abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:43 #61
842 Zorro
Z
pi_221129897
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
Een kwartiertje is nog wel te doen ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221129899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Dit was bij Sked ook al zo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:48 #63
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221129901
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
Wel handen wassen he? ;)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:47:50 #64
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Oh dat wist ik niet :{ . Jeetje.
Nee ik ook niet eigenlijk -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221129903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
Doe rustig aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:48:18 #66
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129907
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
2012 niet.
Ik heb het over de knockout fase.
What can change the nature of a man?
pi_221129910
Wat fanatiek zijn jullie. Het is nog zomerstop hier.
pi_221129913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb het over de knockout fase.
Je was niet echt duidelijk daarin hoor.
pi_221129915
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:48:55 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221129919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Je was niet echt duidelijk daarin hoor.
Dat blijkt.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:48:56 #71
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221129920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Ja
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221129921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Genot.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:07 #73
35723 crew  GGMM
pi_221129923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Walgelijke troep voor kinderen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:10 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Niet meer gegeten sinds ik 13 ben geworden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:16 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221129925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:30 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
Even simpel;

Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
pi_221129930
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
Oke Benedict Arnold
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:44 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129931
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
Als je tegen Marokko de eerste 30 minuten overleeft win je gewoon.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:51 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Sportza.be
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:49:52 #80
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221129934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
<Perziken<beertjes<kersen
pi_221129938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Even simpel;

Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Oh, dat zijn leuke wedstrijden.

Ik ga akkoord.
pi_221129939
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
:')
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:06 #83
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221129940
Niks gaat boven een fris jupilertje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221129942
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Haribo is ideaal (duur)sportvoer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:28 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Even simpel;

Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:29 #86
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef GGMM het volgende:

[..]
Walgelijke troep voor kinderen
Colaflesjes uit de koelkast in de zomer :9
pi_221129945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust sporten.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:48 #88
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221129946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Beste haribo zijn perzikjes, dan banaatjes, dan colaflesjes.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:55 #89
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221129948
oe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:56 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221129949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.
Ja eens daar kon ik zo uit het hoofd even niet opkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')