Oke je bent dus echt vergeten hoe we hier over begonnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over Messi gehad. Jij betrekt Messi erbij.
Ja ik weet het, niet aan mij gevraagd. Maar ik zeg het lekker toch.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @:mexicanobakker ?
Zo goed als het voetbal seizoenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
Huybrechts is goed. De rest doet niets.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
Het is hier gehorig genoeg inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat me raden je woont in een appartement met dunnemuren ?
When A Blind Man Criesquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Kim? En dan er weer uit in de ronde 1 in december uiteraard.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Huybrechts is goed. De rest doet niets.
Is Kim Huybrechts recentelijk nogeens ineen geklopt met z'n grote smoel?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo goed als het voetbal seizoen
ik denk dat ik hier 1 nummer van kenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
When A Blind Man Cries
Perfect Strangers
Woman From Tokyo
Burn
Into The Fire
Fireball
Knocking At Your Backdoor
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oke je bent dus echt vergeten hoe we hier over begonnen.
Prima.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.
Laat eens zien wat je bedoelt. Ik neem het woord Messi niet in de mond.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat heb ik dan over andere spelers gezegd?
Gewoon Child in Timequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Als je Jupiler gaat drinken moet je wel echt heel erg ongeneeslijke dorst hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar
Heb ook al Jupiler binnen
Man ik heb dorst
Ga er dan maar eens lekker voor zitten, mien jong.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat ik hier 1 nummer van ken
Ben jij 50+?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
When A Blind Man Cries
Perfect Strangers
Woman From Tokyo
Burn
Into The Fire
Fireball
Knocking At Your Backdoor
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar
Heb ook al Jupiler binnen
Man ik heb dorst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |