Ze trainen moderators toch ook niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden die scheidrechters beter even getraind om zo'n dingen te verkondigen
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij opende laatst nog een topic
Vol met geraaskal dat zijn column niet op tijd geplaatst was.
Nog een beetje hetzelfde dus
1-0 Ronaldo.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.
Fake newsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Coco het volgende:
AFTER REVIEW...
NUMBER 7 PORTUGAL
COVERED HIS MOUTH
DECISION IS RED CARD!
Hallo @tong80, leuk dat je er bent!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was geen geraaskal, en het ging voornamelijk over heel iets anders. Jippie heeft uitgebreid haar excuses gemaakt en ik post gewoon weer mijn briljante columns op de Frontpage. Dit is niet de eerste keer dat je onwaarheden over mij post en goedkoop probeert te scoren. Gelukkig ben je geen mod, dus ik riskeer geen ban wegens mod-bash, als ik je een kut FA noem. Je bent niet de oorzaak, maar wel één van de redenen dat ik niet meer post op het forum.
Mad. Triggered. Niet gelezenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zo'n BOZE TOONquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Coco het volgende:
AFTER REVIEW...
NUMBER 7 PORTUGAL
COVERED HIS MOUTH
DECISION IS RED CARD!
Schmidtgod een zienerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/z-2mPyTI1VM?is=FwPZ-K2MU0yqgkHp
Goedenavond en welkomquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |