quote:
Ik ben eigenlijk geen 'regular' bij voetbal. Dus ik ga er verder geen werk van maken. (Nou ja,
werk.)
Maar ieder ander mag er een topic van maken, ook zonder bronvermelding.
Het is 1 van de redenen waardoor ik soms liever naar bijv. ijshockey of rugby kijk. Het valt niet te ontkennen dat daar ook de nodige smerigheiden en onbehoorlijkheden plaatsvinden, maar er wordt daar doorgaans veel kordater gestraft en tevens worden die straffen vrij snel door de spierbonken geslikt.
Zal nooit die Britse rubyscheids vergeten die een micro bij zich had en met luide en standvastige stem tegen een protesterende reus van een kerel zei: "you play rugby, I am the ref here. You do your job, I do mine. Get away or I'll send you off." Einde discussie.