlijkheden plaatsvinden, maar er wordt daar doorgaans veel kordater gestraft en tevens worden die straffen vrij snel door de spierbonken geslikt.

Zal nooit die Britse rubyscheids vergeten die een micro bij zich had en met luide en standvastige stem tegen een protesterende reus van een kerel zei: "you play rugby, I am the ref here. You do your job, I do mine. Get away or I'll send you off." Einde discussie.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:28:44 #102
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt nog eerder 8-0 dan 2-1
Portugal heet het gas al van de pedaal gehaald
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:28:49 #103
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129490
quote:
Het exacte aantal Oezbeken in Nederland is moeilijk vast te stellen, omdat een deel van deze groep ongedocumenteerd of illegaal in het land verblijft.
Open border anarchy
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:28:50 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129491
Die zat er koekoek in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:28:53 #105
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221129493
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
Jazeker kennen wij dat :)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:28:56 #106
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129494
_O- _O- _O- _O-
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:28:57 #107
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221129496
GOAAAAAAALLLLLLL
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221129497
Sow!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:28:57 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129499
Ik denk wel een overtreding.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129500
SOW KOEKOEK
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:05 #111
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129503
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt nog eerder 8-0 dan 2-1
haha
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:06 #112
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221129505
SOW
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221129506
:D
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:06 #114
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt nog eerder 8-0 dan 2-1
Oké dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:06 #115
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221129508
Ach Portugal _O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:07 #116
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:07 #117
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129511
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
Dan heb je 5 potjes per dag of zo. Dat wordt zwoegen
pi_221129512
Mooie goal wel.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:08 #119
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129513
JAJAJAJAJA
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:09 #120
35723 crew  GGMM
pi_221129516
wtf
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:11 #121
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221129517
SOW KOEKOEK
pi_221129520
De belangrijke uitgoal. @RamboDirk
pi_221129521
JAAAAAAAAA
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:15 #124
842 Zorro
Z
pi_221129522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Coco het volgende:
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
De zwaarste overtreding van het WK maken en niet eens geel krijgen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:17 #125
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt nog eerder 8-0 dan 2-1
Haha kijk mij er geen flikker van kkunnen _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129525
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt nog eerder 8-0 dan 2-1
Haha
pi_221129529
Tied voor de 2-2.
pi_221129530
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt nog eerder 8-0 dan 2-1
:Y
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:24 #129
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221129532
sow
pi_221129533
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt nog eerder 8-0 dan 2-1
_O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129534
Goed voor de wedstrijd

Leuk
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221129535
Haahaaaa lekker goaltjee oehhh
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:41 #133
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129537
VARRED
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129538
KOEKOEK KRAKAKAKAAAAA
pi_221129539
Hier gaat een streep door.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:46 #136
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129540
Ja natuurlijk is dat een overtreding.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:47 #137
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221129541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan heb je 5 potjes per dag of zo. Dat wordt zwoegen
Liever dat dan de ene dag 3 en de andere dag 5, dan weer 4....
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:51 #138
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221129543
Wordt vast afgekeurd
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:52 #139
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129544
VAR op de lijn. Ja, jammer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129545
Geen overtreding, lijkt mij een schwalbe.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:29:53 #141
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129546
GENOT
pi_221129549
VARREN maar
pi_221129551
Prachtig :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:04 #144
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221129552
VARRED
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:05 #145
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129553
wat?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:05 #146
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221129554
Duidelijke overtreding
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221129558
Woke gedoe.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:13 #148
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221129559
Ach wat een jankbal :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:14 #149
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221129560
JAAAAA
pi_221129561
Schoffelt hem nog net niet helemaal.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:16 #151
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129562
tikje toch. jammer hij had hem al liggen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:21 #152
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129563
Ja dit zie je toch als scheids?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:25 #153
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221129565
Wat een schot! Jammer dat ie afgekeurd gaat worden...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:29 #154
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221129566
Dit lijkt me VARRED
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:29 #155
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:29 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Haha
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:29 schreef ConFoosedOne het volgende:

[..]
:Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
_O-
?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:33 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221129568
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221129569
Hij mag toch wel een schopje geven, het is een contactsport
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:35 #158
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221129570
Portugal mad
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:30:40 #159
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221129571
VARRED -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_221129572
Wordt afgekeurd.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221129575
Godgloeiende :r
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221129576
On the speaker _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:31:00 #163
35723 crew  GGMM
pi_221129577
Jullie mogen Dr Flash wel excuses maken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:31:02 #164
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129578
agfekuerd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:31:03 #165
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221129579
NUMBER 10
PARAGUAY
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221129580
Bij een zekere VARgentijn was dit gewoon een doelpunt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:31:07 #167
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129582
Terecht, helaas. Hij had gewoon door moeten lopen.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:31:13 #168
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk wel een overtreding.
U las het hier.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:31:21 #169
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129584
Ze hadden die scheidrechters beter even getraind om zo'n dingen te verkondigen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129585
Deze had wel in de top 3 mooiste goals dit wk gekomen
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:31:25 #171
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221129586
Geef die cup gewoon aan Argentinië
RED ONS HENNIEGOD
pi_221129588
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:30 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
[..]
?
Ze waren toch heel dicht bij de 2-1, en 8-0 is het nog lang niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:31:35 #173
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:29 schreef Zipportal het volgende:
De belangrijke uitgoal. @:rambodirk
?
pi_221129593
Selamat Makan
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:32:00 #175
35723 crew  GGMM
pi_221129597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
?
Zelfs als de goal wel telde was dat niet grappig
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:32:04 #176
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129598
Erg zuur dit.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:32:10 #177
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221129600
Jammer
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:32:11 #178
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129601
Nou pff, tijd voor de AF inderdaad
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129602
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
?
VAR Kabinet 1
pi_221129605
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Geef die cup gewoon aan Argentinië
Dat is ook allang geregeld.
pi_221129611
AFTER REVIEW..... NUMBER 23.... WITH SAMBAL PLEASE.
pi_221129613
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:32 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dat is ook allang geregeld.
Portugal gaat hem pakken uiteraard
pi_221129615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:32 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dat is ook allang geregeld.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129616
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden die scheidrechters beter even getraind om zo'n dingen te verkondigen
Ze trainen moderators toch ook niet?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:33:02 #185
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129617
@GGMM zoekt @Zipportal weer op.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:33:08 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129620
AFTER REVIEW...
NUMBER 7 PORTUGAL
COVERED HIS MOUTH

DECISION IS RED CARD!
What can change the nature of a man?
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 juni 2026 @ 19:33:17 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_221129622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hij opende laatst nog een topic
Vol met geraaskal dat zijn column niet op tijd geplaatst was.

Nog een beetje hetzelfde dus
1-0 Ronaldo.
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_221129623
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm zoekt @:zipportal weer op.
Alweer? Het is al zo warm.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:33:21 #189
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221129625
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:32 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dat is ook allang geregeld.
Daarom . Clubs worden ziedend zo omdat dit pure tijdverspilling is.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:33:30 #190
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:32 schreef Felagund het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
What can change the nature of a man?
pi_221129627
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:32 schreef Felagund het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dom hoofd trap geven
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:33:37 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129631
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.

:T
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:33:42 #193
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129632
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Geef die cup gewoon aan Argentinië
https://youtube.com/shorts/z-2mPyTI1VM?is=FwPZ-K2MU0yqgkHp
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:33:47 #194
842 Zorro
Z
pi_221129633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Coco het volgende:
AFTER REVIEW...
NUMBER 7 PORTUGAL
COVERED HIS MOUTH

DECISION IS RED CARD!
Fake news
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:33:48 #195
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Alweer? Het is al zo warm.
Blijven smeren.
pi_221129636
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.

:T
Hallo @tong80, leuk dat je er bent!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.

:T
Mad. Triggered. Niet gelezen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:04 #198
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129640
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Coco het volgende:
AFTER REVIEW...
NUMBER 7 PORTUGAL
COVERED HIS MOUTH

DECISION IS RED CARD!
Met zo'n BOZE TOON
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:05 #199
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221129641
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:18 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129647
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.

:T
Goedenavond en welkom :)
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:28 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129650
Portugal doet een Frankrijkje?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:39 #202
35723 crew  GGMM
pi_221129652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.

:T
Welkom terug :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:43 #203
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129653
tijd voor de verdiende 1-1
pi_221129654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:30 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
[..]
?
Hij zei nog eerder. Dit afgekeurde doelpunt bewijst enkel dat Oezbekistan eerder de 2-1 zou scoren dan 8-0 voor Portugal.
pi_221129656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Goedenavond en welkom :)
Wij moeten onder de indruk zijn dat hij niet meer post. Ach wat erg
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:56 #206
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129657
Hermien _O_
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:56 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129658
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Alweer? Het is al zo warm.
What can change the nature of a man?
pi_221129659
We moeten GGMM dus bedanken.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:15 #209
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129663
Wat CR7 voor Porutugal is en Messi voor Argentinië

Is @tong80 voor FOK! _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129665
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ze waren toch heel dicht bij de 2-1, en 8-0 is het nog lang niet.
Niet zo snel posten hoor. Ik ben wat trager.
pi_221129666
Hallo Herman :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221129668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat CR7 voor Porutugal is en Messi voor Argentinië

Is @:tong80 voor FOK! _O_
Tong is niks joh, schei eens uit
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:36 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_221129669
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Felagund het volgende:

[..]
Hallo @:Tong80, leuk dat je er bent!
Was. En dat komt vooral door GGMM die ik niet goed weet te quoten. :)

FF pissen trouwens.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_221129670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Portugal gaat hem pakken uiteraard
Messi > Ronaldo in de kwartfinale.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:47 #216
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221129672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat CR7 voor Porutugal is en Messi voor Argentinië

Is @:tong80 voor FOK! _O_
Gisteren nog een like gekregen van tong80

Komt wel dichtbij zo :T
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221129673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.

:T
Ik ken de bron van de problemen niet, maar goed om je weer eens te zien. :)
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:52 #218
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129674
IJSKOUD BAD
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:53 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129675
Nuno op de brommer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129678
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
Messi > Ronaldo in de kwartfinale.
Portugees team is veel beter joh. Alleen dat middenveld al lol
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:06 #221
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]

@:RamboDirk
ook weer afgekeurd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:15 #222
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]

@:RamboDirk
Geniaal gifje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:21 #223
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129681
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat CR7 voor Porutugal is en Messi voor Argentinië

Is @:tong80 voor FOK! _O_
Vergane glorie?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:22 #224
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129682
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef vul_maar_in het volgende:
IJSKOUD BAD
Ik ga eens even dit bad opwarmen.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:22 #225
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129683
Niks aan de hand.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:52 #226
35723 crew  GGMM
pi_221129685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik ken de bron van de problemen niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 juni 2026 @ 19:37:08 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_221129689
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wij moeten onder de indruk zijn dat hij niet meer post. Ach wat erg
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We moeten GGMM dus bedanken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Tong is niks joh, schei eens uit
Precies.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:37:12 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221129690
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
Messi > Ronaldo in de kwartfinale.
Helemaal als je letterlijk iemand open mag snijden .
RED ONS HENNIEGOD
pi_221129691
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vino_Tinto
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:37:17 #230
842 Zorro
Z
pi_221129692
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
Was. En dat komt vooral door GGMM die ik niet goed weet te quoten. :)

FF pissen trouwens.

:T
Was? Post je vanuit Madam Tussaud?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:37:23 #231
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129693
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Vergane glorie?
Messi en Ronaldo hebben al gescoord dit WK zo vergaan zijn ze toch niet _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik ga eens even dit bad opwarmen.
Dit is geil
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:37:38 #233
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129695
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Vino_Tinto
Die heeft GGMM ook al weggejaagd.
What can change the nature of a man?
pi_221129697
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Flinke klap naar Vino_Tinto dit.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:07 #235
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221129699
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Scheids is ook weer zo'n lichtgetinti"er uit zo'n bananenland. Die gaat even Portugal lopen wijsmaken hoe het spel gespeeld moet worden jaja :')
Genot
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:11 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129700
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Scheids is ook weer zo'n lichtgetinti"er uit zo'n bananenland.
Nou nou nou.
pi_221129703
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Vergane glorie?
Slecht opgelet.

Alle 3 al 1000x onterecht afgeschreven. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:25 #238
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221129704
En 3-0
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:26 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129705
3-0
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:27 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129706
CR7 god
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:30 #241
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129707
siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129708
SIUUUUUUUUUUU
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:41 #243
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129711
ah lekker voor em :-)
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:43 #244
842 Zorro
Z
pi_221129712
Ronaldo, goed he!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:45 #245
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221129713
SIUUUUUUUUUUU
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:45 #246
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129714
siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:45 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129715
:D
pi_221129716
Wie is Messi?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:48 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221129718
Ik denk niet dat Oezbekistan de volgende ronde gaat halen.
pi_221129719
SIUUUUUUU
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:50 #251
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129720
Jaaaaaaaaaaaaaaa *O*

Nou dit jaar nog dan :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:38:51 #252
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221129721
Wat een assist
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221129722
Boh
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221129723
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Scheids is ook weer zo'n lichtgetinti"er uit zo'n bananenland. [...]
Wees nou maar blij met die bananen.
Lekker en gezond.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:00 #255
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129725
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit is geil
What can change the nature of a man?
pi_221129727
suiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:05 #257
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129728
knikker er dan maar 7 in, kut Messi.
pi_221129729
_O_ .
pi_221129730
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie is Messi?
Groeihormoonkabouter
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:06 #260
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129731
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk niet dat Oezbekistan de volgende ronde gaat halen.
Gewaagde uitspraak.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:07 #261
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221129733
De grote namen leveren wel dit toernooi.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:09 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129735
Goed nieuws voor mijn Nostradamus!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:12 #263
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221129736
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Scheids is ook weer zo'n lichtgetinti"er uit zo'n bananenland. Die gaat even Portugal lopen wijsmaken hoe het spel gespeeld moet worden jaja :')
Bekijk deze YouTube-video
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221129738
Dit wordt wel een hattrickje van de geit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:23 #265
24313 Gremen
Eindbaas
pi_221129739
Alle grote scoren! Messi, Mbape, Ronaldo, Brobby!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:31 #266
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129741
Ik ben tegen racisme
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:38 #267
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221129745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
De grote namen leveren wel dit toernooi.
Depay heeft nog niet gescoord :?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:41 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129747
Hij maakt het wel heel netjes af.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:42 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129748
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
De grote namen leveren wel dit toernooi.
Depay gaat mondjes snoeren tegen Tunesië.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:48 #270
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221129750
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:39 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nou een tepel

Het is wat
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:54 #271
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221129751
_O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221129753
Schijt Portugal.

Tijd voor de slag om Neurenberg 2.0
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:57 #273
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129754
Lijkt Memvis wel met gooltjes tegen dwergen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:39:58 #274
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221129755
Vreselijk dit overigens. Jammerlijk. Pijnlijk.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221129758
Wel ziek hoor, dat je dat nog kan op die leeftijd, en zo'n drive hebt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:40:06 #276
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129760
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Depay gaat mondjes snoeren tegen Tunesië.
Ja leuk, dan geeft de Koe hem nog meer minuten.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:40:24 #277
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221129762
Jammer.
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 juni 2026 @ 19:40:26 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_221129763
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Vergane glorie?
5 X Messi en 2 x Ronaldo............................Nu echt weg....................

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:40:34 #279
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129766
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vreselijk dit overigens. Jammerlijk. Pijnlijk.
huh wat? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:40:38 #280
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129768
Alle vedetten leveren dit WK behalve Depay :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:40:42 #281
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129769
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Messi en Ronaldo hebben al gescoord dit WK zo vergaan zijn ze toch niet _O-
Ronaldo moest van jou al jaren met pensioen gaan?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:40:46 #282
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221129770
Waarom staat Portugal 3-0 voor?

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:40:57 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129773
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vreselijk dit overigens. Jammerlijk. Pijnlijk.
:{
What can change the nature of a man?
pi_221129774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Wel ziek hoor, dat je dat nog kan op die leeftijd, en zo'n drive hebt
Hij is geen 70
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:41:16 #285
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ronaldo moest van jou al jaren met pensioen gaan?
Ben veranderd van gedacht
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:39 schreef Gremen het volgende:
Alle grote scoren! Messi, Mbape, Ronaldo, Brobby!
Yasin Ayari
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129780
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
En tong80 0 goede columns. Doei.
Nou zeg ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221129781
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij is geen 70
Die is net weer boos vertrokken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:41:23 #289
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221129782
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
Hij maakt het wel heel netjes af.
Het zijn nog twee mooie goaltjes ook inderdaad.

Dat is extra vervelend. Nu kunnen we hem niet eens uitlachen dat hij een intikkertje ontzettend viert.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:41:28 #290
35723 crew  GGMM
pi_221129783
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ben veranderd van gedacht
e
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:41:31 #291
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129785
Vogel voor de kat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129786
Joao Felix is zo fucking slecht.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:41:34 #293
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221129787
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:39 schreef Haags het volgende:
Schijt Portugal.

Tijd voor de slag om Neurenberg 2.0
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221129788
Ciao Felix
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:41:38 #295
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ben veranderd van gedacht
Ik las van gender.
What can change the nature of a man?
pi_221129792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij is geen 70
Nee maar Sneijder en VdVaart zitten al 10 jaar met enorme dikke koppen te analyseren
pi_221129793
Met dit soort tegenstanders gaat die Yamal wel meer dan 20 goals maken op een WK.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:06 #298
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129794
de obligatoire 5-1 incoming.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:14 #299
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef Saekerhett het volgende:
Joao Felix is zo fucking slecht.
Die is al heel vroeg afgetakeld.
pi_221129797
Ik sluit niet uit dat dit 10-0 wordt. Dat doet ieder land dat een beetje kan ballen tegen de Oezbeken.

Oranje is echt slecht.
pi_221129798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:40 schreef PzKpfw het volgende:
Alle vedetten leveren dit WK behalve Depay :')
De Bruyne :X .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')