Welkom terugquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.
Hij zei nog eerder. Dit afgekeurde doelpunt bewijst enkel dat Oezbekistan eerder de 2-1 zou scoren dan 8-0 voor Portugal.quote:
Niet zo snel posten hoor. Ik ben wat trager.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze waren toch heel dicht bij de 2-1, en 8-0 is het nog lang niet.
Tong is niks joh, schei eens uitquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat CR7 voor Porutugal is en Messi voor Argentinië
Is @:tong80 voor FOK!
Was. En dat komt vooral door GGMM die ik niet goed weet te quoten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hallo @:Tong80, leuk dat je er bent!
Gisteren nog een like gekregen van tong80quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken de bron van de problemen niet, maar goed om je weer eens te zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.
Geniaal gifjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergane glorie?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |