abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:04 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129357
Oezbeekjes zijn er wel klaar mee.
pi_221129359
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
32 was al teveel.
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:16 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Pieter Zwart
Hoofdredacteur
Nederland treft met Tunesië een van de zwakste teams op dit WK. Na negen tegendoelpunten in twee wedstrijden en een tussentijdse wissel van bondscoach heerst bij de Oranje-opponent chaos. In deze analyse een tactische beschouwing van Tunesië: een bij elkaar geraapt zooitje dat voortdurend wisselt van speelplan.

Pieter maakt Tuinesie ook helemaal kapoet.
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpot
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:22:19 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129361
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Had je liever Italië-Ierland gezien?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:02 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
De vraag zal eerder zijn of Koeman hele opstelling omver gooit. Zo ja, dan wordt het een ongelofelijke kutpot
Depay gaat sowieso (veel) minuten maken en Summerville staat op scherp dus die zou ik ook sparen. Verder hopelijk zoveel mogelijk hetzelfde.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:05 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221129366
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Dat sowieso.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:05 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129367
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
pi_221129369
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Als we naar 64 landen gaan, dan heeft Italie ook weer kans om mee te doen!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:20 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129372
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
pi_221129373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben wel blij als de knock out fase begint. Al moet ik zeggen dat de poules mij meevielen door vele stunts.
Hoeveelheid stunts valt ook wel mee
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:23 #51
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221129374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Ik pak een Grolsch Radlertje.
pi_221129376
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.

Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.

De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.

Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Jeetje.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:42 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
En ook lekker iedere dag voetbal.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:45 #54
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Je bent zelf hydrateren
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:47 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Depay gaat sowieso (veel) minuten maken en Summerville staat op scherp dus die zou ik ook sparen. Verder hopelijk zoveel mogelijk hetzelfde.
Ik heb wel zin in Kluivert. En geen zin in Weghorst.
pi_221129380
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
30 graden in je woonkamer?
pi_221129381
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik pak een Grolsch Radlertje.
Smerige alcoholist
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:53 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129382
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
pi_221129383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
De FIFA is natuurlijk een corrupte bende, maar een aantal strengere regels op het veld zijn wel terecht.

Daar mogen van mij 2 regels bijkomen:
- bij een pienantie dient degene die de pienantie neemt normaal te doen; de stop-and-go moet definitief verboden worden.
- bij doorlopend gezeik tegen de schijts, bijvoorbeeld bij een vrije trap of bij om het even wat: zonder dralen geel. Geen discussies meer, geen geoudehoer. Geel. En als dezelfde speler(s) 5 minuten later weer gaan zeiken: geel. En vertrekken.

De commentator mag dan denken dat het gezeik en geziek van de Portugezen in de muur "ook" ten koste gaat van Portugal, maar dat was dus niet zo. Dit was allemaal vooraf besproken. Heeft niets meer met voetbal te maken.

Wel een fraai genomen vrije trap trouwens.
Toby Capuchonjongen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:54 #60
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221129385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:23:57 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
30 graden in je woonkamer?
33
What can change the nature of a man?
pi_221129387
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Had je liever Italië-Ierland gezien?
Ja.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:24:13 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129388
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:

[..]
En ook lekker iedere dag voetbal.
Na vandaag wel weinig potjes op een christelijk tijdstip. Bijna alles is na twaalven in die derde speelronde
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:24:32 #64
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou wat is het leuk dat landen als Irak, Jordanie en Oezbekistan meedoen of niet dan. Voegt echt wat toe,
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Lekker veel wedstrijden en leuke verrassingen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221129400
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vind juist de groepsfase altijd puur genot.
Ik mis de spanning door al die nummer 3's die doorgaan. Dus ik hoop eigenlijk op een ander format de volgende x.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:24:51 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129401
Sorry ben even naar de woonsquare
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:24:54 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129402
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Lekker veel wedstrijden en leuke verrassingen.
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:25:00 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129404
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
What can change the nature of a man?
pi_221129407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik heb wel zin in Kluivert. En geen zin in Weghorst.
Is die fit dan?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:25:23 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Coco het volgende:
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
Spanje - Kaapverdië 0-0
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129411
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:23 schreef Coco het volgende:

[..]
33
pi_221129412
pi_221129414
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Na vandaag wel weinig potjes op een christelijk tijdstip. Bijna alles is na twaalven in die derde speelronde
Zie het nu ook. Wat is daar de reden voor? Gewoon dagen lang geen voetbal voor mij dus.
pi_221129417
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
Eens.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:25:53 #75
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221129418
irritante nos commentator
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:25:53 #76
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Coco het volgende:
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
KPV had een penal moeten krijgen en 3-2nvan URU moeten winnen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129424
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef Coco het volgende:
Wat was tot nu toe de grootste stunt?
Kaapverdie-Spanje
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:08 #78
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129428
PepeGod _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:14 #79
35723 crew  GGMM
pi_221129431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:
irritante nos commentator
Die hoor ik op de Belg niet :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:16 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221129432
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb nog liever 64 teams dan 48.
Doe dan gewoon 128
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')