Ragebait genotquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:41 schreef Durmada het volgende:
Zullen de Portugezen vandaag dan wel in dienst van CR7 kunnen spelen? Dat is waarschijnlijk toch wel de enige sleutel naar succes.
#werkenbijdenosquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is Neves de jongste voetballer ooit op een WK, verbazend dat hij op dat tijdstip niet al in bed moet liggen![]()
Quote uit n artikel van de NOS :
"Dit WK kan leeftijd volgens velen opnieuw een bepalende factor worden. De leeftijd van de ooit zo ongenaakbare spits van Portugal, welteverstaan.
Want Ronaldo is onmiskenbaar een speler op leeftijd. Ter illustratie: middenvelder João Neves werd geboren in 2021, het jaar waarin 'CR7' zijn debuut maakte in het Portugese elftal."
Altijd genant die fouten bij de NOS, niemand leest er blijkbaar z'n eigen opgeschreven artikel eer het geplaatst wordt en een tweede persoon die het naleest is kennelijk ook teveel professionaliteit voor de NOS.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is Neves de jongste voetballer ooit op een WK, verbazend dat hij op dat tijdstip niet al in bed moet liggen![]()
"Dit WK kan leeftijd volgens velen opnieuw een bepalende factor worden. De leeftijd van de ooit zo ongenaakbare spits van Portugal, welteverstaan.
Want Ronaldo is onmiskenbaar een speler op leeftijd. Ter illustratie: middenvelder João Neves werd geboren in 2021, het jaar waarin 'CR7' zijn debuut maakte in het Portugese elftal."
Als je niks kan, kun je altijd nog terecht bij de NOS.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Altijd genant die fouten bij de NOS, niemand leest er blijkbaar z'n eigen opgeschreven artikel eer het geplaatst wordt en een tweede persoon die het naleest is kennelijk ook teveel professionaliteit voor de NOS.
Het is in de breedte gewoon bagger gesteld met de NOS.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Altijd genant die fouten bij de NOS, niemand leest er blijkbaar z'n eigen opgeschreven artikel eer het geplaatst wordt en een tweede persoon die het naleest is kennelijk ook teveel professionaliteit voor de NOS.
Oezbekistan kan er geen klote van dus dit wordt gewoon 3-0 minstensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Dit zou toch wel moeten lukken voor Portugal.
#Werkenbijdenosquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef TLC het volgende:
Portugal moet dit op basis van individuele klasse gewoon winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:58 schreef -Deluzion- het volgende:
Geen idee wat ik moet invullen bij deze wedstrijd in de pool, Portugal is zeer lastig te peilen.
pluim voor de moeite maar had hem voor Belgie bewaardquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zit er klaar voor
[ afbeelding ]
Ik heb 2-0 (fok) en 2-0 (werk)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb mijn voorspelling gewijzigd van 3-0 naar 2-0.
Gister bij Frankrijk van 3-0 naar 5-0, dat pakte wat minder uit.
Maar dat zou ook zo tegen Congo moeten zijn, ik heb het gevoel dat Portugal een soort België is op dit WK.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Portugal moet dit op basis van individuele klasse gewoon winnen.
Krijgen we nu dezelfde als in speelronde 1 of doet AI een verbetering?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Kloptquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Krijgen we nu dezelfde als in speelronde 1 of doet AI een verbetering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |