abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:20 #226
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130798
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
In Spanje is de luchtvochtigheid nog laag. Hier erg hoog waardoor de hitte veel zwaarder aanvoelt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Coco het volgende:

[..]
In USA noemen ze dat swamp ass.
Wij een zwanus toch?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130803
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:46 #229
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130804
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Conceição kan er eigenlijk ook niets van
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:09 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130807
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
Ze zaten de vorige paar toernooien erg dicht bij kwalificatie. Dus het was een kwestie van tijd voor ze zich zouden plaatsen, ook met 32 deelnemers.
Helemaal nu ze een paar wat meer talentvolle jongens hebben rondlopen, ook in Europese competities.

Is ze gegund hoor, maar het niveauverschil tussen de subtop van Azië en de top van Europa is wel zeer groot.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:13 #231
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
@:de_boswachter dit is geil
bottom post, echt niet.
pi_221130811
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]
hoe gaat het met jouw Senegal ?
Te weinig voodoo. Kijken of die Ghanees zijn vloek vanavond beter werkt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:30 #233
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221130812
"Ronaldo loopt uit de weg"

#werkenbijdenos
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:34 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Mensen op BlueSky zijn per definitie woedend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Mensen op BlueSky zijn per definitie woedend.
Mensen op X/Twitter zijn ook constant boos. Dat is niet exclusief aan BlueSky toegeschreven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:57:09 #236
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130818
nee dat blijft 5-0. op naar Englund.
pi_221130819
Gij zult geen plezier hebben. Memento mori.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:57:10 #238
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Waarom dat dan?
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:57:29 #239
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130822
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Anderlecht en Celtic
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Waarom dat dan?
Omdat dit 'niet normaal' is en door klimaatverandering komt. Dat moeten we iedere seconde van de dag blijven horen.
pi_221130828
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Leicester Anderlecht en Celtic
Wat lul jij.

[ Bericht 0% gewijzigd door capuchon_jongen op 23-06-2026 20:58:33 ]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:03 #242
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Anderlecht en Celtic
Wel een PL titel met Leicester maar inderdaad ver weg van papa's niveau.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:08 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130831
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
Wie vind je de beste zoon-van?
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:22 #244
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Omdat dit 'niet normaal' is en door klimaatverandering komt. Dat moeten we iedere seconde van de dag blijven horen.
bweh
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:23 #245
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130834
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Wie vind je de beste zoon-van?
Maldini (kan je ook omdraaien lol)
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:34 #246
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221130837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je boos werd!
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:41 #247
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130840
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Maldini
Beste verdediger die ik ooit heb gezien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:46 #248
194695 franklop
Fran knock
pi_221130841
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
Klopt niet helemaal. Vorig WK hadden ze 2 groepen van 6 en nu 3 groepen van 6. In beide gevallen ging de top 2 naar het WK.

Ze waren wel 2e in poule, maar had wellicht anders geweest met maar 2 poules :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:51 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130842
Zou mijn zoon naar hem vernoemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:55 #250
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wat lul jij.
moet dat nou zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')