Nou ja, de goal was terecht afgekeurd.quote:
Vooral die Aziatische landen is wel echt troep, hoor. Qatar, Oezbekistan, Irak, Jordanie, Saudi-Arabie. Iran is natuurlijk ook niet veel ondanks hun puntje tegen de Belgen.quote:
Nee bedoel die komt nog. 5-1 is het kado voor de favo'squote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, de goal was terecht afgekeurd.
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.quote:
tmiquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
In USA noemen ze dat swamp ass.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
Klinkt een beetje als schaambeenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen noemen het achter het steunbeen. Weer wat geleerd.
@de_boswachter dit is geilquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |