Je wordt inderdaad niet beter van wederom Bhutan en Mongolië met 8-0 slaag geven. Maar paar landen worden daar inmiddels ook beter. Een Jordanië, Qatar, Indonesië.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste, en zover mijn beperkte kennis reikt, absoluut eens. Maar ja, je moet ergens beginnen. En ze zijn zeker begonnen, nu met hun eerste keer op het WK.
Ik reageerde alleen even op de implicatie dat we het ‘mindere’ Oezbekistan alleen in actie zien omdat er 48 landen zijn, maar dat is gewoon onterecht en het doet ook wat af aan hun prestatie van het kwalificeren tbh.
Geil.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:03 schreef spapaars het volgende:
Met deze tegenstanders zijn we niets wijzer geworden hoe goed de favorieten nu eigenlijk zijn.
Afwachten dus.
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).quote:
Social media is een grote vergissing gebleken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
Ik haal er even een expert bij. @Poepz0rquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
Lize Kop.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk niet lesbisch bij de Oranjevrouwen behalve Groenen en D. Janssen (en voorheen Martens).
https://x.com/Alaphilippe_/status/2067318989970133278quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat zoveel mensen woedend worden als er adviezen worden gegeven bij hitte.
Ach Diederik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/Alaphilippe_/status/2067318989970133278
Only spitting facts, vorige week. En dan worden mensen ook gigantisch boos.
Gelukkig speelt zo het beste team van de openingsronde.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
Nederland wist niet eens te winnen van een paar mongolenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ronaldo met zijn i'm back na 2 goals tegen een mongolenelftal. (lol)
Van deze mongolen wel hoor?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nederland wist niet eens te winnen van een paar mongolen
Ja je moeder was gruwelijk nat.quote:
Verkeerde post ge-edit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen
Wat heb jij stiekem zitten toevoegen!
Maar zijn zoon is wel wat verder gekomen dan Anderlecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |