Welke supermarkt? Ik woon op 500 meter van de Aldiquote:
Mensen die frikadel zeggen vertrouw ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het wisselt bij mij.
Ze behoren in elk geval al zo'n halve eeuw tot m'n favorieten.
In de snackbar laat ik dus al die exotische bestellingen van me afglijden en roep dan "1 grote friet mèt en 1 kroket!" (Of frikadel, al naar gelang.)
Je ziet de verbazing op de gezichten.
Ik heb er meerder maar de Boons was al dicht (1 minuut lopen) dus de Nettorama :-)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke supermarkt? Ik woon op 500 meter van de Aldi
Dat is prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die frikadel zeggen vertrouw ik niet
Nettoramagodenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb er meerder maar de COOP was al dicht (1 minuut lopen) dus de Nettorama :-)
Was je altijd op tijd voor de Aldi PCquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke supermarkt? Ik woon op 500 meter van de Aldi
Geloof ik niet in. Portugal heeft nog wat goed te maken en Oezbekistan wordt er niet fitter op.quote:
Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Süleyman Öztürk
@:SuleyOzturk
De groten voeden zich met goals. Met elkaars energie. Sterrenstof daalt neer op dit WK.
@:alaphilippe_
Kun je vinden, maar die zijn niet in huis.quote:
Met mayo, pinda of oorlog.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik eet broodjes frika(n)del het liefst zonder saus, ALS het een goeie is. (geen offbrand of halal shit)
@onlogisch zou hier een moedergrapje van maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Pinda is ook goed te doen ja, maar soms vind ik hem kaal het lekkerst :p
Ja hoe wil je anders op 3 punten komen zonder overwinningquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je wel 3 gelijke spelen voor nodig denk ik. Dat kan eigenlijk alleen voor Iran of Kaapverdië/Uruguay. Of Congo moet alles gelijkspelen.
Oh bij Ronaldo is het maar Oezbekistan. Gewoon mooie doelpunten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat een prestatie tegen Oezbekistan. Applaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |