Wat een onzinquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht
En geen flauwekulletjes.
Welkomquote:
Dit kan écht niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vind het aanvallend wel wat matig eigenlijk.
Al besproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat een bondscoach gewoon uit het land moet komen dat hij coacht
En geen flauwekulletjes.
Vind ik nietquote:
Ja of ergens voor zijn plezier 200 miljoen voor vangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Dan doe je maar niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel want niet ieder land heeft capabele coaches
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is nog steeds erg goed, maar maakt nog steeds dezelfde fout als heel zijn carriere.....quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ronaldo is zich zelf aan het uitwringen wat eigenlijk jammer is. Hij had ook al paar jaar kunnen stoppen en nu ergens in een vip-lounge deze wedstrijd kunnen volgen met zijn gezin
Niet ieder land heeft capabele voetballers. Ook die maar uitlenen dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qatar is het met Poepz0r eensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Waar houdt het op Poepz0r?
Dat gebeurt al zie Qatarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ieder land heeft capabele spelers mogen ze die dan ook opeens uit een ander land halen?
Kuch (curacao)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neto en Felix is toch geen absolute wereldtop? En Ramos als spits ook niet.quote:
Die hebben de Curacaoiaanse nationaliteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |