quote:
quote:
Annoying redquote:
Was die niet ooit verkocht voor iets van 120 miljoen?quote:
quote:
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promesquote:
Jazekers. wijlen @Koffieplanter was groot fan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was die niet ooit verkocht voor iets van 120 miljoen?
@GGMM begon.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:maxi-mus laten we geen reactie uitlokken
Dan zou de username ook veranderd moeten worden!quote:
Bij Benfica scheen het echt een fenomeen te zijn. Daarna nooit écht meer gezienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers. wijlen @:koffieplanter was groot fan.
aha. JOuw lijstje. Greenwood?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes
Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Niet helemaalquote:
Vlagen, vond hem bij Atleti ook niet echt passen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Benfica scheen het echt een fenomeen te zijn. Daarna nooit écht meer gezien
Wijlen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers. wijlen @:koffieplanter was groot fan.
Dat heb ik met spelers zoals Messi, Suarez en Neymar.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes
Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Hij is niet meer onder ons.quote:
Mijn feiten waren ook waar!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet helemaal
Jij vroeg hoe het met hem ging. Ik antwoordde daar gewoon op met feitelijke juistheden die waar zijn.
Door te blijven winnnenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!
Wel zin in dat wedstrijdje.
Walgen van Immers gaat wel een beetje ver hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!
Wel zin in dat wedstrijdje.
Waar slaat deze haat eigenlijk op?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn nog twee mooie goaltjes ook inderdaad.
Dat is extra vervelend. Nu kunnen we hem niet eens uitlachen dat hij een intikkertje ontzettend viert.
Nuttige toevoeging!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Dat ligt eraan of WIJ en ZIJ eerste of tweede worden.quote:
Ik mis @Skedquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |