abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:39 #201
842 Zorro
Z
pi_221130754
Hopla!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:00 #202
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130757
Als deze gozer zelfs gaat scoren :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:04 #203
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130758
Krijgen we enkel nog een goal van Oezbekistan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:19 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130761
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:51 schreef GertKuyt het volgende:
Gaat m'n voorspelling. Kutland.
Lekker voor je.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:21 #205
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130762
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als deze gozer zelfs gaat scoren :')
Chronisch onderschatte spits omdat mensen hem zelden zien spelen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:31 #206
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130763
5-1 fake FIFA
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:51 #207
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130764
Kom op man, de 5-0 tegen Oezbekistan en dan zo stoer doen :'). Zelfde geldt voor Ronaldo eerder. Hoop verknipte ego's bij Portugal.
pi_221130765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:
5-1 fake FIFA
Nou ja, de goal was terecht afgekeurd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:52:59 #209
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130766
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Lekker voor je.
Coco reageert zich even af.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:01 #210
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221130768
Qch ja
pi_221130769
Leão heeft nummer 17.

Zo is Christiano Ronaldo ooit ook begonnen.

Hoewel ik eigenlijk vind dat iemand die Leão heet, in het Braziliaanse doel dient te staan.
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:07 #212
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130771
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:51 schreef franklop het volgende:
Toch wel een meerwaarde, 48 landen
Vooral die Aziatische landen is wel echt troep, hoor. Qatar, Oezbekistan, Irak, Jordanie, Saudi-Arabie. Iran is natuurlijk ook niet veel ondanks hun puntje tegen de Belgen.

Alleen Japan is aardig, en Korea en Australie zijn dan nog redelijk.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:11 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Coco reageert zich even af.
Het is warm.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:28 #214
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130775
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nou ja, de goal was terecht afgekeurd.
Nee bedoel die komt nog. 5-1 is het kado voor de favo's
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:34 #215
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221130776
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:51 schreef franklop het volgende:
Toch wel een meerwaarde, 48 landen
Zover ik begreep zou Oezbekistan zich ook geplaatst hebben onder het vorige systeem van 32 landen. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Ik hoop dat ze toch nog een goaltje maken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221130780
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is warm.
Vrijdag helemaal erg :(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:13 #217
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221130784
Je kan aan het gezicht van Xusanov na iedere goal wel zien dat ie niet gewend is om te verliezen _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:18 #218
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130785
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:18 #219
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130786
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is warm.
Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:44 #220
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130789
komt ie
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:49 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
tmi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:05 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
In USA noemen ze dat swamp ass.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:09 #223
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen noemen het achter het steunbeen. Weer wat geleerd.
Klinkt een beetje als schaambeen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130796
Conceição kan er eigenlijk ook niets van
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:15 #225
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130797
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zweet zit opnieuw tussen mijn bilspleet. pff
@de_boswachter dit is geil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')