Warm badquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt @:zipportal
Zie je wel dat je het kan!
Oefenwedstrijden zeggen niets. Daar zijn ze op de Belg nu ook achter.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier konden wij dus alleen 2 pingels tegen scoren. Ach, wij.
Agja Spanje 1 tegen Irak. Voorbereiding zegt niet veel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier konden wij dus alleen 2 pingels tegen scoren. Ach, wij.
Bliksem afleider Ronaldo! Keeper keek geeneens naar die hoek.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in 20 jaar dat iemand anders een vrije trap mag nemen en direct is het raak. Hadden ze eerder moeten doen
AF aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
haha kwartier belangrijk doen over die vrije trap. Boem goal
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zuid-Korea wint gewoon van Tsjechië en Australië van Turkije hoor. Je kunt het ook een beetje overdrijven.
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden zeggen niets. Daar zijn ze op de Belg nu ook achter.
Maar wel Zweden afgemaakt die op zijn beurt won van Tunesiëquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Dan gaat Depay scoren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
En dat Ivoorkust een leuk team heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
Pieter Zwartquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, die zei wel iets. Dat Tunesië er he-le-maal niets van kan.
Maar wel van Zweden!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Dat moet dus goedkomen, ik verwacht een 10-2!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar wel Zweden afgemaakt die op zijn beurt won van Tunesië
Lek is boven, Malen is uit de spits!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
En niet van Nippon.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland wint net van Oezbekistan, en we kunnen niet eens van Algerije winnen.
Weghorst in de basis?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lek is boven, Malen is uit de spits!
Koeman zal Depay derhalve wedstrijdritme opdoen tegen Tunesië.
Klassieke "je hoeft niet te kijken" dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Ik vind alleen Zuid-Afrika slechter.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.
Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
Dat is allemaal doorgestoken kaart om Messi aan meer wedstrijden en doelpunten te helpen. Ze kunnen het niet verkroppen dat Klose de beste WK-spits isquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
32 was al teveel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Leuk [idee] topic.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.
Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.
De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.
Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.quote:
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpotquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.
Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
Had je liever Italië-Ierland gezien?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Depay gaat sowieso (veel) minuten maken en Summerville staat op scherp dus die zou ik ook sparen. Verder hopelijk zoveel mogelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpot
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Als we naar 64 landen gaan, dan heeft Italie ook weer kans om mee te doen!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
Hoeveelheid stunts valt ook wel meequote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
Jeetje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.
Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.
De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.
Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
En ook lekker iedere dag voetbal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
Je bent zelf hydraterenquote:
Ik heb wel zin in Kluivert. En geen zin in Weghorst.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Depay gaat sowieso (veel) minuten maken en Summerville staat op scherp dus die zou ik ook sparen. Verder hopelijk zoveel mogelijk hetzelfde.
Toby Capuchonjongen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.
Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.
De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.
Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Na vandaag wel weinig potjes op een christelijk tijdstip. Bijna alles is na twaalven in die derde speelrondequote:
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Lekker veel wedstrijden en leuke verrassingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Ik mis de spanning door al die nummer 3's die doorgaan. Dus ik hoop eigenlijk op een ander format de volgende x.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Lekker veel wedstrijden en leuke verrassingen.
Is die fit dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Kluivert. En geen zin in Weghorst.
Spanje - Kaapverdië 0-0quote:
Zie het nu ook. Wat is daar de reden voor? Gewoon dagen lang geen voetbal voor mij dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na vandaag wel weinig potjes op een christelijk tijdstip. Bijna alles is na twaalven in die derde speelronde
Eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
KPV had een penal moeten krijgen en 3-2nvan URU moeten winnenquote:
Die hoor ik op de Belg nietquote:
Doe dan gewoon 128quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
ja of 192, kun je kwalificaties ook overslaanquote:
Geen idee, ik vind het ook wel bagger.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zie het nu ook. Wat is daar de reden voor? Gewoon dagen lang geen voetbal voor mij dus.
En dan vanaf het begin KOquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
nee dat kennen wij ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
Er werd naar de temperatuur in zijn woonkamer gevraagd dus dat zou raar zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet je van je moeder op de zolderkamer blijven?
Iedere wedstrijd beginnen met penalties!quote:
Sporza moet ze bek houwequote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:27 schreef butz0rs het volgende:
[..]
"Enkel beschikbaar voor Belgen met bevestigde woonplaats in België" zegt sporza
Dat komt uit Nederland chefquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
Ik skip die ook en snipper wel voor de 03:00 potquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het ook wel bagger.
Ik ga Nederland ook niet live kijken denk ik. Spanje en Colombia-Portugal wellicht wel
Is die van maandag op dinsdag?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik skip die ook en snipper wel voor de 03:00 pot
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben bugles chips met heksenkaas als snack aan het eten. kennen jullie heksenkaas of is dat iets typisch Belgisch?
Dat kennen wij niet. Typisch Duits.quote:De uitvinder van heksenkaas (als merknaam geregistreerd als Heks'nkaas) is Dennis Voerman, een groenteboer uit Haaksbergen. Hij bedacht het recept in 2007 als speciale smeerdip voor Halloween, waarna het uitgroeide tot een gigantisch nationaal succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |