abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:08:06 #201
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221130153
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:08:13 #202
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130154
Ik gun the GOAT wel een hattrick
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221130155
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Je bent toch geen homofiel, Edgar?
Ik heb nu wel zin in een potje stiften!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:08:54 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130163
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Of Iran.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:09:10 #205
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221130166
Chris snoert critici de mond, siiiuuuuuuuuuuu.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:09:48 #206
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221130168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb nu wel zin in een potje stiften!
Dat mag dus niet!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221130170
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Dat mag dus niet!
Laat godverdomme juffrouw Jannie met rust
pi_221130173
Dit is het slechtste wat Portugal kan overkomen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:10:46 #209
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130175
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Ik weet als je als derde 4 punten haalt dat je zo goed als altijd door bent.

Maar met drie punten is het gunstig om doelsaldo 0 te hebben. Die zijn ook zo goed als door

Als België toch niet kan winnen van Nieuw Zeeland kan het als beste derde doorgaan met 3 punten en 0 doelsaldo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:10:46 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221130176
Zo, twee broodjes frikandel met mayo :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221130180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, twee broodjes frikandel met mayo :9
Dat klinkt goed.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221130182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk deze wedstrijd niet. 19u is een baggertijd.
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tv
pi_221130187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tv
Cucked
pi_221130189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, twee broodjes frikandel met mayo :9
Kroket > Frikandel
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:12:29 #215
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130191
3 zakken haribo en een 4-pack rolo's
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:12:42 #216
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221130192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, twee broodjes frikandel met mayo :9
Dat klinkt als een prima avondsnack.
pi_221130193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:12 schreef vul_maar_in het volgende:
3 zakken haribo en een 4-pack rolo's
Woon je boven een supermarkt ofzo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:13:10 #218
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221130194
Süleyman Öztürk
@SuleyOzturk
De groten voeden zich met goals. Met elkaars energie. Sterrenstof daalt neer op dit WK.

@Alaphilippe_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:13:28 #219
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Woon je boven een supermarkt ofzo
haha 1.5 min fietsen
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:14:15 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221130205
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Daar heb je wel 3 gelijke spelen voor nodig denk ik. Dat kan eigenlijk alleen voor Iran of Kaapverdië/Uruguay. Of Congo moet alles gelijkspelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:15:21 #221
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130213
De belg jinxed CR7's hattrick.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:15:35 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130214
oe
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:15:45 #223
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130216
OEh.
pi_221130228
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Süleyman Öztürk
@:SuleyOzturk
De groten voeden zich met goals. Met elkaars energie. Sterrenstof daalt neer op dit WK.

@:alaphilippe_
Ah de vergezochte metaforen waar ik het over had zijn nog in gebruik zie ik.
pi_221130230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kroket > Frikandel
Het wisselt bij mij.

Ze behoren in elk geval al zo'n halve eeuw tot m'n favorieten.
In de snackbar laat ik dus al die exotische bestellingen van me afglijden en roep dan "1 grote friet mèt en 1 kroket!" (Of frikadel, al naar gelang.)

Je ziet de verbazing op de gezichten. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')