Nee als Belgie 1e wordt halve finale inderdaad. Lastig te lezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit P1 en P2 aan zelfde kant schema voor België?
In Brussel met het vliegtuig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?
Valt tegen en als Nederland 2e eindigen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.
Maar dat vraagt hij niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?
Had inmiddels alweer kunnen spelen. Was een schorsing van 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo is een naar persoon
En had geschorst moeten zijn voor deze wedstrijd, stukje klassejustitie.
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even simpel;
Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Winegums van Red Bandquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu heb ik zin in snoep. jullie schuld. Op naar de supermarkt.
Nederland heeft de lastigste loting van alle landen begreep ikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Ahhh excuses, u hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als Belgie 1e wordt halve finale inderdaad. Lastig te lezen.
Ligt meer aan Nederland...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland heeft de lastigste loting van alle landen begreep ik
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valt tegen en als ze 2e eindigen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
Hadden er drie moeten zijn. Hij kreeg ook een heel rare straf, iets van één plus twee voorwaardelijk dacht ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had inmiddels alweer kunnen spelen. Was een schorsing van 1 wedstrijd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
Dit klinkt erg Belgisch. Ik wil geeneens weten wat er op de puntjes hoort.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ging die reclame weer
HARIBO MAAKT KINDEREN BLIJF .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |