Pieter Zwartquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
Maar wel van Zweden!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Dat moet dus goedkomen, ik verwacht een 10-2!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar wel Zweden afgemaakt die op zijn beurt won van Tunesië
Lek is boven, Malen is uit de spits!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
En niet van Nippon.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Weghorst in de basis?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lek is boven, Malen is uit de spits!
Koeman zal Depay derhalve wedstrijdritme opdoen tegen Tunesië.
Klassieke "je hoeft niet te kijken" dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Ik vind alleen Zuid-Afrika slechter.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.
Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
Dat is allemaal doorgestoken kaart om Messi aan meer wedstrijden en doelpunten te helpen. Ze kunnen het niet verkroppen dat Klose de beste WK-spits isquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
32 was al teveel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Leuk [idee] topic.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.
Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.
De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.
Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.quote:
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpotquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.
Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
Had je liever Italië-Ierland gezien?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Depay gaat sowieso (veel) minuten maken en Summerville staat op scherp dus die zou ik ook sparen. Verder hopelijk zoveel mogelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpot
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Als we naar 64 landen gaan, dan heeft Italie ook weer kans om mee te doen!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
Hoeveelheid stunts valt ook wel meequote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |