Was is een schidsje?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
het moet wel echt eens kappe weze met die schidsjes die allemaal Mr Big Star uit lopen hangen zeg gadverdamme
Op de kabel nietquote:
(when i'm 64- the beatles)quote:
SCHEIDSJES.quote:
Wat ben je kribbig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SCHEIDSJES.
Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat?
Gooi er nog maar een frikandel in ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SCHEIDSJES.
Jezus moet ik je onderkaak omhoog en omlaag doen als er een boterham tussen zit of wat?
In The Year 2525quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als de server stopt en de site verdwijnt,Over twintig jaar,
Zitten we dan nog achter het beeldscherm klaar,
Vragen we ons af: "Hoe speelt die Danny dat klaar?"
Is het trollen weg? Blijft de tijdlijn leeg?
Wat bezielt de crew? Zet je nog een fipo, word een draad geveegd?
In tweeduizend tweeënveertig?
Zocht je op de frontpage naar een mooie tiet,
Voor de nostalgie, wie doet dat niet?
Maar de VBL die raakt zijn glorie nu kwijt,Slechts een vage herinnering uit de oude tijd.
Is de mod verdwenen? Is de layout vergaan? Heeft de database de griep?
Als het forum straks voorgoed offline moet gaan, in tweeduizend tweeënveertig
Gewoon nemoal doen. Niet op iedere typo zout leggen.quote:
We hoeven het niet moeilijk te maken als hij de confrontatie ontwijkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:
User @:Makamba_ ontwijkt de confrontatie met user @:Alaphilippe_
Dat was mijn bijdrage voor vandaag. Tot zienens.quote:Al tien interlands op rij staat de aanvaller van Portugal droog. Sinds 2021 maakte hij geen enkel velddoelpunt op een EK of WK. En nooit slaagde hij er in de vijf voorgaande WK's in een treffer te produceren in de knock-outfase.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |