abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:58 #26
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129332
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.

Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
pi_221129333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Maar wel van Zweden!!
pi_221129334
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar wel Zweden afgemaakt die op zijn beurt won van Tunesië
Dat moet dus goedkomen, ik verwacht een 10-2!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129335
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Lek is boven, Malen is uit de spits!

Koeman zal Depay derhalve wedstrijdritme opdoen tegen Tunesië.
pi_221129336
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
En niet van Nippon.
pi_221129340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:20 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Lek is boven, Malen is uit de spits!

Koeman zal Depay derhalve wedstrijdritme opdoen tegen Tunesië.
Weghorst in de basis?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221129342
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Klassieke "je hoeft niet te kijken" dit.
pi_221129343
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:20:59 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.

Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
Ik vind alleen Zuid-Afrika slechter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:21:24 #35
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129350
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]
AF aan?
avond is nog lang :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129351
Game alweer voorbij.
pi_221129352
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Dat is allemaal doorgestoken kaart om Messi aan meer wedstrijden en doelpunten te helpen. Ze kunnen het niet verkroppen dat Klose de beste WK-spits is
pi_221129353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
32 was al teveel.
pi_221129354
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.

Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.

De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.

Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:01 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.

Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.

De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.

Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Leuk [idee] topic.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:04 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129357
Oezbeekjes zijn er wel klaar mee.
pi_221129359
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
32 was al teveel.
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:16 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.

Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpot
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:19 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129361
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Had je liever Italië-Ierland gezien?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:02 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpot
Depay gaat sowieso (veel) minuten maken en Summerville staat op scherp dus die zou ik ook sparen. Verder hopelijk zoveel mogelijk hetzelfde.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:05 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221129366
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Dat sowieso.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:05 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129367
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
pi_221129369
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Als we naar 64 landen gaan, dan heeft Italie ook weer kans om mee te doen!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:20 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129372
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
pi_221129373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
Hoeveelheid stunts valt ook wel mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')