Ik ben eigenlijk geen 'regular' bij voetbal. Dus ik ga er verder geen werk van maken. (Nou ja, werk.)quote:
Portugal heet het gas al van de pedaal gehaaldquote:
Open border anarchyquote:Het exacte aantal Oezbeken in Nederland is moeilijk vast te stellen, omdat een deel van deze groep ongedocumenteerd of illegaal in het land verblijft.
Jazeker kennen wij datquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
hahaquote:
Dan heb je 5 potjes per dag of zo. Dat wordt zwoegenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
De zwaarste overtreding van het WK maken en niet eens geel krijgenquote:
Haha kijk mij er geen flikker van kkunnenquote:
quote:
Liever dat dan de ene dag 3 en de andere dag 5, dan weer 4....quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je 5 potjes per dag of zo. Dat wordt zwoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |