Je verdomme, nou weet ik al dat het in de 68e minuut 1-0 voor Portugal staatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zit er klaar voor
[ afbeelding ]
PaulGodquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef Paul het volgende:
AAAAAH
Jeroen Grueter heeft me geweest
Hij doet engeland vanavond aaaah
[ x ]
Maar snel weer klef doen met PIEN.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jill Roord heeft er weinig zin in. Stukje lesbisch.
@:zipportal
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar dat zou ook zo tegen Congo moeten zijn, ik heb het gevoel dat Portugal een soort België is op dit WK.
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.
Over 2 uur is het weer hosanna wellichtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?quote:
Die nono kent niemandquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Over 2 uur is het weer hosanna wellicht
@Keksterquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Is er snooker dan?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht
En geen flauwekulletjes.
Welkomquote:
Dit kan écht niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.
Al besproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht
En geen flauwekulletjes.
Vind ik nietquote:
Ja of ergens voor zijn plezier 200 miljoen voor vangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Dan doe je maar niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Hij is nog steeds erg goed, maar maakt nog steeds dezelfde fout als heel zijn carriere.....quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Niet ieder land heeft capabele voetballers. Ook die maar uitlenen dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Qatar is het met Poepz0r eensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Waar houdt het op Poepz0r?
Dat gebeurt al zie Qatarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Waar houdt het op Poepz0r?
Kuch (curacao)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Waar houdt het op Poepz0r?
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.quote:
Die hebben de Curacaoiaanse nationaliteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |