quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Zong Jan Vennegoor ook mee?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het Bosnische en Herzegovijns volkslied.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Canada is 1 van de mooiste volksliederen
Coco heeft een betere smaak.quote:
In België is er een wansmaak. (behalve bier en friet)quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Coco heeft een betere smaak.
Maar ik kijk Bosnie.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Je gaat toch geen Qatar kijken als er ook Canada Zwitserland is
Maar ik kijk Bosnië - Herzegovinaquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Je gaat toch geen Qatar kijken als er ook Canada Zwitserland is
Duits bier is beter. En onze wafels zij ook beter dan die van de Belgen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
In België is er een wansmaak. (behalve bier en friet)
Dat is ook een logisch resultaat, beide ploegen hebben aan 1 punt genoeg om door te gaan. Ik hoop dat het niet zo'n wedstrijd wordt waar beide ploegen geen risico durven te nemen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durft het trouwens bijna niet te zeggen.
Maar ik heb 1-1 voorspeld bij Zwitserland - Canada.
Ik ga sowieso niet naar n smerige schopploeg kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Je gaat toch geen Qatar kijken als er ook Canada Zwitserland is
Misschien een leuk idee voor een topic!!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk voetbalstadion keertje geen NFL bunker
Gewoon hele WK doorgaan bitte.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Bosnië op TV, Zwitserland op de laptopquote:
Dit is een serieuze aantijgingquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je begrijpt de passie en de ziel niet van een volkslied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |