Een kwartiertje is nog wel te doen jaquote:
Dit was bij Sked ook al zoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als in geen FOKKER meer hoor, voor er misverstanden ontstaan.
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je was niet echt duidelijk daarin hoor.
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Walgelijke troep voor kinderenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Niet meer gegeten sinds ik 13 ben geworden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
Even simpel;quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een beeld van de mogelijke route naar de finale (die we hoogstwaarschijnlijk toch niet gaan halen).
Oke Benedict Arnoldquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
Als je tegen Marokko de eerste 30 minuten overleeft win je gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
<Perziken<beertjes<kersenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Oh, dat zijn leuke wedstrijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even simpel;
Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij mogen waarschijnlijk eerst tegen Marokko. En dan de volgende wedstrijd, ja die is er niet.
Haribo is ideaal (duur)sportvoer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even simpel;
Brazilie Marokko
Zuid Korea
Frankrijk/Duitsland
Spanje
FINALE
Beste haribo zijn perzikjes, dan banaatjes, dan colaflesjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is jullie mening over Haribo kikkertjes?
Ja eens daar kon ik zo uit het hoofd even niet opkomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zuid-Korea/Zwitserland zou ik zeggen. Als Kaanaaadaaaa die groep wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |