abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:27 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129799
De laatste dag is alweer in aantocht. De laatste keer 4 tijdstippen voor 4 wedstrijden. Al voelt dat nu toch allemaal wel anders, want diep in de nacht kijken WE natuurlijk niet zoveel. Komende dagen zelfs 6 wedstrijden op 1 dag, maar altijd 3 tijdstippen. Opvallend is dat de komende dagen echt nachtwerk gaat worden, maar dat de KO-fase dan wel weer meevalt.

Maar goed, eerst even dit. De laatste groep begon met een stunt, Portugal pakte maar een puntje tegen Congo. Zag er niet heel overtuigend uit, en als er dan kansen kwamen werden ze vakkundig verprutst door Ronaldo. Wat een fenomeen. Congo had kunnen winnen, zover kwam het gelukkig niet voor Portugal. Al had Portugal wel de betere kansen, eerlijk is eerlijk.

Oezbekistan kwam flets voor de dag. Vond ik eigenlijk ook tegen Nederland, er waren missers en een rode kaart van Guus Til voor nodig om Oezbekistan naar een spannende wedstrijd te helpen toen. Tegen Colombia bleven die missers over het algemeen uit, al wisten de Oezbeken nog wel te scoren. Diaz was toch wel de belangrijkste man, scoorde en gaf een assist. Eigenlijk zoals je het vooraf uit kon tekenen. Oezbekistan koopt daar natuurlijk weinig voor.

Nu dus Portugal tegen Oezbekistan. Voor Portugal moet het beter, bij wéér een gelijkspel kan het er zomaar uit liggen. Dan is Houston toch echt wel een probleemstad gebleken voor de Portugezen, want ze speelden er ook al tegen Congo. De balans tegen Oezbekistan staat nog op nul, dus daar valt niet veel over te zeggen. Op basis van de FIFA-ranking blijft Portugal favoriet, maar ze moeten het wel maar laten zien.

What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:31 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129801
fipo
What can change the nature of a man?
pi_221129804
fipo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:32 #4
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129805
fipo
pi_221129807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
de obligatoire 5-1 incoming.
Zegt het voort.
pi_221129808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef Coco het volgende:
fipo
Maar dit is valsspelen.
pi_221129810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
fipo
_O- .
pi_221129811
Hier gaan er een paar ontzettend de mist in!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:42:51 #9
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129812
haha kijk ons dan dombo
pi_221129813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
fipo
Ha.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
fipo
Ha.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:07 #11
35723 crew  GGMM
pi_221129815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
fipo
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
fipo
_O- .
pi_221129817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
De Bruyne :X .
Annoying red
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:11 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die is al heel vroeg afgetakeld.
Was die niet ooit verkocht voor iets van 120 miljoen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:12 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129819
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:18 #16
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129820
zelfde timestamp x3 lol.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:20 #17
35723 crew  GGMM
pi_221129821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:maix-mus
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:27 #18
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129822
@maxi-mus laten we geen reactie uitlokken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:28 #19
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221129823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:40 schreef Dr_Flash het volgende: [..] huh wat? :?
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:31 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Was die niet ooit verkocht voor iets van 120 miljoen?
Jazekers. wijlen @Koffieplanter was groot fan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:42 #21
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:maxi-mus laten we geen reactie uitlokken
@GGMM begon.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:43:45 #22
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef vul_maar_in het volgende:
zelfde timestamp x3 lol.
:?
What can change the nature of a man?
pi_221129835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik las van gender.
Dan zou de username ook veranderd moeten worden!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:04 #24
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129836
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jazekers. wijlen @:koffieplanter was groot fan.
Bij Benfica scheen het echt een fenomeen te zijn. Daarna nooit écht meer gezien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:14 #25
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129839
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
aha. JOuw lijstje. Greenwood?

Het zal ook wel :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:24 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129840
Laten we het gezellig houden :)

230127_1_gifdump103_23.gif
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:25 #27
35723 crew  GGMM
pi_221129841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
@:ggmm begon.
Niet helemaal
Jij vroeg hoe het met hem ging. Ik antwoordde daar gewoon op met feitelijke juistheden die waar zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221129842
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!

Wel zin in dat wedstrijdje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:31 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij Benfica scheen het echt een fenomeen te zijn. Daarna nooit écht meer gezien
Vlagen, vond hem bij Atleti ook niet echt passen.
pi_221129845
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jazekers. wijlen @:koffieplanter was groot fan.
Wijlen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:43 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221129847
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Dat heb ik met spelers zoals Messi, Suarez en Neymar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221129848
Oezbekistan kan wel een Arie Haan gebruiken.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221129850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wijlen?
Hij is niet meer onder ons.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:52 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet helemaal
Jij vroeg hoe het met hem ging. Ik antwoordde daar gewoon op met feitelijke juistheden die waar zijn.
Mijn feiten waren ook waar!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:44:55 #35
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221129852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wijlen?
RIP in peace
pi_221129853
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!

Wel zin in dat wedstrijdje.
Door te blijven winnnen
pi_221129854
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ronaldo staat op mijn lijstje samen met spelers als Weghorst, Immers, Greenwood, Promes

Ik walg van ze en gun ze geen succes (nou ja behalve Immers, maar die droeg ons mooie shirt).
Walgen van Immers gaat wel een beetje ver hoor.

Die hoort niet in dit lijstje.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:01 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wijlen?
Wijlen worden niet besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221129856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef Felagund het volgende:

[..]
Hij is niet meer onder ons.
Oh dat wist ik niet :{ . Jeetje.
pi_221129858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Door te blijven winnnen
Ja of juist niet.
pi_221129865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kunnen wij Portugal tegenkomen in het toernooi!

Wel zin in dat wedstrijdje.
Nederland? Vinale pas dacht ik.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:49 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Oh dat wist ik niet :{ . Jeetje.
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
pi_221129869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het zijn nog twee mooie goaltjes ook inderdaad.

Dat is extra vervelend. Nu kunnen we hem niet eens uitlachen dat hij een intikkertje ontzettend viert.
Waar slaat deze haat eigenlijk op?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:56 #44
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221129870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:44 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Door te blijven winnnen
Zeg je nou dat dit Portugal in de finale komt?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:08 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Nuttige toevoeging!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:09 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129872
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.
Bij de meest logische route finale ja.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:10 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.
Dat ligt eraan of WIJ en ZIJ eerste of tweede worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:22 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Ik mis @Sked
What can change the nature of a man?
pi_221129879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nederland? Vinale pas dacht ik.
Wat een kut loting hebben wij zeg.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:46:45 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik mis @:Sked
Ik ook. En JR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')