Boeien. Ook niet ieder land heeft fatsoenlijke spelers op dit WK.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Bruno en Silva o.a. wel. En Leao moet natuurlijk de spits zijn, niet Ramos.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.
Middenveld echt genot, maar aanval komt niet in de buurt van Engeland en Frankrijk om maar wat te noemen.
hangt er van af of de oezbeken met 11 voor de goal gaan kruipen of nietquote:
Deden ze tegen NL de hele wedstrijd zo ongeveer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hangt er van af of de oezbeken met 11 voor de goal gaan kruipen of niet
Ik mis de optie Kingflopland.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht
En geen flauwekulletjes.
Ik zet hem na het laatste fluitsignaal meteen uit, zelfs als die mof gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ESPNnl/status/2069464565440487517
zin an.
Ach ja, toch maar een passantquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zet hem na het laatste fluitsignaal meteen uit, zelfs als die mof gelijk krijgt.
Die kwam 50cm te kortquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ESPNnl/status/2069464565440487517
zin an.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Bruno zie ik als 10. Wel wereldtop ja. Silva heeft zijn beste tijd wel gehad natuurlijk en Leao heeft volgens mij nog nooit in de spits gestaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bruno en Silva o.a. wel. En Leao moet natuurlijk de spits zijn, niet Ramos.
Ik was dit moment al helemaal weer vergeten.quote:
quote:
Een tweeluik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |