Net zei je 2quote:
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Willen jullie niet zo stokeren bij Coco?
Heel jammer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?
Precies, en het blijft educatief.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel jammer.
Eigenlijk kan hij prima doorgaan omdat elke wedstrijd weer een wedstrijd op zich is. En we hebben Colombia en Congo nooit gezien.
Waaaat???????quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?
Zeker als je nu bijvoorbeeld Bosnie en Qatar tegenover elkaar zou zetten, daar zou je nu echt wat van opsteken.quote:
Ja zie hierboven hoe ik op dit nieuw reageerquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker als je nu bijvoorbeeld Bosnie en Qatar tegenover elkaar zou zetten, daar zou je nu echt wat van opsteken.
Maar dit wordt ons totaal ontnomen. Ben benieuwd hoe @:Pisces29 op dit nieuw gaat reageren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |