Kuilen in de weg opvullen met stront.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jullie poepen nog in septic tanks dus de beeldkwaliteit zal ook wel twijfelachtig zijn
Ja maar zal met geen voertuig zijnquote:
Hij is voor het eerst in jaren daadwerkelijk in orde. De rest van de Belgen is gewoon enorm slecht. Van den Bergh leek een korte opleving te hebben, maar die is weer dubbel zo hard verder de put in getrokken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kim? En dan er weer uit in de ronde 1 in december uiteraard.
Ik drink die Brewdog 0.5 wel eensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Bob...als je dan toch 0.0 moet drinken pak een juup of een playground of een sportzot.
Blijven trappen.quote:
hoe gaat het met jouw Senegal ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
@:coco ga de confrontatie wel vermijden nu. Beter voor het topic ook.
Knap om die bal van de voet te laten springen.
Dat laat ik aan hemzelf over.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |