abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:24 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129840
Laten we het gezellig houden :)

230127_1_gifdump103_23.gif
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:25 #27
35723 crew  GGMM
pi_221129841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
@:ggmm begon.
Niet helemaal
Jij vroeg hoe het met hem ging. Ik antwoordde daar gewoon op met feitelijke juistheden die waar zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129842
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!

Wel zin in dat wedstrijdje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:31 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij Benfica scheen het echt een fenomeen te zijn. Daarna nooit écht meer gezien
Vlagen, vond hem bij Atleti ook niet echt passen.
pi_221129845
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jazekers. wijlen @:koffieplanter was groot fan.
Wijlen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:43 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129847
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Dat heb ik met spelers zoals Messi, Suarez en Neymar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221129848
Oezbekistan kan wel een Arie Haan gebruiken.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221129850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wijlen?
Hij is niet meer onder ons.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:52 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet helemaal
Jij vroeg hoe het met hem ging. Ik antwoordde daar gewoon op met feitelijke juistheden die waar zijn.
Mijn feiten waren ook waar!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:55 #35
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wijlen?
RIP in peace
pi_221129853
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!

Wel zin in dat wedstrijdje.
Door te blijven winnnen
pi_221129854
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Walgen van Immers gaat wel een beetje ver hoor.

Die hoort niet in dit lijstje.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:01 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wijlen?
Wijlen worden niet besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221129856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef Felagund het volgende:

[..]
Hij is niet meer onder ons.
Oh dat wist ik niet :{ . Jeetje.
pi_221129858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Door te blijven winnnen
Ja of juist niet.
pi_221129865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!

Wel zin in dat wedstrijdje.
Nederland? Vinale pas dacht ik.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:49 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Oh dat wist ik niet :{ . Jeetje.
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
pi_221129869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het zijn nog twee mooie goaltjes ook inderdaad.

Dat is extra vervelend. Nu kunnen we hem niet eens uitlachen dat hij een intikkertje ontzettend viert.
Waar slaat deze haat eigenlijk op?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:56 #44
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221129870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Door te blijven winnnen
Zeg je nou dat dit Portugal in de finale komt?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:08 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Nuttige toevoeging!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:09 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129872
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.
Bij de meest logische route finale ja.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:10 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.
Dat ligt eraan of WIJ en ZIJ eerste of tweede worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:22 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Ik mis @Sked
What can change the nature of a man?
pi_221129879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.
Wat een kut loting hebben wij zeg.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:45 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik mis @:Sked
Ik ook. En JR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')