Ik kan alleen maar beetje ervan dromen. Maar in welke ronde zou Nederland België tegen komen als België 1/2e eindigd?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even simpel;
Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Ronaldo is een naar persoonquote:
Zwitserland of Canada dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zuid-Korea is toch ook niet zoveel. Geen idee tegen we die moeten bij de laatste 32 maar lijkt mij voor hun geen zekerheid
Kut staelensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar beetje ervan dromen. Maar in welke ronde zou Nederland België tegen komen als België 1/2e eindigd?
is trouwens al van 1998 geleden. Dat ze elkaar tegen hebben gekomen op een eindronde
Die gesuikerde of die gladde?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Haribo Cola flesjes zijn ook wel heerlijk.
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar beetje ervan dromen. Maar in welke ronde zou Nederland België tegen komen als België 1/2e eindigd?
is trouwens al van 1998 geleden. Dat ze elkaar tegen hebben gekomen op een eindronde
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die gesuikerde of die gladde?
@Viesdikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu heb ik zin in snoep. jullie schuld. Op naar de supermarkt.
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die gesuikerde of die gladde?
De gladde.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die gesuikerde of die gladde?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Haribo Cola flesjes zijn ook wel heerlijk.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Colaflesjes uit de koelkast in de zomer
Zit P1 en P2 aan zelfde kant schema voor België?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale.
Toch kreeg ik altijd een rode waas als ik hem zagquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Walgen van Immers gaat wel een beetje ver hoor.
Die hoort niet in dit lijstje.
Belgie kan toch nog overal terecht komen als ze 3e worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Nederland 1e wordt pas in de vinale. België heeft de lollerroute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |