Ik heb nu wel zin in een potje stiften!quote:
Of Iran.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Dat mag dus niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in een potje stiften!
Ik weet als je als derde 4 punten haalt dat je zo goed als altijd door bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tvquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:05 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk deze wedstrijd niet. 19u is een baggertijd.
Cuckedquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet gewoon nog wachten tot je vrouw klaar is met de tv
Daar heb je wel 3 gelijke spelen voor nodig denk ik. Dat kan eigenlijk alleen voor Iran of Kaapverdië/Uruguay. Of Congo moet alles gelijkspelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Er zal ook vast wel een nummer 3 doorgaan zonder overwinning… (Uruguay bijv.)
Ah de vergezochte metaforen waar ik het over had zijn nog in gebruik zie ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Süleyman Öztürk
@:SuleyOzturk
De groten voeden zich met goals. Met elkaars energie. Sterrenstof daalt neer op dit WK.
@:alaphilippe_
Het wisselt bij mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |