Wij doen het altijd goed met zware lotingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een kut loting hebben wij zeg.
JR hangt wel rond op den Reddit meen ikquote:
Ik zie Colombia ook nog niet zomaar winnen straks.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of WIJ en ZIJ eerste of tweede worden.
2012 niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij doen het altijd goed met zware lotingen.
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een kut loting hebben wij zeg.
Sport zequote:
Ja, maar ik wil leuke lotingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij doen het altijd goed met zware lotingen.
Een kwartiertje is nog wel te doen jaquote:
Dit was bij Sked ook al zoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je was niet echt duidelijk daarin hoor.
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Walgelijke troep voor kinderenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Niet meer gegeten sinds ik 13 ben geworden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |