Ik strooi kruimeltjes...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:onlogisch zou hier een moedergrapje van maken.
Alles is beter met oorlog... Oh wachtquote:
Dat zei je niet. Je had ook door kunnen gaan in potentie met 2 punten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja hoe wil je anders op 3 punten komen zonder overwinning.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Indirect een film verbieden is dat.
Je zou zelfs met 1 punt kunnen doorgaanquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei je niet. Je had ook door kunnen gaan in potentie met 2 punten.
Bij een WK of EK zou het 2 puntensysteem moeten zijn zoals vroegerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja hoe wil je anders op 3 punten komen zonder overwinning.
Die linker kat/poes mag wel op dieet.quote:
Dit is dom inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had deze varianten niet tegen Oezbekistan allemaal gedaan.
Wat heb ik dan over andere spelers gezegd?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh bij Ronaldo is het maar Oezbekistan. Gewoon mooie doelpunten.
Alles voor het ego van Ronaldo! Maar wie weet hebben ze nog 10/20 varianten in huis!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had deze varianten niet tegen Oezbekistan allemaal gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |