Eigenlijk is hij dit wel verplicht want hij beweert dat we elk land gezien hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Doe het dan tot 28/29 juni. De zestiende finales @:ggmm![]()
![]()
![]()
Oh, die wou ik juist wel gaan kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zelf het op 1 kanaal houden en een beetje schakelen? Niemand heeft toch zin om Bosnië - Qatar helemaal te gaan zitten kijken..
Maar die ik ga juist wel primair kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zelf het op 1 kanaal houden en een beetje schakelen? Niemand heeft toch zin om Bosnië - Qatar helemaal te gaan zitten kijken..
Nee en soms veranderen details? Of is dit de hitte die dit denkt?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij dit wel verplicht want hij beweert dat we elk land gezien hebben.
EN DIT IS NIET ZO
Kan die vent nog steeds geen Engelsquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Messi brabbelt weer wat in dat filmpje.
Canada is 1 van de mooiste volksliederenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, Bosnië - Qatar aangezet omdat de volksliederen mooier zijn dan die andere twee. Daarna kan ik wel weer schakelen
Neequote:Op woensdag 24 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Canada is 1 van de mooiste volksliederen
Nou vooruitquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Doe het dan tot 28/29 juni. De zestiende finales @:ggmm![]()
![]()
![]()
Je begrijpt de passie en de ziel niet van een volkslied.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind bijna ieder volkslied stom.
Wat ONTZETTEND leuk weer!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |