Je verdomme, nou weet ik al dat het in de 68e minuut 1-0 voor Portugal staatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zit er klaar voor
[ afbeelding ]
PaulGodquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef Paul het volgende:
AAAAAH
Jeroen Grueter heeft me geweest
Hij doet engeland vanavond aaaah
[ x ]
Maar snel weer klef doen met PIEN.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jill Roord heeft er weinig zin in. Stukje lesbisch.
@:zipportal
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar dat zou ook zo tegen Congo moeten zijn, ik heb het gevoel dat Portugal een soort België is op dit WK.
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.
Over 2 uur is het weer hosanna wellichtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?quote:
Die nono kent niemandquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Over 2 uur is het weer hosanna wellicht
@Keksterquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Is er snooker dan?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |