abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:25 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130539
Het is geen corner, Joos.
pi_221130541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Classic?
pi_221130542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Was is een schidsje?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130547
Vind Joao Neves veruit de beste Portugees in de afgelopen twee duels.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:53 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Classic?
Correct
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:54 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130549
De Belg hapert behoorlijk.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221130550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:59 #108
194695 franklop
Fran knock
pi_221130551
Toch sympathiek dat de Oezbeken de bal teruggeven, was immers een hoekschop en geen doeltrap
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:59 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Echte of neppe
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:25 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130559
User @Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @Alaphilippe_
What can change the nature of a man?
pi_221130560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Belg hapert behoorlijk.
Goh
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:31 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Echte of neppe
Ja
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:37 #113
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130563
Die keeper nog te appelleren ook. _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:42 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130564
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja
akkoord
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:42 #115
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130565
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Goh
Op de kabel niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:44 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:48 #117
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130569
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef TLC het volgende:

[..]
Bestaat Fok nog in 2042 ? :o
(when i'm 64- the beatles)

Als de server stopt en de site verdwijnt,Over twintig jaar,
Zitten we dan nog achter het beeldscherm klaar,
Vragen we ons af: "Hoe speelt die Danny dat klaar?"
Is het trollen weg? Blijft de tijdlijn leeg?
Wat bezielt de crew? Zet je nog een fipo, word een draad geveegd?

In tweeduizend tweeënveertig?

Zocht je op de frontpage naar een mooie tiet,
Voor de nostalgie, wie doet dat niet?
Maar de VBL die raakt zijn glorie nu kwijt,Slechts een vage herinnering uit de oude tijd.
Is de mod verdwenen? Is de layout vergaan? Heeft de database de griep?

Als het forum straks voorgoed offline moet gaan, in tweeduizend tweeënveertig
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:51 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130570
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Belg hapert behoorlijk.
In Twente wellicht.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:10 #119
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130575
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Felagund het volgende:

[..]
Was is een schidsje?
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:25 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130577
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Wat ben je kribbig.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:45 #121
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130583
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Gooi er nog maar een frikandel in ouwe reus.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:49 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130584
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Als de server stopt en de site verdwijnt,Over twintig jaar,
Zitten we dan nog achter het beeldscherm klaar,
Vragen we ons af: "Hoe speelt die Danny dat klaar?"
Is het trollen weg? Blijft de tijdlijn leeg?
Wat bezielt de crew? Zet je nog een fipo, word een draad geveegd?

In tweeduizend tweeënveertig?

Zocht je op de frontpage naar een mooie tiet,
Voor de nostalgie, wie doet dat niet?
Maar de VBL die raakt zijn glorie nu kwijt,Slechts een vage herinnering uit de oude tijd.
Is de mod verdwenen? Is de layout vergaan? Heeft de database de griep?

Als het forum straks voorgoed offline moet gaan, in tweeduizend tweeënveertig
In The Year 2525 _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221130585
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ging je nog in op mijn vraag?
_O-

Al deed je het niet. Enkel bij Ronaldo loop je er om te janken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:40:04 #124
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je kribbig.
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
User @:Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @:Alaphilippe_
We hoeven het niet moeilijk te maken als hij de confrontatie ontwijkt.

DIe hele persoonlijkheidscultus rond Ronaldo die we vanavond aanschouwen, is een tikkeltje lachwekkend met de volgende stat in gedachten.

quote:
Al tien interlands op rij staat de aanvaller van Portugal droog. Sinds 2021 maakte hij geen enkel velddoelpunt op een EK of WK. En nooit slaagde hij er in de vijf voorgaande WK's in een treffer te produceren in de knock-outfase.
Dat was mijn bijdrage voor vandaag. Tot zienens.
pi_221130592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
User @:Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @:Alaphilippe_
Behoorlijk intimiderend.
pi_221130597
Mijn bovenbuurman heeft genoeg gezien en slaat nu al 5 minuten op zijn akoestische gitaar de beginakkoorden van 'Smoke On The Water' aan.
Gezien de verwachte extreme hitte gaat daar de komende dagen zeker sprake van zijn.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221130600
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Ik wist niet dat je boos werd!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:40:40 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130601
@Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
pi_221130602
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
We hoeven het niet moeilijk te maken als hij de confrontatie ontwijkt.

DIe hele persoonlijkheidscultus rond Ronaldo die we vanavond aanschouwen, is een tikkeltje lachwekkend met de volgende stat in gedachten.
[..]
Dat was mijn bijdrage voor vandaag. Tot zienens.
Dit postte je inderdaad niet over Messi en andere.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:40:43 #131
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
In The Year 2525 _O_
eigenlijk (soort van) op de melodie van "when i'm sixty-four" :D
pi_221130608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Dat is toch een grapje, @Dr_Flash, ik word hier ook regelmatig afgemaakt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:09 #133
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je boos werd!
Dan weet je dat nu :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130610
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dit postte je inderdaad niet over Messi en andere.
Wat moet ik over Messi zeggen, dan?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:13 #135
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130611
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Toby56 het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft genoeg gezien en slaat nu al 5 minuten op zijn akoestische gitaar de beginakkoorden van 'Smoke On The Water' aan.
Gezien de verwachte extreme hitte gaat daar de komende dagen zeker sprake van zijn.
Laat me raden je woont in een appartement met dunnemuren ?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:16 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130612
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Waar is je trein ui?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:30 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130616
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Op de kabel niet
De kabel _O_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:54 #138
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130621
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Waar is je trein ui?
Geschiedenis. Tijd voor wat anders. Bijna 4-1 :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:41:59 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130622
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @Mexicanobakker ?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:42:08 #140
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130624
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221130628
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Wat moet ik over Messi zeggen, dan?
Als jij je bewust dom wil opstellen dan doe je het maar lekker. Dit "gesprek" had een andere post als aanleiding.
pi_221130634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
Teveel vernieuwing die @Dr_Flash niet kan handelen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:42:52 #143
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130636
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig is het niveau gestegen in Darts.

In het voetbal is dat omgekeerd. Met die kutlanden daalt het niveau op een WK
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:42:57 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130637
Ik hoop dat het straks tijdens Engeland wat gezelliger is.
pi_221130638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Waar is je trein ui?
Alvast aan het staken?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Als jij je bewust dom wil opstellen dan doe je het maar lekker. Dit "gesprek" had een andere post als aanleiding.
Ik heb het nergens over Messi gehad. Jij betrekt Messi erbij _O-.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:11 #147
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130643
Heeft er iemand nog wat droog ijs, dit bad is niet koud genoeg...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:15 #148
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130644
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Teveel vernieuwing die @:Dr_Flash niet kan handelen.
Huh vernieuwing? Wat? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:25 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130645
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Gelukkig is het niveau gestegen in Darts.

In het voetbal is dat omgekeerd. Met die kutlanden daalt het niveau op een WK
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:26 #150
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221130647
Ik vind wel dat deze scheids kut fluit. Niks mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')