abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:05 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129997
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Hoe spel je banaan lieve Coco?
Heb je de post van Dr_Flash gezien?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:22 #127
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zit P1 en P2 aan zelfde kant schema voor België?
Nee als Belgie 1e wordt halve finale inderdaad. Lastig te lezen.
pi_221130006
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?
In Brussel met het vliegtuig.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:27 #129
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130007
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.
Valt tegen en als Nederland 2e eindigen?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:34 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130010
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?
Maar dat vraagt hij niet.
pi_221130012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo is een naar persoon

En had geschorst moeten zijn voor deze wedstrijd, stukje klassejustitie.
Had inmiddels alweer kunnen spelen. Was een schorsing van 1 wedstrijd.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:54:49 #132
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130013
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Even simpel;

Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221130018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu heb ik zin in snoep. jullie schuld. Op naar de supermarkt.
Winegums van Red Band
pi_221130020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Nederland heeft de lastigste loting van alle landen begreep ik
pi_221130021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:55:32 #136
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Heb je de post van Dr_Flash gezien?
*Scrollt terug...*

I stand corrected.
pi_221130023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee als Belgie 1e wordt halve finale inderdaad. Lastig te lezen.
Ahhh excuses, u hebt gelijk.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:55:42 #138
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130026
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130028
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nederland heeft de lastigste loting van alle landen begreep ik
Ligt meer aan Nederland...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:55:50 #140
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130029
Ik vind die suiker bramen vies.
pi_221130030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
In Brussel met het vliegtuig.
Als ze van NZ verliezen is dat wel de grootste schande ooit.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:55:53 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130034
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Valt tegen en als ze 2e eindigen?
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale

Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
pi_221130035
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig zit jij ook goed in de VI klassiekers uit de mooie tijd.
pi_221130037
blijf _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:12 #145
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Heb je de post van Dr_Flash gezien?
Oh deed ik een typo? Kill me *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:17 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:26 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130041
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh deed ik een typo? Kill me *O*
Dat lijkt mij wat overdreven.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:33 #148
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130042
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Had inmiddels alweer kunnen spelen. Was een schorsing van 1 wedstrijd.
Hadden er drie moeten zijn. Hij kreeg ook een heel rare straf, iets van één plus twee voorwaardelijk dacht ik.

Bij echt iedere andere speler behalve Messi oid was dat meerdere wedstrijden geweest.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221130044
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
Bekijk deze YouTube-video
pi_221130045
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
Dit klinkt erg Belgisch. Ik wil geeneens weten wat er op de puntjes hoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')