Noorwegen lol als je daar al schrik van hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.
Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
Maakt het voor Spanje veel uit als ze 2e worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We juichen allemaal voor Uruguay tegen Spanje.
De groepswinnaars die een nummer 3 krijgen, krijgen daarna een andere groepswinnaar. De gelukkigen zijn Engeland en en Portugal (of Colombia) die tegen de groepswinnaar van groep A en B mogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Best lullig dat de ene groepswinnaar een nummer 3 krijgt en de ander Brazilië of Marokko.
We zullen laten hooooooren Sp-or-zaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentjequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt
V Dijk schopt hem enkeltje ziekenhuisquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
Dat wordt inderdaad 4-2 ofzo. Maar Nederland wint de groep wel dus dit is toch niet relevantquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noorwegen lol als je daar al schrik van hebt
Dan moeten ze tegen Argentinië.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maakt het voor Spanje veel uit als ze 2e worden?
Nu heb ik zin in kalknagel en voetschimmelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
Achterin is Noorwegen matig. Paar goede spelers maar niet onder de indrukquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad 4-2 ofzo. Maar Nederland wint de groep wel dus dit is toch niet relevant
Zichzelf?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Dijk schopt hem enkeltje ziekenhuis
Welke matige defensie?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haaland sloopt de NL defensie in zijn eentje
Centrale duo en keepertje zwak jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Achterin is Noorwegen matig. Paar goede spelers maar niet onder de indruk
Pedersen kan er ook geen reet vanquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Centrale duo en keepertje zwak ja
Als Ryerson OUT is hebben ze een groot probleem jaquote:
Ik zou eerst maar de 32e finale winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Frankrijk overtuigd ook niet echt. Deschampsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Gelijkspelletje is genoeg voor Frankrijk gelukkig, al laten die de 3e pot vaak lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt overigens wel de pech hebben dat Noorwegen langs Frankrijk glibbert, dan zou je daar dus tegen Frankrijk moeten.
Nu dus wel potentieel lastige route als ze die niet winnen, dus daar zullen ze wel voor gaan lijkt me.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelijkspelletje is genoeg voor Frankrijk gelukkig, al laten die de 3e pot vaak lopen.
Ja die gaan wel een resultaat halen nu inderdaad. Paar wissels doet ze ook niet erg pijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu dus wel potentieel lastige route als ze die niet winnen, dus daar zullen ze wel voor gaan lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |