In Spanje is de luchtvochtigheid nog laag. Hier erg hoog waardoor de hitte veel zwaarder aanvoeltquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
Wij een zwanus toch?quote:
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoonquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Conceição kan er eigenlijk ook niets van
Ze zaten de vorige paar toernooien erg dicht bij kwalificatie. Dus het was een kwestie van tijd voor ze zich zouden plaatsen, ook met 32 deelnemers.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.
Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
Mensen op BlueSky zijn per definitie woedend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Mensen op X/Twitter zijn ook constant boos. Dat is niet exclusief aan BlueSky toegeschreven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen op BlueSky zijn per definitie woedend.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch dat mensen op BlueSky nu constant woedend zijn om de stockfoto's die bij hittegolfartikelen worden geplaatst.
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Anderlecht en Celticquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
Omdat dit 'niet normaal' is en door klimaatverandering komt. Dat moeten we iedere seconde van de dag blijven horen.quote:
Wat lul jij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Leicester Anderlecht en Celtic
Wel een PL titel met Leicester maar inderdaad ver weg van papa's niveau.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Schmeichel ook zo de vader was wereldkeeper Zijn zoon heeft niet verder geschopt dan Anderlecht en Celtic
Wie vind je de beste zoon-van?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een geval waar de vader 10 keer beter is dan de zoon
bwehquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat dit 'niet normaal' is en door klimaatverandering komt. Dat moeten we iedere seconde van de dag blijven horen.
Klopt niet helemaal. Vorig WK hadden ze 2 groepen van 6 en nu 3 groepen van 6. In beide gevallen ging de top 2 naar het WK.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.
Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |