Het wordt tijd dat Argentinie dat ook inzietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stipjes in je naam is geen goed teken doorgaans dus.
ja 1 potje ja. Kan zomedalek weer anders zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag? Engeland heeft zo'n beetje als beste gepresteerd op het WK tot nu toe.
Ghana is niet stug, die kunnen er echt geen reet van.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ghana is stug en dat land wat ik niet ken word zoals altijd weer overschat.
Ging je nog in op mijn vraag?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
Had op Scorito ook 3-0 maar wel Ronaldo als topscorer.
Voor nu wel een medaille achter mijn naam!
Oh ja ik ging de vriezer leegeten. Daar zit nog flink wat ijs inquote:
Was is een schidsje?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Op de kabel nietquote:
(when i'm 64- the beatles)quote:
SCHEIDSJES.quote:
Wat ben je kribbig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SCHEIDSJES.
Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |