Ragebait genotquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:41 schreef Durmada het volgende:
Zullen de Portugezen vandaag dan wel in dienst van CR7 kunnen spelen? Dat is waarschijnlijk toch wel de enige sleutel naar succes.
#werkenbijdenosquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is Neves de jongste voetballer ooit op een WK, verbazend dat hij op dat tijdstip niet al in bed moet liggen![]()
Quote uit n artikel van de NOS :
"Dit WK kan leeftijd volgens velen opnieuw een bepalende factor worden. De leeftijd van de ooit zo ongenaakbare spits van Portugal, welteverstaan.
Want Ronaldo is onmiskenbaar een speler op leeftijd. Ter illustratie: middenvelder João Neves werd geboren in 2021, het jaar waarin 'CR7' zijn debuut maakte in het Portugese elftal."
Altijd genant die fouten bij de NOS, niemand leest er blijkbaar z'n eigen opgeschreven artikel eer het geplaatst wordt en een tweede persoon die het naleest is kennelijk ook teveel professionaliteit voor de NOS.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is Neves de jongste voetballer ooit op een WK, verbazend dat hij op dat tijdstip niet al in bed moet liggen![]()
"Dit WK kan leeftijd volgens velen opnieuw een bepalende factor worden. De leeftijd van de ooit zo ongenaakbare spits van Portugal, welteverstaan.
Want Ronaldo is onmiskenbaar een speler op leeftijd. Ter illustratie: middenvelder João Neves werd geboren in 2021, het jaar waarin 'CR7' zijn debuut maakte in het Portugese elftal."
Als je niks kan, kun je altijd nog terecht bij de NOS.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Altijd genant die fouten bij de NOS, niemand leest er blijkbaar z'n eigen opgeschreven artikel eer het geplaatst wordt en een tweede persoon die het naleest is kennelijk ook teveel professionaliteit voor de NOS.
Het is in de breedte gewoon bagger gesteld met de NOS.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Altijd genant die fouten bij de NOS, niemand leest er blijkbaar z'n eigen opgeschreven artikel eer het geplaatst wordt en een tweede persoon die het naleest is kennelijk ook teveel professionaliteit voor de NOS.
Oezbekistan kan er geen klote van dus dit wordt gewoon 3-0 minstensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Dit zou toch wel moeten lukken voor Portugal.
#Werkenbijdenosquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef TLC het volgende:
Portugal moet dit op basis van individuele klasse gewoon winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Geen idee wat ik moet invullen bij deze wedstrijd in de pool, Portugal is zeer lastig te peilen.
pluim voor de moeite maar had hem voor Belgie bewaardquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zit er klaar voor
[ afbeelding ]
Ik heb 2-0 (fok) en 2-0 (werk)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb mijn voorspelling gewijzigd van 3-0 naar 2-0.
Gister bij Frankrijk van 3-0 naar 5-0, dat pakte wat minder uit.
Maar dat zou ook zo tegen Congo moeten zijn, ik heb het gevoel dat Portugal een soort België is op dit WK.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Portugal moet dit op basis van individuele klasse gewoon winnen.
Krijgen we nu dezelfde als in speelronde 1 of doet AI een verbetering?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Kloptquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Krijgen we nu dezelfde als in speelronde 1 of doet AI een verbetering?
Je verdomme, nou weet ik al dat het in de 68e minuut 1-0 voor Portugal staatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zit er klaar voor
[ afbeelding ]
PaulGodquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef Paul het volgende:
AAAAAH
Jeroen Grueter heeft me geweest
Hij doet engeland vanavond aaaah
[ x ]
Maar snel weer klef doen met PIEN.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jill Roord heeft er weinig zin in. Stukje lesbisch.
@:zipportal
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar dat zou ook zo tegen Congo moeten zijn, ik heb het gevoel dat Portugal een soort België is op dit WK.
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.
Over 2 uur is het weer hosanna wellichtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?quote:
Die nono kent niemandquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Over 2 uur is het weer hosanna wellicht
@Keksterquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Is er snooker dan?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht
En geen flauwekulletjes.
Welkomquote:
Dit kan écht niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.
Al besproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
En geen flauwekulletjes.
Vind ik nietquote:
Ja of ergens voor zijn plezier 200 miljoen voor vangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Dan doe je maar niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is nog steeds erg goed, maar maakt nog steeds dezelfde fout als heel zijn carriere.....quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Niet ieder land heeft capabele voetballers. Ook die maar uitlenen dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qatar is het met Poepz0r eensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Waar houdt het op Poepz0r?
Dat gebeurt al zie Qatarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Kuch (curacao)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.quote:
Die hebben de Curacaoiaanse nationaliteit.quote:
Boeien. Ook niet ieder land heeft fatsoenlijke spelers op dit WK.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bruno en Silva o.a. wel. En Leao moet natuurlijk de spits zijn, niet Ramos.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.
Middenveld echt genot, maar aanval komt niet in de buurt van Engeland en Frankrijk om maar wat te noemen.
hangt er van af of de oezbeken met 11 voor de goal gaan kruipen of nietquote:
Deden ze tegen NL de hele wedstrijd zo ongeveer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hangt er van af of de oezbeken met 11 voor de goal gaan kruipen of niet
Ik mis de optie Kingflopland.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
En geen flauwekulletjes.
Ik zet hem na het laatste fluitsignaal meteen uit, zelfs als die mof gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ESPNnl/status/2069464565440487517
zin an.
Ach ja, toch maar een passantquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zet hem na het laatste fluitsignaal meteen uit, zelfs als die mof gelijk krijgt.
Die kwam 50cm te kortquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ESPNnl/status/2069464565440487517
zin an.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Bruno zie ik als 10. Wel wereldtop ja. Silva heeft zijn beste tijd wel gehad natuurlijk en Leao heeft volgens mij nog nooit in de spits gestaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bruno en Silva o.a. wel. En Leao moet natuurlijk de spits zijn, niet Ramos.
Ik was dit moment al helemaal weer vergeten.quote:
quote:
Een tweeluik.quote:
Zal hem leren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zet hem na het laatste fluitsignaal meteen uit, zelfs als die mof gelijk krijgt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef Gretzl het volgende:
Waarom is Ronnie niet gewoon supersub, net zoals Weghorst?Dat kan niet. Er is maar 1 nummer 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Heb gewoon niet zo'n zin om te kijken naar de grote Trump sjowquote:
Hij opende laatst nog een topicquote:
Is tong80 in zichzelf gaan geloven denk je?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij opende laatst nog een topic
Vol met geraaskal dat zijn column niet op tijd geplaatst was.
Nog een beetje hetzelfde dus
1-0 Ronaldo.
Oh ik dacht dat hij weg was ofzo, maar dat klinkt wel als Tong inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij opende laatst nog een topic
Vol met geraaskal dat zijn column niet op tijd geplaatst was.
Nog een beetje hetzelfde dus
1-0 Ronaldo.
na 23 pogingen mag het ook wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef Zorro het volgende:
Ronaldo scoort.
En ik maar overal lezen dat dat niet meer kan
stukje Freddy Mercuryquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is tong80 in zichzelf gaan geloven denk je?
Dit kan niet kloppen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
22 jaar na 2004 weer een goal op een eindronde.
Nouja, het is nu 22 jaar na 2004.quote:
Cristiano Roodnaldo.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef Zorro het volgende:
Ik vermoed dat als Ronaldo iemand op zijn kuit trapt hij gewoon rood krijgt
Ging Nederland ook gemakkelijk afquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft gescoord tegen Oezbekistan.
Ze doen alsof de Coupe Jules Rimet al binnen is.
Tussen Kazachstan en al die andere stans.quote:
Ah op zo'n fiets, ik begreep hem verkeerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is nu 22 jaar na 2004.
En het is weer een goal op een eindronde, die hij in 2004 ook al scoorde.
Roger Milla.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een andere prangende vraag? oudste doelpuntenmaker op een WK?
Roger Milla natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ik snap het wel, het las een beetje alsof hij sinds 2004 nooit meer had gescoord op een eindronde.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah op zo'n fiets, ik begreep hem verkeerd.
Nog steeds Roger Milla jezus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Millagod.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Roger Milla.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pakistan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Tussen Kazachstan en al die andere stans.
De oudste doelpuntenmaker ooit op een WK is de Kameroener Roger Milla.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik dit laatst in een dronken bui heb nagedaan.
Die eerste goal van Tevez tegen Mexico was wel een knappe.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)enschap_voetbal_2010
Goed nieuws voor Frankrijk en Spanje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Het slechtste wat Portugal kon overkomen want nu gaat hij er natuurlijk nooit weer uit.
CR7 komt in dat lijstje op de Tweede plek, dat wou ik weten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
De oudste doelpuntenmaker ooit op een WK is de Kameroener Roger Milla.
Hij scoorde op het WK van 1994 tegen Rusland toen hij 42 jaar en 39 dagen oud was. Dat record staat nog steeds overeind.
Leuk detail: Milla had zijn eigen record al gevestigd op het WK van 1990, toen hij op 38-jarige leeftijd scoorde. Vier jaar later verbeterde hij zijn eigen record nog eens.
De top 5 oudste WK-doelpuntenmakers:
Roger Milla – 42 jaar, 39 dagen
Pepe – 39 jaar, 283 dagen
Cristiano Ronaldo – 37 jaar, 292 dagen
Gunnar Gren – 37 jaar, 236 dagen
Cuauhtémoc Blanco – 37 jaar, 151 dagen
En voor Nederland?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Frankrijk en Spanje.
Zijn hier beelden van?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik dit laatst in een dronken bui heb nagedaan.
Kaataaaaarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Saekerhett het volgende:
Het is Kansello verdomme, niet Kanzeelo.
Waarom vroeg je dat niet dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
CR7 komt in dat lijstje op de Tweede plek, dat wou ik weten.
Fredsjquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Saekerhett het volgende:
Kantsjelloquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Saekerhett het volgende:
Wij hebben onze eigen Ronaldo met Depay.quote:
Ik heb het vermoeden dat dit lijstje niet actueel is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij scoorde op het WK van 1994 tegen Rusland toen hij 42 jaar en 39 dagen oud was. Dat record staat nog steeds overeind.
Leuk detail: Milla had zijn eigen record al gevestigd op het WK van 1990, toen hij op 38-jarige leeftijd scoorde. Vier jaar later verbeterde hij zijn eigen record nog eens.
GOEM DIESJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder Azië, minder Afrika en dan gewoon weer terug naar 32.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Boys waarom heeft Azie 9 plekken? Ik word hier NIET vrolijk van. Graag meer Afrikiaantjes dan.
Het is een wereldbeker geen EURAFRIKA CUPquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Boys waarom heeft Azie 9 plekken? Ik word hier NIET vrolijk van. Graag meer Afrikiaantjes dan.
Azië heeft echt onevenredig veel plekken ja. Noord-Amerika ook wel, maar dat komt ook omdat ze organiserend zijn met de 3 beste landen en omdat fucking Costa Rica zich dan ineens níet kan plaatsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Pepequote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt, omdat Ronaldo zojuist gescoord heeft stijgt hij naar de 2e plaats.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dit lijstje niet actueel is.
En enkel het wk houden in Europees gunstige tijdzones!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder Azië, minder Afrika en dan gewoon weer terug naar 32.
Die gaat scoren op het WK van 2034quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen Ronaldo met Depay.
Afrika doet het toch prima dit toernooi? Alleen Zuid-Afrika en Tunesië zijn rotslechtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder Azië, minder Afrika en dan gewoon weer terug naar 32.
Ah.quote:
Je wilde Pepe Messi goed onderuit zien schoffelen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Portugal amper tegen Argentinië in de historie heeft gespeeld.
En dan hadden er best een aantal landen niet misstaan. Qua naam dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afrika doet het toch prima dit toernooi? Alleen Zuid-Afrika en Tunesië zijn rotslecht
Verdeling voor 2030 nog niet bekend toch? Ook i.v.m. uitbreiding. Ja echt teveel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Azië heeft echt onevenredig veel plekken ja. Noord-Amerika ook wel, maar dat komt ook omdat ze organiserend zijn met de 3 beste landen en omdat fucking Costa Rica zich dan ineens níet kan plaatsen.
Is ook lastig, de ene dag beginnen ze om 18 uur dan weer om 19 uur en soms weer om 21.00 uurquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gemist dat we alweer begonnen waren.
24x Europa, dan een paar Zuid-Amerikaanse landen, Japan, de winnaar van Noord-Amerika en de winnaar van Afrika en het is perfect.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En enkel het wk houden in Europees gunstige tijdzones!
Of gewoon een tweede EK van maken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het Nigeriaanse en Kameroense voetbal niet op de voet volg.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan hadden er best een aantal landen niet misstaan. Qua naam dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik snap nog steeds niet hoe Nigeria het niet gehaald heeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan hadden er best een aantal landen niet misstaan. Qua naam dan.
Ik wil gewoon terug naar 32. Dit is te veelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afrika doet het toch prima dit toernooi? Alleen Zuid-Afrika en Tunesië zijn rotslecht
Mars?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Noord -Centraal Amerika en Zuid Amerika zouden 1 voetbalbond moeten worden. De afstanden zijn toch hetzelfde of in Azië (Zoals Filipijnen tegen Qatar ) en zelfs Australiëquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Azië heeft echt onevenredig veel plekken ja. Noord-Amerika ook wel, maar dat komt ook omdat ze organiserend zijn met de 3 beste landen en omdat fucking Costa Rica zich dan ineens níet kan plaatsen.
Zuid-Korea wint gewoon van Tsjechië en Australië van Turkije hoor. Je kunt het ook een beetje overdrijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
24x Europa, dan een paar Zuid-Amerikaanse landen, Japan, de winnaar van Noord-Amerika en de winnaar van Afrika en het is perfect.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:15 schreef Coco het volgende:
[..]Als je zo'n lichaam hebt moet je niet zo'n pose makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:
Zou weleens een monsterscore kunnen worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |