Jeetje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.
Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.
De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.
Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
En ook lekker iedere dag voetbal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
Je bent zelf hydraterenquote:
Ik heb wel zin in Kluivert. En geen zin in Weghorst.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Depay gaat sowieso (veel) minuten maken en Summerville staat op scherp dus die zou ik ook sparen. Verder hopelijk zoveel mogelijk hetzelfde.
Toby Capuchonjongen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.
Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.
De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.
Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Na vandaag wel weinig potjes op een christelijk tijdstip. Bijna alles is na twaalven in die derde speelrondequote:
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Lekker veel wedstrijden en leuke verrassingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Ik mis de spanning door al die nummer 3's die doorgaan. Dus ik hoop eigenlijk op een ander format de volgende x.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Lekker veel wedstrijden en leuke verrassingen.
Is die fit dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Kluivert. En geen zin in Weghorst.
Spanje - Kaapverdië 0-0quote:
Zie het nu ook. Wat is daar de reden voor? Gewoon dagen lang geen voetbal voor mij dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na vandaag wel weinig potjes op een christelijk tijdstip. Bijna alles is na twaalven in die derde speelronde
Eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
KPV had een penal moeten krijgen en 3-2nvan URU moeten winnenquote:
Die hoor ik op de Belg nietquote:
Doe dan gewoon 128quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
ja of 192, kun je kwalificaties ook overslaanquote:
Geen idee, ik vind het ook wel bagger.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zie het nu ook. Wat is daar de reden voor? Gewoon dagen lang geen voetbal voor mij dus.
En dan vanaf het begin KOquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
nee dat kennen wij ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
Er werd naar de temperatuur in zijn woonkamer gevraagd dus dat zou raar zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet je van je moeder op de zolderkamer blijven?
Iedere wedstrijd beginnen met penalties!quote:
Sporza moet ze bek houwequote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:27 schreef butz0rs het volgende:
[..]
"Enkel beschikbaar voor Belgen met bevestigde woonplaats in België" zegt sporza
Dat komt uit Nederland chefquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
Ik skip die ook en snipper wel voor de 03:00 potquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het ook wel bagger.
Ik ga Nederland ook niet live kijken denk ik. Spanje en Colombia-Portugal wellicht wel
Is die van maandag op dinsdag?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik skip die ook en snipper wel voor de 03:00 pot
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
Dat kennen wij niet. Typisch Duits.quote:De uitvinder van heksenkaas (als merknaam geregistreerd als Heks'nkaas) is Dennis Voerman, een groenteboer uit Haaksbergen. Hij bedacht het recept in 2007 als speciale smeerdip voor Halloween, waarna het uitgroeide tot een gigantisch nationaal succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |