abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221130907
Spiertjes
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:01 #277
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130908
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat betreft dat laatste, en zover mijn beperkte kennis reikt, absoluut eens. Maar ja, je moet ergens beginnen. En ze zijn zeker begonnen, nu met hun eerste keer op het WK.

Ik reageerde alleen even op de implicatie dat we het ‘mindere’ Oezbekistan alleen in actie zien omdat er 48 landen zijn, maar dat is gewoon onterecht en het doet ook wat af aan hun prestatie van het kwalificeren tbh.
Je wordt inderdaad niet beter van wederom Bhutan en Mongolië met 8-0 slaag geven. Maar paar landen worden daar inmiddels ook beter. Een Jordanië, Qatar, Indonesië.
Zo'n Khusanov kan over 4 jaar met veel ervaring het team bij de hand nemen en kijken of ze verder komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130909
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Je maakt mij in de war.
Ik hou van je.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:17 #279
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130911
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Jill Roord
Geil.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221130917
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:03 schreef spapaars het volgende:
Met deze tegenstanders zijn we niets wijzer geworden hoe goed de favorieten nu eigenlijk zijn.
Afwachten dus.
:?. Frankrijk - Senegal overgeslagen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:05 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:30 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Jill Roord
ik zie alleen nog maar reclame
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:32 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:59 #284
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130932
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
pi_221130938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
Social media is een grote vergissing gebleken.
pi_221130946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
Ik haal er even een expert bij. @Poepz0r
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:07:58 #287
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
Lize Kop.
pi_221130954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
https://x.com/Alaphilippe_/status/2067318989970133278

Only spitting facts, vorige week. En dan worden mensen ook gigantisch boos.
pi_221130974
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Lekker likken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:11:28 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130982
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:14:13 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
https://x.com/Alaphilippe_/status/2067318989970133278

Only spitting facts, vorige week. En dan worden mensen ook gigantisch boos.
Ach Diederik.
What can change the nature of a man?
pi_221131000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
Gelukkig speelt zo het beste team van de openingsronde.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:16:27 #293
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131010
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
Nederland wist niet eens te winnen van een paar mongolen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:17:07 #294
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Nederland wist niet eens te winnen van een paar mongolen :')
Van deze mongolen wel hoor?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:17:52 #295
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131027
User @PzKpfw glijdt uit.
What can change the nature of a man?
pi_221131035
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
@:de_boswachter dit is geil
Likken als lassie
U MAD?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:25:05 #297
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131069
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:17 schreef Coco het volgende:
User @:pzkpfw glijdt uit.
Ja je moeder was gruwelijk nat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:32:20 #298
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221137156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:00 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
@:capuchon_jongen

Wat heb jij stiekem zitten toevoegen!

Maar zijn zoon is wel wat verder gekomen dan Anderlecht.
Verkeerde post ge-edit.

Ik wou mijn eigen post aanpassen, pas ik die van jouw aan (waar jij mij quote)

:')

De warmte zeker :)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')