abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:37 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef TLC het volgende:

[..]
Bestaat Fok nog in 2042 ? :o
Dat lijkt mij niet.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:37 #82
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Aspgod.
Kijk jij de TDF?
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:39 #83
842 Zorro
Z
pi_221130499
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
Het wordt tijd dat Argentinie dat ook inziet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221130500
FOOTBALL IS COMING HOME.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:43 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130501
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
ja 1 potje ja. Kan zomedalek weer anders zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130502
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
1 wedstrijd.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:53 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130504
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet.
Alleen nog wat hobby subfora.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:58 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130506
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Kijk jij de TDF?
Minder fanatiek dan voorheen denk ik maar sowieso op de achtergrond altijd wel op.
pi_221130509
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet.
-O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221130513
Mr. Brightside genot.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:35:27 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130514
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Alleen nog wat hobby subfora.
Vapen
Fatbikes
TIKTOK
pi_221130516
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:35:57 #93
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130520
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.
Ghana is niet stug, die kunnen er echt geen reet van.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:09 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130521
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef TLC het volgende:

[..]
-O-
Blijven doneren!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:15 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130524
We zijn weer aan het ballen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
Had op Scorito ook 3-0 maar wel Ronaldo als topscorer.

Voor nu wel een medaille achter mijn naam!
Ging je nog in op mijn vraag?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:37 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130530
Ik heb een Cornetto gepakt
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:43 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130532
Ach Ronaldo
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:52 #99
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130534
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:22 #100
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130538
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Oh ja ik ging de vriezer leegeten. Daar zit nog flink wat ijs in
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:25 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130539
Het is geen corner, Joos.
pi_221130541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Classic?
pi_221130542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Was is een schidsje?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130547
Vind Joao Neves veruit de beste Portugees in de afgelopen twee duels.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:53 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Classic?
Correct
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:54 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130549
De Belg hapert behoorlijk.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221130550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:59 #108
194695 franklop
Fran knock
pi_221130551
Toch sympathiek dat de Oezbeken de bal teruggeven, was immers een hoekschop en geen doeltrap
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:37:59 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Echte of neppe
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:25 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130559
User @Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @Alaphilippe_
What can change the nature of a man?
pi_221130560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Belg hapert behoorlijk.
Goh
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:31 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Echte of neppe
Ja
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:37 #113
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130563
Die keeper nog te appelleren ook. _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:42 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130564
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja
akkoord
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:42 #115
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130565
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Goh
Op de kabel niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:44 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto gepakt
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:48 #117
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130569
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef TLC het volgende:

[..]
Bestaat Fok nog in 2042 ? :o
(when i'm 64- the beatles)

Als de server stopt en de site verdwijnt,Over twintig jaar,
Zitten we dan nog achter het beeldscherm klaar,
Vragen we ons af: "Hoe speelt die Danny dat klaar?"
Is het trollen weg? Blijft de tijdlijn leeg?
Wat bezielt de crew? Zet je nog een fipo, word een draad geveegd?

In tweeduizend tweeënveertig?

Zocht je op de frontpage naar een mooie tiet,
Voor de nostalgie, wie doet dat niet?
Maar de VBL die raakt zijn glorie nu kwijt,Slechts een vage herinnering uit de oude tijd.
Is de mod verdwenen? Is de layout vergaan? Heeft de database de griep?

Als het forum straks voorgoed offline moet gaan, in tweeduizend tweeënveertig
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:51 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130570
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Belg hapert behoorlijk.
In Twente wellicht.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:10 #119
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130575
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Felagund het volgende:

[..]
Was is een schidsje?
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:39:25 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130577
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
SCHEIDSJES.

Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat? 8)7
Wat ben je kribbig.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')