abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221128884
Jill Roord heeft er weinig zin in. Stukje lesbisch.

@Zipportal
U MAD?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:51:29 #52
842 Zorro
Z
pi_221128887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zit er klaar voor

[ afbeelding ]
Je verdomme, nou weet ik al dat het in de 68e minuut 1-0 voor Portugal staat :(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128888
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef Paul het volgende:
AAAAAH
Jeroen Grueter heeft me geweest
Hij doet engeland vanavond aaaah

[ x ]
PaulGod
pi_221128890
Hup Ronaldo.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:51:51 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jill Roord heeft er weinig zin in. Stukje lesbisch.

@:zipportal
Maar snel weer klef doen met PIEN.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:51:59 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221128894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Maar dat zou ook zo tegen Congo moeten zijn, ik heb het gevoel dat Portugal een soort België is op dit WK.
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 18:52:14 #57
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221128896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:50 schreef PzKpfw het volgende:
Messi die maar wat mompelt in dat spotje :')
Bekijk deze YouTube-video
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221128898
Hup oezbekistan
pi_221128908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:38 schreef jigggy het volgende:
Ronnie _O_
Gaat die naar huis?
pi_221128910
Vlaggen mogen niet op de grond liggen.

Rendac.
U MAD?
pi_221128912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:51 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik schat Portugal toch wel wat hoger in dan dat clubje vergane glorie bij België.
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.
pi_221128915
CR7 god
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:54:25 #63
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128916
Ik gun Bruno wel een paar goals.
pi_221128919
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De grootste vergane glorie speelt wel bij Portugal.
Over 2 uur is het weer hosanna wellicht
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:54:52 #65
842 Zorro
Z
pi_221128920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Poepz0r het volgende:
CR7 god
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 18:55:17 #66
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221128923
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221128924
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
Die nono kent niemand
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:55:40 #68
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Over 2 uur is het weer hosanna wellicht
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:55:56 #69
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_221128927
De grote Ronnie show begint
pi_221128928
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:54 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik neem voorzichtig aan dat je het niet over forumuser CR7 hebt?
@Kekster
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:56:13 #71
842 Zorro
Z
pi_221128929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef jigggy het volgende:
De grote Ronnie show begint
Is er snooker dan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128932
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
Fixed
pi_221128934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Portugal heeft zonder Ronaldo ook een ge-wel-dig elftal.
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.
pi_221128936
Hoi,

Ik ben er ook.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:56:52 #75
35723 crew  GGMM
pi_221128938
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht

En geen flauwekulletjes.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:56:57 #76
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128939
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef Zorro het volgende:

[..]
Is er snooker dan?
Nooit meer slapen.
pi_221128941
quote:
Sorry,

Maar dit weten we nu wel.
pi_221128943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht

En geen flauwekulletjes.
Wat een onzin
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:05 #79
35723 crew  GGMM
pi_221128944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi,

Ik ben er ook.
Welkom :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221128945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi,

Ik ben er ook.
Goedenavond meneer @DombohetOlifantje1
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:20 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.
Dit kan écht niet.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:27 #82
842 Zorro
Z
pi_221128949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht

En geen flauwekulletjes.
Al besproken.

Wel al een week geleden of zo, dus dat zien we door de vingers.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128950
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef jigggy het volgende:
De grote Ronnie show begint
CR7 god zou zn poep eten
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:34 #84
35723 crew  GGMM
pi_221128952
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wat een onzin
Vind ik niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:37 #85
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221128953
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221128955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Vind ik niet
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:02 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Ja of ergens voor zijn plezier 200 miljoen voor vangen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:11 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128957
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Dan doe je maar niet mee.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:27 #89
35723 crew  GGMM
pi_221128960
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221128962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Hij is nog steeds erg goed, maar maakt nog steeds dezelfde fout als heel zijn carriere.....
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:01 #91
842 Zorro
Z
pi_221128964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele voetballers. Ook die maar uitlenen dan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Qatar is het met Poepz0r eens
pi_221128968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Dat gebeurt al zie Qatar
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:19 #94
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128971
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Kuch (curacao)
pi_221128972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat gebeurt al zie Qatar
Al besproken
pi_221128974
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit kan écht niet.
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.

Middenveld echt genot, maar aanval komt niet in de buurt van Engeland en Frankrijk om maar wat te noemen.
pi_221128977
Wordt dit een leuke wedstrijd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221128978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kuch (curacao)
Die hebben gewoon curacao'se roots
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:00:00 #99
842 Zorro
Z
pi_221128981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kuch (curacao)
Die hebben de Curacaoiaanse nationaliteit.
Als de coach dat heeft, prima.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef Felagund het volgende:
Wordt dit een leuke wedstrijd?
PortuGAL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')