abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:29 #151
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130649
Portugal toch best vaak slordig in balbezit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221130652
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik heb het nergens over Messi gehad. Jij betrekt Messi erbij _O-.
Oke je bent dus echt vergeten hoe we hier over begonnen.

Prima.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:41 #153
842 Zorro
Z
pi_221130653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @:mexicanobakker ?
Ja ik weet het, niet aan mij gevraagd. Maar ik zeg het lekker toch.

Highway Star _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:43:47 #154
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
Zo goed als het voetbal seizoen :)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:04 #155
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130658
Oh ja ik ging ijs eten :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:16 #156
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130663
Ik eet rode besjes.
pi_221130664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe doet België het in het huidige dartsseizoen?
Huybrechts is goed. De rest doet niets.
pi_221130667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Laat me raden je woont in een appartement met dunnemuren ?
Het is hier gehorig genoeg inderdaad.
Jaren 60 bouw.

Geweldige tijd, de jaren 60, dat dan weer wel.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:44 #159
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130668
Ik heb ananas.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:45 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130669
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @:mexicanobakker ?
When A Blind Man Cries _O_
Perfect Strangers _O_
Woman From Tokyo _O_
Burn _O_
Into The Fire _O_
Fireball _O_
Knocking At Your Backdoor _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:49 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221130670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Huybrechts is goed. De rest doet niets.
Kim? En dan er weer uit in de ronde 1 in december uiteraard.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:44:59 #162
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Zo goed als het voetbal seizoen :)
Is Kim Huybrechts recentelijk nogeens ineen geklopt met z'n grote smoel? :D _O- :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:10 #163
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130677
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar

Heb ook al Jupiler binnen

Man ik heb dorst
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:24 #164
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130678
Mijn haribo cola flesjes zijn bijna koud. Heerlijk, als de cola flesjes zo lekker taai en koel zijn.

#Genieten van de kleine dingen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:33 #165
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
When A Blind Man Cries _O_
Perfect Strangers _O_
Woman From Tokyo _O_
Burn _O_
Into The Fire _O_
Fireball _O_
Knocking At Your Backdoor _O_
ik denk dat ik hier 1 nummer van ken :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130683
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Oke je bent dus echt vergeten hoe we hier over begonnen.

Prima.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

Wat heb ik dan over andere spelers gezegd?
Laat eens zien wat je bedoelt. Ik neem het woord Messi niet in de mond.
pi_221130684
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Op de kabel niet
Jullie poepen nog in septic tanks dus de beeldkwaliteit zal ook wel twijfelachtig zijn
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:43 #168
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Deep Purple @:mexicanobakker ?
Gewoon Child in Time
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:49 #169
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130686
Ik drink een Bavaria IPA 0.0
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:55 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221130687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

Heb ook al Jupiler binnen
Straks een rondje rijden?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:01 #171
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221130689
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar

Heb ook al Jupiler binnen

Man ik heb dorst
Als je Jupiler gaat drinken moet je wel echt heel erg ongeneeslijke dorst hebben. >:)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:09 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130691
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ik denk dat ik hier 1 nummer van ken :@
Ga er dan maar eens lekker voor zitten, mien jong.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:18 #173
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130692
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
When A Blind Man Cries _O_
Perfect Strangers _O_
Woman From Tokyo _O_
Burn _O_
Into The Fire _O_
Fireball _O_
Knocking At Your Backdoor _O_
Ben jij 50+?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:22 #174
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130693
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik drink een Bavaria IPA 0.0
Bob...als je dan toch 0.0 moet drinken pak een juup of een playground of een sportzot.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:22 #175
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bezig aan mijn derde blik Fanta Shokata zero sugar

Heb ook al Jupiler binnen

Man ik heb dorst
Bekijk deze YouTube-video
What can change the nature of a man?
pi_221130695
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Jullie poepen nog in septic tanks dus de beeldkwaliteit zal ook wel twijfelachtig zijn
Kuilen in de weg opvullen met stront.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:46 #177
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130699
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Straks een rondje rijden?
Ja maar zal met geen voertuig zijn _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Kim? En dan er weer uit in de ronde 1 in december uiteraard.
Hij is voor het eerst in jaren daadwerkelijk in orde. De rest van de Belgen is gewoon enorm slecht. Van den Bergh leek een korte opleving te hebben, maar die is weer dubbel zo hard verder de put in getrokken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:47:09 #179
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130705
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Bob...als je dan toch 0.0 moet drinken pak een juup of een playground of een sportzot.
Ik drink die Brewdog 0.5 wel eens :@
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:47:23 #180
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221130706
Is Renato Sanchez niet geselecteerd?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221130709
@Coco ga de confrontatie wel vermijden nu. Beter voor het topic ook.

Knap om die bal van de voet te laten springen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:48:16 #182
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130712
Soldier Of Fortune helemaal vergeten :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:48:31 #183
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130716
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:47 schreef PzKpfw het volgende:
Is Renato Sanchez niet geselecteerd?
ja of Luis Figo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 20:48:40 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221130718
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ben jij 50+?
Nee :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:48:42 #185
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221130719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Belg hapert behoorlijk.
Blijven trappen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221130725
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
@:coco ga de confrontatie wel vermijden nu. Beter voor het topic ook.

Knap om die bal van de voet te laten springen.
hoe gaat het met jouw Senegal ?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:49:38 #187
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130726
Even over tennis lullen Joos :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:49:46 #188
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130728
Belgen noemen het achter het steunbeen. Weer wat geleerd.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:50:08 #189
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130732
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Blijven trappen.
Tot ie niet meer beweegt?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:50:45 #190
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221130734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Tot ie niet meer beweegt?
Dat laat ik aan hemzelf over.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:01 #191
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130737
5-0
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:02 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130738
5-0
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:17 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130743
Zat er koekoek in.
What can change the nature of a man?
pi_221130744
Ik hout van voetballers die op me lachspieren kunnen werken.

Daarom hout ik van Conceição.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221130745
Gaat m'n voorspelling. Kutland.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:22 #196
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130746
nu nog even de 5-1 en ik ben het mannetje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:23 #197
194695 franklop
Fran knock
pi_221130748
Toch wel een meerwaarde, 48 landen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:24 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130751
Was dat balen of juichen van Cristiano?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:27 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221130752
ja, weg juiste score.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221130753
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')