abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221130094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.

Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt :')
pi_221130095
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]
We juichen allemaal voor Uruguay tegen Spanje.
Maakt het voor Spanje veel uit als ze 2e worden?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:01:53 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130100
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Best lullig dat de ene groepswinnaar een nummer 3 krijgt en de ander Brazilië of Marokko.
De groepswinnaars die een nummer 3 krijgen, krijgen daarna een andere groepswinnaar. De gelukkigen zijn Engeland en en Portugal (of Colombia) die tegen de groepswinnaar van groep A en B mogen.

Argentinië heeft vooral de mazzel dat Uruguay op dit moment geen tweede gaat worden en ze daarmee met Kaapverdië wel een heel makkelijke nummer 2 is. Of ze krijgen Saoedi-Arabië, daar gaan ze niet nog een keer in trappen lijkt me
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221130102
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
We zullen laten hooooooren Sp-or-za
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:02:06 #180
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt :')
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
V Dijk schopt hem enkeltje ziekenhuis
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:02:48 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt :')
Dat wordt inderdaad 4-2 ofzo. Maar Nederland wint de groep wel dus dit is toch niet relevant
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:02:50 #183
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130107
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Maakt het voor Spanje veel uit als ze 2e worden?
Dan moeten ze tegen Argentinië.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:03:03 #184
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221130109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
Nu heb ik zin in kalknagel en voetschimmel
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221130111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat wordt inderdaad 4-2 ofzo. Maar Nederland wint de groep wel dus dit is toch niet relevant
Achterin is Noorwegen matig. Paar goede spelers maar niet onder de indruk
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:03:50 #186
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221130114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
V Dijk schopt hem enkeltje ziekenhuis
Zichzelf?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221130115
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dan moeten ze tegen Argentinië.
Yamal of Messi kiezen tussen twee domme hoofden
pi_221130117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
Welke matige defensie?

  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:04:11 #189
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130119
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Achterin is Noorwegen matig. Paar goede spelers maar niet onder de indruk
Centrale duo en keepertje zwak ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221130122
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Centrale duo en keepertje zwak ja
Pedersen kan er ook geen reet van
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:04:58 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130127
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Pedersen kan er ook geen reet van
Als Ryerson OUT is hebben ze een groot probleem ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:05:28 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130129
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten. Dan is dat wel echt de meest vreselijke route.

Ik denk dat groepswinst wel gunstiger is, halve finale is toch per definitie een lastige pot, kwartfinale is bij allebei lastig en daar is de achtste finale wel sowieso simpeler
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:05:48 #193
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130131
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Pedersen kan er ook geen reet van
Die zit op de bank.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:05:58 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221130132
Ik kijk deze wedstrijd niet. 19u is een baggertijd.
pi_221130133
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Ik zou eerst maar de 32e finale winnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221130134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Frankrijk overtuigd ook niet echt. Deschamps :') Wel goed elftal natuurlijk
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:06:17 #197
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Gelijkspelletje is genoeg voor Frankrijk gelukkig, al laten die de 3e pot vaak lopen.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:07:00 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Gelijkspelletje is genoeg voor Frankrijk gelukkig, al laten die de 3e pot vaak lopen.
Nu dus wel potentieel lastige route als ze die niet winnen, dus daar zullen ze wel voor gaan lijkt me.
Al moeten ze bij die andere vroeg tegen Duitsland, dus dat is ook niet ideaal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:07:26 #199
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nu dus wel potentieel lastige route als ze die niet winnen, dus daar zullen ze wel voor gaan lijkt me.
Ja die gaan wel een resultaat halen nu inderdaad. Paar wissels doet ze ook niet erg pijn natuurlijk.
pi_221130149
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef Coco het volgende:
In het Fries is het jiskefet.
Je bent toch geen homofiel, Edgar?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')