abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:28 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129650
Portugal doet een Frankrijkje?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:39 #202
35723 crew  GGMM
pi_221129652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.

:T
Welkom terug :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:43 #203
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129653
tijd voor de verdiende 1-1
pi_221129654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:30 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
[..]
?
Hij zei nog eerder. Dit afgekeurde doelpunt bewijst enkel dat Oezbekistan eerder de 2-1 zou scoren dan 8-0 voor Portugal.
pi_221129656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Goedenavond en welkom :)
Wij moeten onder de indruk zijn dat hij niet meer post. Ach wat erg
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:56 #206
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129657
Hermien _O_
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:56 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129658
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Alweer? Het is al zo warm.
What can change the nature of a man?
pi_221129659
We moeten GGMM dus bedanken.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:15 #209
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129663
Wat CR7 voor Porutugal is en Messi voor Argentinië

Is @tong80 voor FOK! _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129665
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ze waren toch heel dicht bij de 2-1, en 8-0 is het nog lang niet.
Niet zo snel posten hoor. Ik ben wat trager.
pi_221129666
Hallo Herman :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221129668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat CR7 voor Porutugal is en Messi voor Argentinië

Is @:tong80 voor FOK! _O_
Tong is niks joh, schei eens uit
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:36 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_221129669
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Felagund het volgende:

[..]
Hallo @:Tong80, leuk dat je er bent!
Was. En dat komt vooral door GGMM die ik niet goed weet te quoten. :)

FF pissen trouwens.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_221129670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Portugal gaat hem pakken uiteraard
Messi > Ronaldo in de kwartfinale.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:47 #216
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221129672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat CR7 voor Porutugal is en Messi voor Argentinië

Is @:tong80 voor FOK! _O_
Gisteren nog een like gekregen van tong80

Komt wel dichtbij zo :T
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221129673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.

:T
Ik ken de bron van de problemen niet, maar goed om je weer eens te zien. :)
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:52 #218
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129674
IJSKOUD BAD
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:53 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129675
Nuno op de brommer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221129678
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
Messi > Ronaldo in de kwartfinale.
Portugees team is veel beter joh. Alleen dat middenveld al lol
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:06 #221
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]

@:RamboDirk
ook weer afgekeurd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:15 #222
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221129680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]

@:RamboDirk
Geniaal gifje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:21 #223
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129681
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat CR7 voor Porutugal is en Messi voor Argentinië

Is @:tong80 voor FOK! _O_
Vergane glorie?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:22 #224
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129682
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef vul_maar_in het volgende:
IJSKOUD BAD
Ik ga eens even dit bad opwarmen.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:22 #225
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129683
Niks aan de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')