abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221129291
De laatste dag is alweer in aantocht. De laatste keer 4 tijdstippen voor 4 wedstrijden. Al voelt dat nu toch allemaal wel anders, want diep in de nacht kijken WE natuurlijk niet zoveel. Komende dagen zelfs 6 wedstrijden op 1 dag, maar altijd 3 tijdstippen. Opvallend is dat de komende dagen echt nachtwerk gaat worden, maar dat de KO-fase dan wel weer meevalt.

Maar goed, eerst even dit. De laatste groep begon met een stunt, Portugal pakte maar een puntje tegen Congo. Zag er niet heel overtuigend uit, en als er dan kansen kwamen werden ze vakkundig verprutst door Ronaldo. Wat een fenomeen. Congo had kunnen winnen, zover kwam het gelukkig niet voor Portugal. Al had Portugal wel de betere kansen, eerlijk is eerlijk.

Oezbekistan kwam flets voor de dag. Vond ik eigenlijk ook tegen Nederland, er waren missers en een rode kaart van Guus Til voor nodig om Oezbekistan naar een spannende wedstrijd te helpen toen. Tegen Colombia bleven die missers over het algemeen uit, al wisten de Oezbeken nog wel te scoren. Diaz was toch wel de belangrijkste man, scoorde en gaf een assist. Eigenlijk zoals je het vooraf uit kon tekenen. Oezbekistan koopt daar natuurlijk weinig voor.

Nu dus Portugal tegen Oezbekistan. Voor Portugal moet het beter, bij wéér een gelijkspel kan het er zomaar uit liggen. Dan is Houston toch echt wel een probleemstad gebleken voor de Portugezen, want ze speelden er ook al tegen Congo. De balans tegen Oezbekistan staat nog op nul, dus daar valt niet veel over te zeggen. Op basis van de FIFA-ranking blijft Portugal favoriet, maar ze moeten het wel maar laten zien.

  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:42 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ook deze claimt Ronaldo.
What can change the nature of a man?
pi_221129294
Dit zag ik niet aankomen.

Wat gaan we nu doen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:47 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129298
Briljant
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_221129301
Ik was verrast dat de bal niet 5 meter over ging, maar toen zag ik wie de vrije trap daadwerkelijk nam
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:09 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129302
Hier konden wij dus alleen 2 pingels tegen scoren. Ach, wij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129303
Voor het eerst in 20 jaar dat iemand anders een vrije trap mag nemen en direct is het raak. Hadden ze eerder moeten doen :')
A mind with a heart of it's own
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:11 #9
35723 crew  GGMM
pi_221129304
Mooie OP heb je gemaakt @Zipportal

Zie je wel dat je het kan! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129307
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt @:zipportal

Zie je wel dat je het kan! :)
Warm bad
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:35 #11
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129308
OEH!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:36 #12
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129309
haha kwartier belangrijk doen over die vrije trap. Boem goal _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129311
CR7 god echte captain
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:18:45 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129312
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier konden wij dus alleen 2 pingels tegen scoren. Ach, wij.
Oefenwedstrijden zeggen niets. Daar zijn ze op de Belg nu ook achter.
pi_221129313
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier konden wij dus alleen 2 pingels tegen scoren. Ach, wij.
Agja Spanje 1 tegen Irak. Voorbereiding zegt niet veel.
pi_221129315
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in 20 jaar dat iemand anders een vrije trap mag nemen en direct is het raak. Hadden ze eerder moeten doen :')
Bliksem afleider Ronaldo! Keeper keek geeneens naar die hoek.

(Klein beetje echt waar verder)
pi_221129317
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
haha kwartier belangrijk doen over die vrije trap. Boem goal _O-
AF aan?
pi_221129318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zuid-Korea wint gewoon van Tsjechië en Australië van Turkije hoor. Je kunt het ook een beetje overdrijven.
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:11 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Oefenwedstrijden zeggen niets. Daar zijn ze op de Belg nu ook achter.
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129321
Als Mendes hem niet ging nemen had hij nooit gedurfd om z'n voet nog even naast die bal te zetten om het gras te pletten, eventjes voor het nemen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:39 #21
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Maar wel Zweden afgemaakt die op zijn beurt won van Tunesië
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:49 #22
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221129325
Dit is klaar
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:55 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
Dan gaat Depay scoren.
What can change the nature of a man?
pi_221129329
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
En dat Ivoorkust een leuk team heeft _O_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:58 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221129331
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')