Wat een onzinquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht
En geen flauwekulletjes.
Welkomquote:
Dit kan écht niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.
Al besproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht
En geen flauwekulletjes.
Vind ik nietquote:
Ja of ergens voor zijn plezier 200 miljoen voor vangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Dan doe je maar niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Hij is nog steeds erg goed, maar maakt nog steeds dezelfde fout als heel zijn carriere.....quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Niet ieder land heeft capabele voetballers. Ook die maar uitlenen dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Qatar is het met Poepz0r eensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Waar houdt het op Poepz0r?
Dat gebeurt al zie Qatarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Waar houdt het op Poepz0r?
Kuch (curacao)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Waar houdt het op Poepz0r?
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.quote:
Die hebben de Curacaoiaanse nationaliteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |