abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 14:24:05 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221079803
De laatste dag is alweer in aantocht. De laatste keer 4 tijdstippen voor 4 wedstrijden. Al voelt dat nu toch allemaal wel anders, want diep in de nacht kijken WE natuurlijk niet zoveel. Komende dagen zelfs 6 wedstrijden op 1 dag, maar altijd 3 tijdstippen. Opvallend is dat de komende dagen echt nachtwerk gaat worden, maar dat de KO-fase dan wel weer meevalt.

Maar goed, eerst even dit. De laatste groep begon met een stunt, Portugal pakte maar een puntje tegen Congo. Zag er niet heel overtuigend uit, en als er dan kansen kwamen werden ze vakkundig verprutst door Ronaldo. Wat een fenomeen. Congo had kunnen winnen, zover kwam het gelukkig niet voor Portugal. Al had Portugal wel de betere kansen, eerlijk is eerlijk.

Oezbekistan kwam flets voor de dag. Vond ik eigenlijk ook tegen Nederland, er waren missers en een rode kaart van Guus Til voor nodig om Oezbekistan naar een spannende wedstrijd te helpen toen. Tegen Colombia bleven die missers over het algemeen uit, al wisten de Oezbeken nog wel te scoren. Diaz was toch wel de belangrijkste man, scoorde en gaf een assist. Eigenlijk zoals je het vooraf uit kon tekenen. Oezbekistan koopt daar natuurlijk weinig voor.

Nu dus Portugal tegen Oezbekistan. Voor Portugal moet het beter, bij wéér een gelijkspel kan het er zomaar uit liggen. Dan is Houston toch echt wel een probleemstad gebleken voor de Portugezen, want ze speelden er ook al tegen Congo. De balans tegen Oezbekistan staat nog op nul, dus daar valt niet veel over te zeggen. Op basis van de FIFA-ranking blijft Portugal favoriet, maar ze moeten het wel maar laten zien.



[ Bericht 1% gewijzigd door Mexicanobakker op 18-06-2026 14:48:58 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 18 juni 2026 @ 14:38:14 #2
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_221079881
Ronnie _O_
pi_221084473
Zou Portugal toch moeten kunnen winnen, maar dat hadden ze natuurlijk ook gemoeten van Congo.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 07:41:34 #4
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221123910
Zullen de Portugezen vandaag dan wel in dienst van CR7 kunnen spelen? Dat is waarschijnlijk toch wel de enige sleutel naar succes.
AZ
ALKMAAR
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 08:35:02 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221124093
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:41 schreef Durmada het volgende:
Zullen de Portugezen vandaag dan wel in dienst van CR7 kunnen spelen? Dat is waarschijnlijk toch wel de enige sleutel naar succes.
Ragebait genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221124123
Dit gaat weer heel pijnlijk worden om CR7 te zien knooien.
pi_221125912
Volgens mij is Neves de jongste voetballer ooit op een WK, verbazend dat hij op dat tijdstip niet al in bed moet liggen _O_ :?

Quote uit n artikel van de NOS :

"Dit WK kan leeftijd volgens velen opnieuw een bepalende factor worden. De leeftijd van de ooit zo ongenaakbare spits van Portugal, welteverstaan.

Want Ronaldo is onmiskenbaar een speler op leeftijd. Ter illustratie: middenvelder João Neves werd geboren in 2021, het jaar waarin 'CR7' zijn debuut maakte in het Portugese elftal."
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221126158
Geen idee wat ik moet invullen bij deze wedstrijd in de pool, Portugal is zeer lastig te peilen.
greetings and salutations
pi_221126368
twitter


Geen paniek, alles komt goed
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 12:45:21 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221126379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is Neves de jongste voetballer ooit op een WK, verbazend dat hij op dat tijdstip niet al in bed moet liggen _O_ :?

Quote uit n artikel van de NOS :

"Dit WK kan leeftijd volgens velen opnieuw een bepalende factor worden. De leeftijd van de ooit zo ongenaakbare spits van Portugal, welteverstaan.

Want Ronaldo is onmiskenbaar een speler op leeftijd. Ter illustratie: middenvelder João Neves werd geboren in 2021, het jaar waarin 'CR7' zijn debuut maakte in het Portugese elftal."
#werkenbijdenos
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221126544
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is Neves de jongste voetballer ooit op een WK, verbazend dat hij op dat tijdstip niet al in bed moet liggen _O_ :?

Quote uit n artikel van de NOS :

"Dit WK kan leeftijd volgens velen opnieuw een bepalende factor worden. De leeftijd van de ooit zo ongenaakbare spits van Portugal, welteverstaan.

Want Ronaldo is onmiskenbaar een speler op leeftijd. Ter illustratie: middenvelder João Neves werd geboren in 2021, het jaar waarin 'CR7' zijn debuut maakte in het Portugese elftal."
Altijd genant die fouten bij de NOS, niemand leest er blijkbaar z'n eigen opgeschreven artikel eer het geplaatst wordt en een tweede persoon die het naleest is kennelijk ook teveel professionaliteit voor de NOS.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:04:25 #12
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221126564
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:42 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]

Geen paniek, alles komt goed
Dan mag Portugal wel meer in dienst van hem gaan spelen. Nu isoleren ze Hem
AZ
ALKMAAR
pi_221126569
POLL
pi_221126633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:01 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Altijd genant die fouten bij de NOS, niemand leest er blijkbaar z'n eigen opgeschreven artikel eer het geplaatst wordt en een tweede persoon die het naleest is kennelijk ook teveel professionaliteit voor de NOS.
Als je niks kan, kun je altijd nog terecht bij de NOS.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:43:31 #15
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221126810
Dit zou toch wel moeten lukken voor Portugal.
pi_221127363
Ik sta volledig achter Oezbekistan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 15:33:57 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221127752
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:01 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Altijd genant die fouten bij de NOS, niemand leest er blijkbaar z'n eigen opgeschreven artikel eer het geplaatst wordt en een tweede persoon die het naleest is kennelijk ook teveel professionaliteit voor de NOS.
Het is in de breedte gewoon bagger gesteld met de NOS.

Man man man :N
What can change the nature of a man?
pi_221127830
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Dit zou toch wel moeten lukken voor Portugal.
Oezbekistan kan er geen klote van dus dit wordt gewoon 3-0 minstens
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221128076
Tandartsklok overtreden. @Coco
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:37:45 #20
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221128431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is Neves de jongste voetballer ooit op een WK, verbazend dat hij op dat tijdstip niet al in bed moet liggen _O_ :?

Quote uit n artikel van de NOS :

"Dit WK kan leeftijd volgens velen opnieuw een bepalende factor worden. De leeftijd van de ooit zo ongenaakbare spits van Portugal, welteverstaan.

Want Ronaldo is onmiskenbaar een speler op leeftijd. Ter illustratie: middenvelder João Neves werd geboren in 2021, het jaar waarin 'CR7' zijn debuut maakte in het Portugese elftal."
#Werkenbijdenos
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:38:30 #21
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221128438
Hoe dan ook, ik ben er hoor :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:15:53 #22
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128635
Zo, ook aangeschoven. :W
pi_221128717
Hup Oezbekkies
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:25:26 #24
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221128720
Hup Oezbekistan
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:25:35 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128728
De onvermijdelijke vriendin Pien zal niet ver weg zijn.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:26:40 #26
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221128744
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik sta volledig achter Oezbekistan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hup Oezbekkies
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:25 schreef dvdfreak het volgende:
Hup Oezbekistan
_O_
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 18:28:29 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221128764
Bernardo Silva opgeofferd voor Felix?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:36:16 #28
35723 crew  GGMM
pi_221128800
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 18:36:24 #29
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221128801
Ik zit er klaar voor

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:36:52 #30
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128803
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Bernardo Silva opgeofferd voor Felix?
Dat kan toch niet Johan?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:37:09 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221128804
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Geen idee wat ik moet invullen bij deze wedstrijd in de pool, Portugal is zeer lastig te peilen.
Portugal moet dit op basis van individuele klasse gewoon winnen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:38:28 #32
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zit er klaar voor

[ afbeelding ]
pluim voor de moeite maar had hem voor Belgie bewaard
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:40:56 #33
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128826
2-1
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:42:12 #34
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128829
Haha lekker shinen in je BYD
pi_221128830
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA reclame.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:42:33 #36
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128831
Ik heb mijn voorspelling gewijzigd van 3-0 naar 2-0.

Gister bij Frankrijk van 3-0 naar 5-0, dat pakte wat minder uit.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:42:55 #37
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128836
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:42 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA reclame.
Niet op de Belg.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 18:43:37 #38
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221128837
Hopelijk een x Jeroen Grueter 😡
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:44:15 #39
35723 crew  GGMM
pi_221128838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb mijn voorspelling gewijzigd van 3-0 naar 2-0.

Gister bij Frankrijk van 3-0 naar 5-0, dat pakte wat minder uit.
Ik heb 2-0 (fok) en 2-0 (werk)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221128839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Niet op de Belg.
Die domme kop van Ruben hoef ik niet te zien.
pi_221128847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:37 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Portugal moet dit op basis van individuele klasse gewoon winnen.
Maar dat zou ook zo tegen Congo moeten zijn, ik heb het gevoel dat Portugal een soort België is op dit WK.
greetings and salutations
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:46:39 #42
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128851
Haha Ronaldo start. Dit kan alle kanten op.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:47:46 #43
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128856
Brobbey 2 kutbelg
pi_221128864
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Bernardo Silva opgeofferd voor Felix?
Ja
pi_221128867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Krijgen we nu dezelfde als in speelronde 1 of doet AI een verbetering?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:49:29 #46
35723 crew  GGMM
pi_221128871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:48 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Krijgen we nu dezelfde als in speelronde 1 of doet AI een verbetering?
Klopt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:50:13 #47
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221128875
Messi die maar wat mompelt in dat spotje :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 18:51:07 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221128880
Oezbekistanen te paard _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 18:51:11 #49
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221128881
AAAAAH
Jeroen Grueter heeft me getweet
Hij doet engeland vanavond aaaah

twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:51:13 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128882
Joosgod.
pi_221128884
Jill Roord heeft er weinig zin in. Stukje lesbisch.

@Zipportal
U MAD?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:51:29 #52
842 Zorro
Z
pi_221128887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zit er klaar voor

[ afbeelding ]
Je verdomme, nou weet ik al dat het in de 68e minuut 1-0 voor Portugal staat :(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128888
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef Paul het volgende:
AAAAAH
Jeroen Grueter heeft me geweest
Hij doet engeland vanavond aaaah

[ x ]
PaulGod
pi_221128890
Hup Ronaldo.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:51:51 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jill Roord heeft er weinig zin in. Stukje lesbisch.

@:zipportal
Maar snel weer klef doen met PIEN.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:51:59 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221128894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Maar dat zou ook zo tegen Congo moeten zijn, ik heb het gevoel dat Portugal een soort België is op dit WK.
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 18:52:14 #57
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221128896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:50 schreef PzKpfw het volgende:
Messi die maar wat mompelt in dat spotje :')
Bekijk deze YouTube-video
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221128898
Hup oezbekistan
pi_221128908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:38 schreef jigggy het volgende:
Ronnie _O_
Gaat die naar huis?
pi_221128910
Vlaggen mogen niet op de grond liggen.

Rendac.
U MAD?
pi_221128912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.
pi_221128915
CR7 god
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:54:25 #63
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128916
Ik gun Bruno wel een paar goals.
pi_221128919
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.
Over 2 uur is het weer hosanna wellicht
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:54:52 #65
842 Zorro
Z
pi_221128920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Poepz0r het volgende:
CR7 god
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 18:55:17 #66
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221128923
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221128924
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Die nono kent niemand
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:55:40 #68
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Over 2 uur is het weer hosanna wellicht
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:55:56 #69
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_221128927
De grote Ronnie show begint
pi_221128928
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
@Kekster
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:56:13 #71
842 Zorro
Z
pi_221128929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef jigggy het volgende:
De grote Ronnie show begint
Is er snooker dan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128932
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
Fixed
pi_221128934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.
pi_221128936
Hoi,

Ik ben er ook.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:56:52 #75
35723 crew  GGMM
pi_221128938
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht

En geen flauwekulletjes.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:56:57 #76
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128939
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef Zorro het volgende:

[..]
Is er snooker dan?
Nooit meer slapen.
pi_221128941
quote:
Sorry,

Maar dit weten we nu wel.
pi_221128943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht

En geen flauwekulletjes.
Wat een onzin
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:05 #79
35723 crew  GGMM
pi_221128944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi,

Ik ben er ook.
Welkom :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221128945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi,

Ik ben er ook.
Goedenavond meneer @DombohetOlifantje1
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:20 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.
Dit kan écht niet.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:27 #82
842 Zorro
Z
pi_221128949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht

En geen flauwekulletjes.
Al besproken.

Wel al een week geleden of zo, dus dat zien we door de vingers.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128950
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef jigggy het volgende:
De grote Ronnie show begint
CR7 god zou zn poep eten
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:34 #84
35723 crew  GGMM
pi_221128952
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wat een onzin
Vind ik niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:37 #85
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221128953
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221128955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Vind ik niet
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:02 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Ja of ergens voor zijn plezier 200 miljoen voor vangen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:11 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128957
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Dan doe je maar niet mee.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:27 #89
35723 crew  GGMM
pi_221128960
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221128962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Hij is nog steeds erg goed, maar maakt nog steeds dezelfde fout als heel zijn carriere.....
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:01 #91
842 Zorro
Z
pi_221128964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele voetballers. Ook die maar uitlenen dan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Qatar is het met Poepz0r eens
pi_221128968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Dat gebeurt al zie Qatar
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:19 #94
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128971
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Kuch (curacao)
pi_221128972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat gebeurt al zie Qatar
Al besproken
pi_221128974
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit kan écht niet.
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.

Middenveld echt genot, maar aanval komt niet in de buurt van Engeland en Frankrijk om maar wat te noemen.
pi_221128977
Wordt dit een leuke wedstrijd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221128978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kuch (curacao)
Die hebben gewoon curacao'se roots
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:00:00 #99
842 Zorro
Z
pi_221128981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kuch (curacao)
Die hebben de Curacaoiaanse nationaliteit.
Als de coach dat heeft, prima.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef Felagund het volgende:
Wordt dit een leuke wedstrijd?
PortuGAL
pi_221128985
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Boeien. Ook niet ieder land heeft fatsoenlijke spelers op dit WK.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:00:15 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.

Middenveld echt genot, maar aanval komt niet in de buurt van Engeland en Frankrijk om maar wat te noemen.
Bruno en Silva o.a. wel. En Leao moet natuurlijk de spits zijn, niet Ramos.

Frankrijk noem je ook wel wat ja qua aanval. :D
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:00:21 #103
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221128989
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef Felagund het volgende:
Wordt dit een leuke wedstrijd?
hangt er van af of de oezbeken met 11 voor de goal gaan kruipen of niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:01:00 #104
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef Felagund het volgende:
Wordt dit een leuke wedstrijd?
Ben bang van niet.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:01:03 #105
35723 crew  GGMM
pi_221128994
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:01:05 #106
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128995
D'r komt er geen een van dat eiland houd op hoor. Ik snap heus wel dat het technisch klopt anders liepen ze daar niet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:01:11 #107
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
hangt er van af of de oezbeken met 11 voor de goal gaan kruipen of niet
Deden ze tegen NL de hele wedstrijd zo ongeveer.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:01:13 #108
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221128997
Ik zou spelen met Conceicao - Ramos - Neto (mits Ronaldo om logische reden niet aanwezig)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221128999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Qatar is het met Poepz0r eens
En Duitsland
pi_221129001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10054]
Kingflopland
pi_221129002
Dit wordt gelijk
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221129007
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:01 schreef Solotovski het volgende:
Dit wordt gelijk
Dit mag niet, want ik heb 2-0 voorspeld.

@Coco en ik hebben punten nodig.
pi_221129008
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10054]
Ik mis de optie Kingflopland.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129009
Portugal op tijd begonnen?
Hoe dan?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:02:27 #115
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:02:27 #116
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129012
Maar ik gun wel CR7 zijn goaltje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129016
Oei
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:02:37 #118
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129017
Portugal op de brommer.
pi_221129018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik mis de optie Kingflopland.
Al besproken
pi_221129019
Ah
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:02:55 #121
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht

En geen flauwekulletjes.
Akkoord.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:03:05 #122
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129024
nee
pi_221129025
Excuses dat hij niet naar Ronaldo passte
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:03:22 #124
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129028
quote:
Ik zet hem na het laatste fluitsignaal meteen uit, zelfs als die mof gelijk krijgt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:03:52 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129031
Ronaldo mist. Jawel!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129032
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zet hem na het laatste fluitsignaal meteen uit, zelfs als die mof gelijk krijgt.
Ach ja, toch maar een passant
pi_221129033
CanZEElo.
pi_221129034
Mooie veldklop.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:05 #129
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129035
close...
pi_221129036
Ach Ronaldo
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221129037
Messi had deze gemaakt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:20 #132
842 Zorro
Z
pi_221129039
Die kon erin
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221129040
Haaland had deze gemaakt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:23 #134
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129041
was je maar iets sneller he?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:28 #135
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129043
Ik ben ook wel deels akkoord met @GGMM

Mourinho had een goede bondscoach van Portugal geweest en in België had Nicky Hayen of Philip Clement een zeer goed alternatief geweest
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129044
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
Messi had deze gemaakt.
Nee, want die maakt niet zoveel meters.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:36 #137
842 Zorro
Z
pi_221129045
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
Messi had deze gemaakt.
Die kwam 50cm te kort _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221129046
Kane had deze gemaakt.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:38 #139
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129047
Dit zijn toch wel de affiches waarvoor je het wk kijkt :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:42 #140
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
Messi had deze gemaakt.
lul van een kabouter maar 100%
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:46 #141
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129049
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:50 #142
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221129050
Met elk jaar een centimeter korter.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:57 #143
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221129051
Waarom is Ronnie niet gewoon supersub, net zoals Weghorst?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:58 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129052
Simpele overwinning voor Portugal dus. Ronaldo zal straks wel eentje maken en dan is hij helemaal het mannetje
pi_221129053
Als Ronaldo groeihormonen had genomen, had hij daar gescoord
pi_221129055
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
Messi had deze gemaakt.
Met z'n uitschuifbeen
pi_221129057
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Bruno en Silva o.a. wel. En Leao moet natuurlijk de spits zijn, niet Ramos.
Bruno zie ik als 10. Wel wereldtop ja. Silva heeft zijn beste tijd wel gehad natuurlijk en Leao heeft volgens mij nog nooit in de spits gestaan.

Een echte spits als Brobby had deze gemaakt.
pi_221129058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik was dit moment al helemaal weer vergeten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:05:20 #149
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef spapaars het volgende:
Met elk jaar een centimeter korter.
Een tweeluik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:05:26 #150
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:05 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Met z'n uitschuifbeen
Spleenheup.
What can change the nature of a man?
pi_221129062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zet hem na het laatste fluitsignaal meteen uit, zelfs als die mof gelijk krijgt.
Zal hem leren.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:05:39 #152
842 Zorro
Z
pi_221129064
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef Gretzl het volgende:
Waarom is Ronnie niet gewoon supersub, net zoals Weghorst?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan niet. Er is maar 1 nummer 9
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:05:48 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129066
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:05 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zal hem leren.
Heb gewoon niet zo'n zin om te kijken naar de grote Trump sjow
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:05:54 #154
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129067
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Spleenheup.
Hoe zou het met Tong80 zijn?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:07 #155
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129071
1-0
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:12 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129073
Ronaldo snoert mondjes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129074
SSSSIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:15 #158
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129076
Jaaaa CR7 GOAT _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:15 #159
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221129077
KOEKOEK
pi_221129078
Jaaaaa Ronaldo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221129079
Whooo Ronaldo!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:19 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129080
De Act.
What can change the nature of a man?
pi_221129083
Ze moeten Ronaldo laten koppen, daar is hij nog wel goed in denk ik
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:24 #164
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221129084
Dit is gespeeld.
pi_221129085
Jaaaa CR7.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:25 #166
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221129086
Ohjee
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_221129087
Ronaldo scoort, mag in de krant.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129088
Ohh god nu komt t
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:29 #169
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129089
Voorspelbaar.
pi_221129090
SIUUUUUUUUU
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221129091
SNOEREN
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:29 #172
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129092
hahaha daar komt het circus
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:33 #173
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221129093
Stukje euforie.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:35 #174
35723 crew  GGMM
pi_221129094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe zou het met Tong80 zijn?
Hij opende laatst nog een topic
Vol met geraaskal dat zijn column niet op tijd geplaatst was.

Nog een beetje hetzelfde dus
1-0 Ronaldo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129095
Wat gaan we nu kijken?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:40 #176
842 Zorro
Z
pi_221129096
Ronaldo scoort.

En ik maar overal lezen dat dat niet meer kan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:40 #177
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129097
Eindelijk, mooi man.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:43 #178
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221129098
THE REAL GOAT
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:43 #179
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221129099
Ja, die had Weghorst ook nog wel gemaakt
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:44 #180
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129100
Het slechtste wat Portugal kon overkomen want nu gaat hij er natuurlijk nooit weer uit.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:45 #181
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129101
tijd voor de 1-1
pi_221129102
Vind de haat op Ronaldo wel wat ver gaan (los van dit mooi ingeschoten doelpunt)

Tuurlijk maakt hij het team zwakker maar het is nog altijd de bondscoach die hem erin zet.
pi_221129103
De beer is los
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:06:59 #184
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221129107
Ach Oezbeken.
pi_221129108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hij opende laatst nog een topic
Vol met geraaskal dat zijn column niet op tijd geplaatst was.

Nog een beetje hetzelfde dus
1-0 Ronaldo.
Is tong80 in zichzelf gaan geloven denk je?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:03 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129109
Hij heeft gescoord tegen Oezbekistan.

Ze doen alsof de Coupe Jules Rimet al binnen is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:05 #187
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129110
GENOT

Voor altijd vast aan Ronaldo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:07 #188
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129112
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hij opende laatst nog een topic
Vol met geraaskal dat zijn column niet op tijd geplaatst was.

Nog een beetje hetzelfde dus
1-0 Ronaldo.
Oh ik dacht dat hij weg was ofzo, maar dat klinkt wel als Tong inderdaad.
pi_221129113
Knap hoor Gaynaldo
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:11 #190
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129114
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef Zorro het volgende:
Ronaldo scoort.

En ik maar overal lezen dat dat niet meer kan
na 23 pogingen mag het ook wel.
pi_221129115
Deze man is echt niet helemaal koekoek hoor
pi_221129116
SIUUUUUUUUU
Noot noot.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:17 #193
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221129118
22 jaar na 2004 weer een goal op een eindronde.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:18 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129119
Tegen fucking Oezbekistan :')
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:22 #195
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129122
Dat stadion _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221129123
Die poses ik ga stuk _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221129124
Oezbekistan weet ook weer waar het staat
pi_221129126
Dit gaat niet goed, straks gaat hij nog in zichzelf geloven
pi_221129127
Ernstig onleuk
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:37 #200
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129129
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Is tong80 in zichzelf gaan geloven denk je?
stukje Freddy Mercury ;(
pi_221129130
SIUUUUU
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:43 #202
842 Zorro
Z
pi_221129132
Ik vermoed dat als Ronaldo iemand op zijn kuit trapt hij gewoon rood krijgt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:45 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129133
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
22 jaar na 2004 weer een goal op een eindronde.
Dit kan niet kloppen.
pi_221129134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef Coco het volgende:
Tegen fucking Oezbekistan :')
Het lijkt wel de winnende WK goal
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:54 #205
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129135
WK 2026 Messi en Ronaldo scoren nog steeds _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:12 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit kan niet kloppen.
Nouja, het is nu 22 jaar na 2004.

En het is weer een goal op een eindronde, die hij in 2004 ook al scoorde.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129139
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef Zorro het volgende:
Ik vermoed dat als Ronaldo iemand op zijn kuit trapt hij gewoon rood krijgt
Cristiano Roodnaldo.
pi_221129140
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft gescoord tegen Oezbekistan.

Ze doen alsof de Coupe Jules Rimet al binnen is.
Ging Nederland ook gemakkelijk af
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:33 #209
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129141
Oudste is Roger Milla 1994
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129143
Messi heeft een WK niks gescoord? lol
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:49 #211
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221129144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan weet ook weer waar het staat
Tussen Kazachstan en al die andere stans.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:54 #212
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, het is nu 22 jaar na 2004.

En het is weer een goal op een eindronde, die hij in 2004 ook al scoorde.
Ah op zo'n fiets, ik begreep hem verkeerd.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:08:57 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die poses ik ga stuk _O-
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:09:06 #214
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129147
Ik heb een andere prangende vraag? oudste doelpuntenmaker op een WK?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129149
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
Messi heeft een WK niks gescoord? lol
https://nl.wikipedia.org/(...)enschap_voetbal_2010
pi_221129150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een andere prangende vraag? oudste doelpuntenmaker op een WK?
Roger Milla.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:09:29 #217
842 Zorro
Z
pi_221129151
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een andere prangende vraag? oudste doelpuntenmaker op een WK?
Roger Milla natuurlijk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:09:30 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129152
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ah op zo'n fiets, ik begreep hem verkeerd.
Ja ik snap het wel, het las een beetje alsof hij sinds 2004 nooit meer had gescoord op een eindronde.

Sow wat een vieze overtreding dit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:09:36 #219
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129154
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een andere prangende vraag? oudste doelpuntenmaker op een WK?
Nog steeds Roger Milla jezus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:09:42 #220
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een andere prangende vraag? oudste doelpuntenmaker op een WK?
Millagod.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:09:46 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een andere prangende vraag? oudste doelpuntenmaker op een WK?
Roger Milla.
What can change the nature of a man?
pi_221129159
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik zal maar niet zeggen dat ik dit laatst in een dronken bui heb nagedaan.
pi_221129160
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef Falco het volgende:

[..]
Tussen Kazachstan en al die andere stans.
Pakistan?
pi_221129163
Gekomen CR7 god
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:03 #225
35723 crew  GGMM
pi_221129164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een andere prangende vraag? oudste doelpuntenmaker op een WK?
De oudste doelpuntenmaker ooit op een WK is de Kameroener Roger Milla.

Hij scoorde op het WK van 1994 tegen Rusland toen hij 42 jaar en 39 dagen oud was. Dat record staat nog steeds overeind.

Leuk detail: Milla had zijn eigen record al gevestigd op het WK van 1990, toen hij op 38-jarige leeftijd scoorde. Vier jaar later verbeterde hij zijn eigen record nog eens.

De top 5 oudste WK-doelpuntenmakers:

Roger Milla – 42 jaar, 39 dagen
Pepe – 39 jaar, 283 dagen
Cristiano Ronaldo – 37 jaar, 292 dagen
Gunnar Gren – 37 jaar, 236 dagen
Cuauhtémoc Blanco – 37 jaar, 151 dagen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:12 #226
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik dit laatst in een dronken bui heb nagedaan.
Dit kan echt niet.
What can change the nature of a man?
pi_221129167
Had iemand al Roger Milla gezegd?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:25 #228
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129170
quote:
Die eerste goal van Tevez tegen Mexico was wel een knappe.
Alleen Wamberto kon ze ook zo scoren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129175
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Het slechtste wat Portugal kon overkomen want nu gaat hij er natuurlijk nooit weer uit.
Goed nieuws voor Frankrijk en Spanje.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:55 #230
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
De oudste doelpuntenmaker ooit op een WK is de Kameroener Roger Milla.

Hij scoorde op het WK van 1994 tegen Rusland toen hij 42 jaar en 39 dagen oud was. Dat record staat nog steeds overeind.

Leuk detail: Milla had zijn eigen record al gevestigd op het WK van 1990, toen hij op 38-jarige leeftijd scoorde. Vier jaar later verbeterde hij zijn eigen record nog eens.

De top 5 oudste WK-doelpuntenmakers:

Roger Milla – 42 jaar, 39 dagen
Pepe – 39 jaar, 283 dagen
Cristiano Ronaldo – 37 jaar, 292 dagen
Gunnar Gren – 37 jaar, 236 dagen
Cuauhtémoc Blanco – 37 jaar, 151 dagen
CR7 komt in dat lijstje op de Tweede plek, dat wou ik weten.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:11:00 #231
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef Felagund het volgende:

[..]
Goed nieuws voor Frankrijk en Spanje.
En voor Nederland?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129182
Het is Kansello verdomme, niet Kanzeelo.
pi_221129184
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik dit laatst in een dronken bui heb nagedaan.
Zijn hier beelden van?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221129188
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Saekerhett het volgende:
Het is Kansello verdomme, niet Kanzeelo.
Kaataaaaar

CIAO FELIX
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221129192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
CR7 komt in dat lijstje op de Tweede plek, dat wou ik weten.
Waarom vroeg je dat niet dan?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:11:50 #236
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Saekerhett het volgende:
Het is Kansello verdomme, niet Kanzeelo.
Fredsj
What can change the nature of a man?
pi_221129194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zijn hier beelden van?
Gelukkig niet :)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:11:50 #238
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221129195
Gemist dat we alweer begonnen waren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:12:04 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129196
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Saekerhett het volgende:
Het is Kansello verdomme, niet Kanzeelo.
Kantsjello
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129197
Boys waarom heeft Azie 9 plekken? Ik word hier NIET vrolijk van. Graag meer Afrikiaantjes dan.
pi_221129199
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En voor Nederland?
Wij hebben onze eigen Ronaldo met Depay.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
De oudste doelpuntenmaker ooit op een WK is de Kameroener Roger Milla.

Hij scoorde op het WK van 1994 tegen Rusland toen hij 42 jaar en 39 dagen oud was. Dat record staat nog steeds overeind.

Leuk detail: Milla had zijn eigen record al gevestigd op het WK van 1990, toen hij op 38-jarige leeftijd scoorde. Vier jaar later verbeterde hij zijn eigen record nog eens.

De top 5 oudste WK-doelpuntenmakers:

Roger Milla – 42 jaar, 39 dagen
Pepe – 39 jaar, 283 dagen
Cristiano Ronaldo – 37 jaar, 292 dagen
Gunnar Gren – 37 jaar, 236 dagen
Cuauhtémoc Blanco – 37 jaar, 151 dagen
Ik heb het vermoeden dat dit lijstje niet actueel is.
pi_221129204
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Fredsj
GOEM DIESJ

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221129205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Boys waarom heeft Azie 9 plekken? Ik word hier NIET vrolijk van. Graag meer Afrikiaantjes dan.
Minder Azië, minder Afrika en dan gewoon weer terug naar 32.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:13:05 #245
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129207
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Boys waarom heeft Azie 9 plekken? Ik word hier NIET vrolijk van. Graag meer Afrikiaantjes dan.
Het is een wereldbeker geen EURAFRIKA CUP
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:13:09 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129208
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Boys waarom heeft Azie 9 plekken? Ik word hier NIET vrolijk van. Graag meer Afrikiaantjes dan.
Azië heeft echt onevenredig veel plekken ja. Noord-Amerika ook wel, maar dat komt ook omdat ze organiserend zijn met de 3 beste landen en omdat fucking Costa Rica zich dan ineens níet kan plaatsen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:13:11 #247
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129209
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
De oudste doelpuntenmaker ooit op een WK is de Kameroener Roger Milla.

Hij scoorde op het WK van 1994 tegen Rusland toen hij 42 jaar en 39 dagen oud was. Dat record staat nog steeds overeind.

Leuk detail: Milla had zijn eigen record al gevestigd op het WK van 1990, toen hij op 38-jarige leeftijd scoorde. Vier jaar later verbeterde hij zijn eigen record nog eens.

De top 5 oudste WK-doelpuntenmakers:

Roger Milla – 42 jaar, 39 dagen
Pepe – 39 jaar, 283 dagen
Cristiano Ronaldo – 37 jaar, 292 dagen
Gunnar Gren – 37 jaar, 236 dagen
Cuauhtémoc Blanco – 37 jaar, 151 dagen
Pepe _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:13:14 #248
35723 crew  GGMM
pi_221129210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik heb het vermoeden dat dit lijstje niet actueel is.
Dat klopt, omdat Ronaldo zojuist gescoord heeft stijgt hij naar de 2e plaats.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129211
Jammer dat Portugal amper tegen Argentinië in de historie heeft gespeeld.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:13:34 #250
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221129213
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:13:49 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129216
Friekik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:13:55 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129217


Haters gonna hate
What can change the nature of a man?
pi_221129218
VRIJE TRAP JAWEL.
pi_221129219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Minder Azië, minder Afrika en dan gewoon weer terug naar 32.
En enkel het wk houden in Europees gunstige tijdzones!

Of gewoon een tweede EK van maken.
pi_221129220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef Felagund het volgende:

[..]
Wij hebben onze eigen Ronaldo met Depay.
Die gaat scoren op het WK van 2034
pi_221129223
:G
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:14:13 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Minder Azië, minder Afrika en dan gewoon weer terug naar 32.
Afrika doet het toch prima dit toernooi? Alleen Zuid-Afrika en Tunesië zijn rotslecht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:14:16 #258
842 Zorro
Z
pi_221129225
Als Ronaldo hem neemt: In de muur
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221129226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]

Haters gonna hate
Ah.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221129228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Portugal amper tegen Argentinië in de historie heeft gespeeld.
Je wilde Pepe Messi goed onderuit zien schoffelen?
pi_221129229
Gevaarlijk plekkie

Die gaat over
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:14:44 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129231
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Afrika doet het toch prima dit toernooi? Alleen Zuid-Afrika en Tunesië zijn rotslecht
En dan hadden er best een aantal landen niet misstaan. Qua naam dan.
pi_221129232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Azië heeft echt onevenredig veel plekken ja. Noord-Amerika ook wel, maar dat komt ook omdat ze organiserend zijn met de 3 beste landen en omdat fucking Costa Rica zich dan ineens níet kan plaatsen.
Verdeling voor 2030 nog niet bekend toch? Ook i.v.m. uitbreiding. Ja echt teveel.
pi_221129234
Ronaldo scoort, schiet hem langs de muur in de lange hoek.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:15:04 #265
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221129239
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gemist dat we alweer begonnen waren.
Is ook lastig, de ene dag beginnen ze om 18 uur dan weer om 19 uur en soms weer om 21.00 uur
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221129241
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
En enkel het wk houden in Europees gunstige tijdzones!

Of gewoon een tweede EK van maken.
24x Europa, dan een paar Zuid-Amerikaanse landen, Japan, de winnaar van Noord-Amerika en de winnaar van Afrika en het is perfect.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:15:12 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129242
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
En dan hadden er best een aantal landen niet misstaan. Qua naam dan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het Nigeriaanse en Kameroense voetbal niet op de voet volg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:15:24 #268
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ah.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
pi_221129246
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
En dan hadden er best een aantal landen niet misstaan. Qua naam dan.
Ik snap nog steeds niet hoe Nigeria het niet gehaald heeft.
pi_221129248
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Afrika doet het toch prima dit toernooi? Alleen Zuid-Afrika en Tunesië zijn rotslecht
Ik wil gewoon terug naar 32. Dit is te veel :@
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:15:30 #271
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129249
Bruno neemt deze.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221129250
DAAR GAAN WE
pi_221129251
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef PzKpfw het volgende:
Bruno neemt deze.
Mars?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129253
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef Coco het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:15:50 #275
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Azië heeft echt onevenredig veel plekken ja. Noord-Amerika ook wel, maar dat komt ook omdat ze organiserend zijn met de 3 beste landen en omdat fucking Costa Rica zich dan ineens níet kan plaatsen.
Noord -Centraal Amerika en Zuid Amerika zouden 1 voetbalbond moeten worden. De afstanden zijn toch hetzelfde of in Azië (Zoals Filipijnen tegen Qatar ) en zelfs Australië

Dan kan je kleinere groepen maken met Brazilie, canada, Costa rica, Curaçao enzo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:06 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129257
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
24x Europa, dan een paar Zuid-Amerikaanse landen, Japan, de winnaar van Noord-Amerika en de winnaar van Afrika en het is perfect.
Zuid-Korea wint gewoon van Tsjechië en Australië van Turkije hoor. Je kunt het ook een beetje overdrijven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:07 #277
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221129258
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]

Haters gonna hate
Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:10 #278
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129259
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]

Haters gonna hate
Het is voetbal niet een stripact.
pi_221129261
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mars?
Snickers
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:18 #280
35723 crew  GGMM
pi_221129262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef Coco het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zo'n lichaam hebt moet je niet zo'n pose maken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:35 #281
35723 crew  GGMM
pi_221129264
omg dit duurt uren
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:41 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129266
Gol
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:43 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129267
2-0
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:43 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221129268
2-0
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:47 #285
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221129269
2-0
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:48 #286
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129270
Wat een vrije trap _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:49 #287
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221129271
Lol
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:53 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129272
Nu wel ja Mendes :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:16:56 #289
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129274
Dit blijft niet 2-0.
What can change the nature of a man?
pi_221129276
Slim :D
pi_221129277
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:04 #292
842 Zorro
Z
pi_221129278
Ja dan wel _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221129279
Geweldige assist CR7
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:06 #294
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129280
klaar.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:08 #295
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221129282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef PzKpfw het volgende:
Bruno neemt deze.
_O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:09 #296
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129283
Ook deze claimt Ronaldo.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:09 #297
35723 crew  GGMM
pi_221129284
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:16 schreef Coco het volgende:
Dit blijft niet 2-0.
:{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129285
Iedereen de verkeerde speler op camera staan
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:24 #299
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:16 schreef Coco het volgende:
Dit blijft niet 2-0.
Zou weleens een monsterscore kunnen worden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:28 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129289
Zak aardappelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129290
Ook deze goal schrijven we op het conto van Ronaldo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')