Zal hem leren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zet hem na het laatste fluitsignaal meteen uit, zelfs als die mof gelijk krijgt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:04 schreef Gretzl het volgende:
Waarom is Ronnie niet gewoon supersub, net zoals Weghorst?Dat kan niet. Er is maar 1 nummer 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Heb gewoon niet zo'n zin om te kijken naar de grote Trump sjowquote:
Hij opende laatst nog een topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |