abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:56:40 #151
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:57:03 #152
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale

Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
Bedankt voor je hevig opzoekingswerk. Dat waardeer ik.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:57:07 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kunnen we dan niet beter tweede worden? Pittige route.
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.

Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:57:44 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
We hadden de vorige toernooien best wel lollerroutes.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:57:55 #155
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:02 #156
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130054
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen.
Een lekkere dooddoener, maar de kans is veel groter dat je met een lollerroute wereldkampioen wordt dan met een pittig schema.

Niet alleen statistisch, maar ook in hoeveel energie het kost per wedstrijd.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221130055
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als ze van NZ verliezen is dat wel de grootste schande ooit.
Ik hoop dat ze "gewoon" winnen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:15 #158
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130057
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]
We hadden de vorige toernooien best wel lollerroutes.
Op het vorige toernooi zeker, wel dankzij de nummer 3 route dacht ik.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:21 #159
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als NL 1e wordt en Belgie 1e:
Halve finale

Als NL 1e wordt en Belgie 2e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 1e:
Finale

Als NL 2e wordt en Belgie 2e:
Halve finale
haha Belgie is niet relevant. Weg met Belgie. Kruis erover kliko in en vanavond nog bij de weg zetten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Chronisch geblesseerd, mentaal vooral.
pi_221130061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Karakter
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:41 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130068
Hoe noemen ze een kliko in België?
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:58:49 #163
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130070
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.

Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
Best lullig dat de ene groepswinnaar een nummer 3 krijgt en de ander Brazilië of Marokko.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:59:07 #164
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130073
In het Fries is het jiskefet.
What can change the nature of a man?
pi_221130074
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
Vorige EK hadden we wel een pretloting.
pi_221130075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:
Hoe noemen ze een kliko in België?
Een vuilbak?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:59:21 #167
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef Coco het volgende:
In het Fries is het jiskefet.
:D
pi_221130079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan krijg je mogelijk Noorwegen en Engeland na de zestiende finale, ook niet simpel dus.

Het ligt er maar net aan hoe het allemaal valt. Maar Nederland heeft sowieso heel ongunstig geloot dit WK
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
pi_221130080
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
De hand van Infantino
pi_221130081
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Een lekkere dooddoener, maar de kans is veel groter dat je met een lollerroute wereldkampioen wordt dan met een pittig schema.

Niet alleen statistisch, maar ook in hoeveel energie het kost per wedstrijd.
En we hebben een bank van niets, dus dat helpt ook niet mee.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:16 #171
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130084
ENgeland. - Ghana wil ik ook nog wel even zien.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:31 #172
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130087
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:59 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Argentinie heeft ook altijd geluk voor mijn gevoel.
We juichen allemaal voor Uruguay tegen Spanje.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:37 #173
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:
Hoe noemen ze een kliko in België?
vuilbak, vuilnisbak
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:42 #174
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221130089
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ook dan is de route vrij pittig. Pech met de loting, altijd tegen ons.
Jammer wel. Maar wellicht een verrassing op de route. Vooral die L32 tegen de winnaar Brazilië-Marokko is op het oog vervelend, maar eigenlijk moet je die allebei kunnen hebben.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:00:56 #175
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130090
Fuck off met je triviant. Het heet niet triviant. Het heet Trivial Pursuit. Stakkers
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')