Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Bedankt voor je hevig opzoekingswerk. Dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale
Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale
Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale
Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
We hadden de vorige toernooien best wel lollerroutes.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
Een lekkere dooddoener, maar de kans is veel groter dat je met een lollerroute wereldkampioen wordt dan met een pittig schema.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen.
Ik hoop dat ze "gewoon" winnenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als ze van NZ verliezen is dat wel de grootste schande ooit.
Op het vorige toernooi zeker, wel dankzij de nummer 3 route dacht ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We hadden de vorige toernooien best wel lollerroutes.
haha Belgie is niet relevant. Weg met Belgie. Kruis erover kliko in en vanavond nog bij de weg zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale
Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale
Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale
Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
Best lullig dat de ene groepswinnaar een nummer 3 krijgt en de ander Brazilië of Marokko.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.
Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
Vorige EK hadden we wel een pretloting.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
Een vuilbak?quote:
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.
Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
De hand van Infantinoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
En we hebben een bank van niets, dus dat helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een lekkere dooddoener, maar de kans is veel groter dat je met een lollerroute wereldkampioen wordt dan met een pittig schema.
Niet alleen statistisch, maar ook in hoeveel energie het kost per wedstrijd.
We juichen allemaal voor Uruguay tegen Spanje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
vuilbak, vuilnisbakquote:
Jammer wel. Maar wellicht een verrassing op de route. Vooral die L32 tegen de winnaar Brazilië-Marokko is op het oog vervelend, maar eigenlijk moet je die allebei kunnen hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |