abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:56:57 #76
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128939
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef Zorro het volgende:

[..]
Is er snooker dan?
Nooit meer slapen.
pi_221128941
quote:
Sorry,

Maar dit weten we nu wel.
pi_221128943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht

En geen flauwekulletjes.
Wat een onzin
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:05 #79
35723 crew  GGMM
pi_221128944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi,

Ik ben er ook.
Welkom :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221128945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi,

Ik ben er ook.
Goedenavond meneer @DombohetOlifantje1
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:20 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.
Dit kan écht niet.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:27 #82
842 Zorro
Z
pi_221128949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht

En geen flauwekulletjes.
Al besproken.

Wel al een week geleden of zo, dus dat zien we door de vingers.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128950
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef jigggy het volgende:
De grote Ronnie show begint
CR7 god zou zn poep eten
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:34 #84
35723 crew  GGMM
pi_221128952
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wat een onzin
Vind ik niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:37 #85
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221128953
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221128955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Vind ik niet
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:02 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Ja of ergens voor zijn plezier 200 miljoen voor vangen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:11 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128957
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Dan doe je maar niet mee.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:27 #89
35723 crew  GGMM
pi_221128960
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221128962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Hij is nog steeds erg goed, maar maakt nog steeds dezelfde fout als heel zijn carriere.....
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:01 #91
842 Zorro
Z
pi_221128964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele voetballers. Ook die maar uitlenen dan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Qatar is het met Poepz0r eens
pi_221128968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Dat gebeurt al zie Qatar
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:19 #94
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128971
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?

Waar houdt het op Poepz0r?
Kuch (curacao)
pi_221128972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat gebeurt al zie Qatar
Al besproken
pi_221128974
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit kan écht niet.
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.

Middenveld echt genot, maar aanval komt niet in de buurt van Engeland en Frankrijk om maar wat te noemen.
pi_221128977
Wordt dit een leuke wedstrijd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221128978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kuch (curacao)
Die hebben gewoon curacao'se roots
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:00:00 #99
842 Zorro
Z
pi_221128981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kuch (curacao)
Die hebben de Curacaoiaanse nationaliteit.
Als de coach dat heeft, prima.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221128983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:59 schreef Felagund het volgende:
Wordt dit een leuke wedstrijd?
PortuGAL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')