8 julijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:12 schreef 100Spokes het volgende:
Ah het einde van de groepsfase is in zicht ze gaan nu tegelijk spelen. Wanneer is de eerste rust dag? Dat wordt afkicken...
Akkoordquote:
quote:
quote:De Noorse boskat is een langharig kattenras. Van nature komt dit fenotype van de huiskat als eeuwenoud landras voor in het gebied van oorsprong, Noorwegen, zonder dat de mens zich aanvankelijk met de ontwikkeling bemoeid heeft.
De Noorse Boskat is een populair ras in Nederland. Het is, zeker in de winter, een stoer uitziende halflangharige kat die in veel verschillende kleuren voorkomt. De Noorse Boskat staat erom bekend vriendelijk, speels en nieuwsgierig te zijn.
Dat valt wel vies tegen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 19.00 - 22.00 - 1.00 schema is
En onze binnensteden voor middernacht al naar de tering geholpen hebben?quote:
Iedereen weet dat 99% van de gokkers stopt vlak voordat ze hun grote winst pakken. Je bent gewoon bang.quote:
Ok Geerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb hier de kracht niet meer voor.
Klopt want wij fokkers zitten toch binnen hele avondquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit had wel om 19:00 mogen beginnen.
Wat moet ik doen tot 21:00quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit had wel om 19:00 mogen beginnen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Dank je wel vriendjequote:
Jij gelooft niet in starters and finishers?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Als Manzambi niet in de basis staat kunnen we Yakin niet meer serieus nemen.
Nee.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in starters and finishers?
Ik wilde het eigenlijk vanaf deze ronde niet meer doen omdat elk land nu minimaal één keer aan de beurt is geweestquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk vanaf deze ronde niet meer doen omdat elk land nu minimaal één keer aan de beurt is geweest
Je bent Colombia - Congo vergeten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk vanaf deze ronde niet meer doen omdat elk land nu minimaal één keer aan de beurt is geweest
Ik heb nog wel even overwogen om voor deze wedstrijden één grote chaotische "Jan van Haasteren-afbeelding" te maken van de vier landen, maar door al die chaos zaten er dermate veel AI-fouten in dat ik me begon te irriteren toen dacht ik het is leuk geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien over 2 jaar bij het EK, AI zal dan nog wel iets verder ontwikkeld zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Beide. (2 schermen)quote:
Net zei je 2quote:
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Willen jullie niet zo stokeren bij Coco?
Heel jammer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?
Precies, en het blijft educatief.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel jammer.
Eigenlijk kan hij prima doorgaan omdat elke wedstrijd weer een wedstrijd op zich is. En we hebben Colombia en Congo nooit gezien.
Waaaat???????quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?
Zeker als je nu bijvoorbeeld Bosnie en Qatar tegenover elkaar zou zetten, daar zou je nu echt wat van opsteken.quote:
Ja zie hierboven hoe ik op dit nieuw reageerquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker als je nu bijvoorbeeld Bosnie en Qatar tegenover elkaar zou zetten, daar zou je nu echt wat van opsteken.
Maar dit wordt ons totaal ontnomen. Ben benieuwd hoe @:Pisces29 op dit nieuw gaat reageren...
Eigenlijk is hij dit wel verplicht want hij beweert dat we elk land gezien hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Doe het dan tot 28/29 juni. De zestiende finales @:ggmm![]()
![]()
![]()
Oh, die wou ik juist wel gaan kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zelf het op 1 kanaal houden en een beetje schakelen? Niemand heeft toch zin om Bosnië - Qatar helemaal te gaan zitten kijken..
Maar die ik ga juist wel primair kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zelf het op 1 kanaal houden en een beetje schakelen? Niemand heeft toch zin om Bosnië - Qatar helemaal te gaan zitten kijken..
Nee en soms veranderen details? Of is dit de hitte die dit denkt?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij dit wel verplicht want hij beweert dat we elk land gezien hebben.
EN DIT IS NIET ZO
Kan die vent nog steeds geen Engelsquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Messi brabbelt weer wat in dat filmpje.
Canada is 1 van de mooiste volksliederenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, Bosnië - Qatar aangezet omdat de volksliederen mooier zijn dan die andere twee. Daarna kan ik wel weer schakelen
Neequote:Op woensdag 24 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Canada is 1 van de mooiste volksliederen
Nou vooruitquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Doe het dan tot 28/29 juni. De zestiende finales @:ggmm![]()
![]()
![]()
Je begrijpt de passie en de ziel niet van een volkslied.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind bijna ieder volkslied stom.
Wat ONTZETTEND leuk weer!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Zong Jan Vennegoor ook mee?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het Bosnische en Herzegovijns volkslied.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Canada is 1 van de mooiste volksliederen
Coco heeft een betere smaak.quote:
In België is er een wansmaak. (behalve bier en friet)quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Coco heeft een betere smaak.
Maar ik kijk Bosnie.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Je gaat toch geen Qatar kijken als er ook Canada Zwitserland is
Maar ik kijk Bosnië - Herzegovinaquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Duits bier is beter. En onze wafels zij ook beter dan die van de Belgen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
In België is er een wansmaak. (behalve bier en friet)
Dat is ook een logisch resultaat, beide ploegen hebben aan 1 punt genoeg om door te gaan. Ik hoop dat het niet zo'n wedstrijd wordt waar beide ploegen geen risico durven te nemen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durft het trouwens bijna niet te zeggen.
Maar ik heb 1-1 voorspeld bij Zwitserland - Canada.
Ik ga sowieso niet naar n smerige schopploeg kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Misschien een leuk idee voor een topic!!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk voetbalstadion keertje geen NFL bunker
Gewoon hele WK doorgaan bitte.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bosnië op TV, Zwitserland op de laptopquote:
Dit is een serieuze aantijgingquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je begrijpt de passie en de ziel niet van een volkslied.
Wat kijk je op scherm 3?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bosnie op scherm 1
Canada op scherm 2!
wij zijn tegen AIquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil je plaatjes gerust overnemen als je me de prompt doorstuurt? Gemaakt met chatGPT?
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil je plaatjes gerust overnemen als je me de prompt doorstuurt? Gemaakt met chatGPT?
Was je dezelfde persoon die vroeger had gezegd:quote:
Waarom zou je überhaupt wedstrijden van Feyenoord afgelopen seizoen willen terugkijkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alle goals van Ueda in 25/26.
Gohquote:
die debiele plaatjes hou je maar op facebookquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was je dezelfde persoon die vroeger had gezegd:
We zijn tegen internet
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt wedstrijden van Feyenoord afgelopen seizoen willen terugkijken
Ik had niet verwacht dat het zou lukkenquote:
Sodeju hier schrik ik vanquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die debiele plaatjes hou je maar op facebook
Kan je dit soort domme vragen niet op Facebook stellenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
wat is de stand in deze groep eigenlijk?
Het is hier geen Alexaquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
CAN 4 (+6)quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
De vraag gewoon beantwoorden is minder werk, mispunt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort domme vragen niet op Facebook stellen
Dat denk ik wel, ik denk niet dat het met onze financiële middelen een hoop slechter kan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Hopelijk wordt alles komend seizoen weer wat beter.
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaatquote:
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag gewoon beantwoorden is minder werk, mispunt.
dat is gewoon zijn love language, laat hemquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.
Maar de plaatjes van @GGMM waren gewoon heel leukquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
ik schrik hiervanquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort domme vragen niet op Facebook stellen
Het zijn allebei Islamitische landenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Ahmed denk ik aan een Qatarees.
Als je er nu niet 6/7 in had verwerkt was ik het met je eens geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
De vraag gewoon beantwoorden was ook minder werk dan hem hier stellenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag gewoon beantwoorden is minder werk, mispunt.
IJskoude 7-up met een drupje grenadine siroopquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat drinken jullie bij de wedstrijd van Bosnië?
Ik aan een grote bestelling bij de frituur.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Ahmed denk ik aan een Qatarees.
Sowieso gewoon de tussenstanden tonen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Om ruzies te voorkomen zou de NOS gewoon de tussenstand in de poule voortdurend in beeld moeten tonen
fijn, dan zal ik dat blijven doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je mag mij wel alles vragen hoor Mortaxx
Kleine moeite groot plezier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.
Onzin Ik heb wel eens een uur bezig geweest op chatgpt om een perfect plaatje te genereren. Dat gaat de nieuwe kunst zijn. het zo goed mogelijk omschrijvenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn ze nog steedsquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de plaatjes van @:ggmm waren gewoon heel leuk
Ik kijk Zwitserland - Canada bij de Belgquote:
is Peter vandenbempt. Samen met Joos de beste commentatorquote:
Precies, het is gewoon net als een kwast om mee te verven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Onzin Ik heb wel eens een uur bezig geweest op chatgpt om een perfect plaatje te genereren. Dat gaat de nieuwe kunst zijn. het zo goed mogelijk omschrijven
Andersom hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk Zwitserland - Canada bij de Belg
Bosnie - Quatar bij de NOS (zonder geluid)
Wat is jouw favoriete lied van Paul Simon?quote:
You Can Call Me Alquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete lied van Paul Simon?
Vogel zelfs.quote:
Peter Vandenbempt bij Zwi - Bosquote:
zwi - bosquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Peter Vandenbempt bij Zwi - Bos
Johan Vogelquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:12 schreef superniger het volgende:
Er speelde ooit een goede Zwitser bij AC Milan.
Lekker koningbaasquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Goedenavond liefie’s. Ik kijk nu ook.
Zwitserland Canada,quote:
Druppels?quote:
Cancellaraquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Geen doelpunt!quote:
Fabian?quote:
Nkufoquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heinzquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Federerquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chapuisatquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Näsenbar het volgende:
Messi is vandaag 39 geworden zag ik tijdens het samenstellen van mijn vorige post. Ik feliciteer u allen.
Wat bekijk je op de derde scherm?quote:
Dan zijn wij het eens.quote:
FOK natuurlijk slimmerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bekijk je op de derde scherm?
Shaqiri, Nkufo en Yakin.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze post nuquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Martin Feigenwinterquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er bestaan geen domme vragenquote:
Hulde, toppunt van wansmaak.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nkufo werd in de voetballerij als een zwerverige filosoof gezien, omdat hij wel eens een boek lasquote:
Zeg dat ook welke.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt dat ik de juist wedstrijd heb gekozen
Welke wedstrijd kijk je?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt dat ik de juist wedstrijd heb gekozen
Had het net te laat door maar had al op "invoeren " gedruktquote:
Zuberbühler.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwitserland - Canadaquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nkufo werd in de voetballerij als een zwerverige filosoof gezien, omdat hij wel eens een boek las
Ass invaders 3.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jojo is erquote:
wel benieuwd naar je setupquote:
Is Matthijs de ligtquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dit een dropshipper die stoer doet op bali?
Gewoon een bureau met 2 computerschermen en een tv op wat afstandquote:
Er was ooit bij Twente een talent uit Kazachstan, Javadov, op proef waar we verder nooit meer iets van hebben vernomen. Hij en Nkufo zaten naar verluidt altijd samen te schaken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nkufo werd in de voetballerij als een zwerverige filosoof gezien, omdat hij wel eens een boek las
Wat een ontzettend leuk feitje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er was ooit bij Twente een talent uit Kazachstan, Javadov, op proef waar we verder nooit meer iets van hebben vernomen. Hij en Nkufo zaten naar verluidt altijd samen te schaken.
Compleet random anekdote maar ik vond het zo'n mooi beeld dat het me is bijgebleven
Maar je hebt een Switch en kijkt naar de Mario movie.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een bureau met 2 computerschermen en een tv op wat afstand
Niets bijzonders, ben geen gamer (en ben ouder dan 16)
Gebruik het gerust als je binnenkort een dame in de kroeg hiermee wilt gaan versieren.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk feitje.
Stop met dit pestgedragquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar je hebt een Switch en kijkt naar de Mario movie.
Hier kan ik weinig mee zonder pics.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon een 55 inch TV Zwi - Can
Dan een laptop 15 inch Bos - Qat
en dan pc scherm FOK
Sorry geen zinquote:
Maar als ze niet hydrateren verliezen ze automatisch het tempo.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland v Canada tot nu toe het beste voorbeeld van hoe vervelend hydration breaks zijn.
Lekker tempo zat er in de pot.
Gelukkig worden al m'n screenshots automatisch op m'n pc opgeslagenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
GGMM in VBL / [Live Eredivisie #1593] Kramerinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |