Was is een schidsje?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Op de kabel nietquote:
(when i'm 64- the beatles)quote:
SCHEIDSJES.quote:
Wat ben je kribbig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SCHEIDSJES.
Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat?
Gooi er nog maar een frikandel in ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SCHEIDSJES.
Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat?
In The Year 2525quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als de server stopt en de site verdwijnt,Over twintig jaar,
Zitten we dan nog achter het beeldscherm klaar,
Vragen we ons af: "Hoe speelt die Danny dat klaar?"
Is het trollen weg? Blijft de tijdlijn leeg?
Wat bezielt de crew? Zet je nog een fipo, word een draad geveegd?
In tweeduizend tweeënveertig?
Zocht je op de frontpage naar een mooie tiet,
Voor de nostalgie, wie doet dat niet?
Maar de VBL die raakt zijn glorie nu kwijt,Slechts een vage herinnering uit de oude tijd.
Is de mod verdwenen? Is de layout vergaan? Heeft de database de griep?
Als het forum straks voorgoed offline moet gaan, in tweeduizend tweeënveertig
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.quote:
We hoeven het niet moeilijk te maken als hij de confrontatie ontwijkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
User @:Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @:Alaphilippe_
Dat was mijn bijdrage voor vandaag. Tot zienens.quote:Al tien interlands op rij staat de aanvaller van Portugal droog. Sinds 2021 maakte hij geen enkel velddoelpunt op een EK of WK. En nooit slaagde hij er in de vijf voorgaande WK's in een treffer te produceren in de knock-outfase.
Behoorlijk intimiderend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
User @:Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @:Alaphilippe_
Ik wist niet dat je boos werd!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SCHEIDSJES.
Dit postte je inderdaad niet over Messi en andere.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We hoeven het niet moeilijk te maken als hij de confrontatie ontwijkt.
DIe hele persoonlijkheidscultus rond Ronaldo die we vanavond aanschouwen, is een tikkeltje lachwekkend met de volgende stat in gedachten.
[..]
Dat was mijn bijdrage voor vandaag. Tot zienens.
Dat is toch een grapje, @Dr_Flash, ik word hier ook regelmatig afgemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Wat moet ik over Messi zeggen, dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit postte je inderdaad niet over Messi en andere.
Laat me raden je woont in een appartement met dunnemuren ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Toby56 het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft genoeg gezien en slaat nu al 5 minuten op zijn akoestische gitaar de beginakkoorden van 'Smoke On The Water' aan.
Gezien de verwachte extreme hitte gaat daar de komende dagen zeker sprake van zijn.
Waar is je trein ui?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.
Geschiedenis. Tijd voor wat anders. Bijna 4-1quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
Als jij je bewust dom wil opstellen dan doe je het maar lekker. Dit "gesprek" had een andere post als aanleiding.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat moet ik over Messi zeggen, dan?
Teveel vernieuwing die @Dr_Flash niet kan handelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash telt de dagen al af naar WK Darts.
Gelukkig is het niveau gestegen in Darts.quote:
Alvast aan het staken?quote:
Ik heb het nergens over Messi gehad. Jij betrekt Messi erbijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als jij je bewust dom wil opstellen dan doe je het maar lekker. Dit "gesprek" had een andere post als aanleiding.
Huh vernieuwing? Wat?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Teveel vernieuwing die @:Dr_Flash niet kan handelen.
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelukkig is het niveau gestegen in Darts.
In het voetbal is dat omgekeerd. Met die kutlanden daalt het niveau op een WK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |